Kyselisin, että mitä viranomaismääräyksiä pitää ottaa huomioon moottorin vaihtamisessa vuokraveneeksi katsastetussa veneessä? Tarvittava moottoriteho on 70 - 80 hv. Täytyykö uuden moottorin täyttää nykyiset päästömääräykset, vai voiko veneeseen laittaa vanhemman vähän käytetyn moottorin, joka ei täytä tämänhetkisiä vaatimuksia?
Moottorin vaihtamiseen liittyvät määräykset
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
pakko todeta että en tiedä!
- Anonyymi
Esim. jos vaihdat vuokraveneeseesi höyrykoneen, niin joudut ilmoittamaan sen indikoidut hevosvoimat merenkulun tarkastajalle, sekä selvittämään veneesi käyttämän polttoaineen laadun, joka ilmeisesti on klapeja tai kivihiiltä. Oli sitten kumpaa tahansa, niin joudut kuitenkin asentamaan myöskin nykyisten sääntöjen mukaan savukaasupesurin. Ei muuta kuin stimmit toppiin ja menoksi.
- Anonyymi
Mikset soita tai lähetä sähköpostia Traficomille niin saat parhaan vastauksen. Mutta valistuneena arvauksena heiän, että vanhaan veneseen saa laittaa vanhan moottorin vanhan tilalle.
- Anonyymi
Veikkaan että olet oikeassa, mutta jos aikookin maahantuoda vanhan koneen EU:n ulkopuolelta, mikä ei täytä ympäristömääräyksiä päästöjen suhteen, veikkaanpa että menee projekti pieleen tai tulee tosi kalliiksi, siis selvästi kalliimmaksi kuin uusi EU-alueelta ostettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan että olet oikeassa, mutta jos aikookin maahantuoda vanhan koneen EU:n ulkopuolelta, mikä ei täytä ympäristömääräyksiä päästöjen suhteen, veikkaanpa että menee projekti pieleen tai tulee tosi kalliiksi, siis selvästi kalliimmaksi kuin uusi EU-alueelta ostettu.
Aivan pellehommiksi menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112