Ylipainosta johtuvat miestissit

Painoa on kertynyt vuoden 10kg ylimääräistä. Tämän seurauksena maha on kasvanut pyöreäksi, pehmoiseksi ja löllömäiseksi. Maha ei kuitenkaan roiku vielä mutta työntyy eteenpäin.

Miestissit ovat myös pehmentyneet, siis kasvaneet hieman kokoa ja sellainen tunne että aivan kuin liikkuisivat hieman liikkumisen tahtiin. Maha tekee tuota paljon selvemmin.

Taidan olla hieman outo kun minusta on ihanaa tuo miestissien kasvaminen ja pehmentyminen. Olenkin miettinyt että kuinka isoksi miestissit voisivat lihomisen takia kasvaa? Maha tietysti paisuu samalla mutta tämäkään ei kyllä haittaisi.

Voisiko jotenkin edesauttaa miestissien kasvamista lihomisen ohella? Hormooneita en haluaisi ottaa kun haluan että penis toimii normaalisti ja hormooneja olisi todella hankala saada noin ylipäätään.

8

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noinkohan noiden "miestissien" kasvun takana olisi hormonit?

Läskiä kertyy ympäri kehoa, vaikka se keskittyykin miehillä keskivartaloon. Yleensähän lihavat miehet ovat myös rotevia, vaikka tuon "lihaskasvun" syy onkin oikeasti korkea rasvaprosentti ja lihaksistoon kerääntynyt neste.

• Rintalihkset kuntoon. Keinoja on lukematon määrä.

• Anonyymi

Tiivistelmä: olet lihava

Ratkaisu: lopeta kakkujen ja herkkujen mässyttäminen

Lopputulos:olisit komeampi(ei koske lihavia

• Anonyymi

Älä nyt ihmeessä tähtää lihavuuteen! Lihavuus on sairaus, jonka parantaminen on hyvin vaikeaa.

• Anonyymi

Kertyvä rasva laskee mieshormoni tasojasi ja nostaa naishormoni tasojasi, jonka johdosta rinnat alkavat kasvamaan. Tarpeeksi nopeasti niitä kasvattelet niin ne ei lähde enään laihduttamalla tai kuntosalilla, koska rinnan alueen iho venyy niin paljon eikä palaudu enään litteäksi.

• Anonyymi

Hyvällä alulla ne minullakin jo on mutta en ole niiden kasvusta huolissani, päinvastoin minusta rinnat miehelläkin on mahtavaa joten kasvuvinkkejä kehiin. pienestä jo pullea.

• Anonyymi

Haluaisin myös että miestissini kasvasisivat isoksi ja painavaksi. Onko keinoja edesauttaa miestissien kasvamista lihomisen ohessa? Ei siis haittaa vaikka painoa tulee lisää.

Hormoneja olen miettinyt mutta saatavuus on ongelma, vaativat reseptin estrogeeniin ja hormonit vaikuttavat peniksen toimintaan negatiivisesti,

• Anonyymi

Eipä taida miestissien "täsmä"kasvattamiseen olla lihomisen lisäksi juuri muita konsteja kuin hormonit, eikä niitä oikein kai voi suositella, vaikka jostain saisikin...

Itsellänikin miestissit kasvaneet nimenomaan lihomalla, tosin niin on kyllä sitten kasvanut mahakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe