Nuku hyvin, vailla huolia, syvästi ja sikeästi ja kauan ❤
Hyvää yötä miehelle
12
78
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä toivotko lähtöä,kun sanoit kauan.
- Anonyymi
En 😂ko. Yksilö usein unen tarpeessa eli sais nukkua kunnolla.
- Anonyymi
Ikiunta?
- Anonyymi
No määritellään sitten uusiksi että .....ja nuku 8 tuntia. Se riittänee kasvavalle nuorelle miehelle.
- Anonyymi
Senkin voi kyseenalaistaa! 2300 sitten jo kiinalainen filosofi Zhuangzi uneksi olevansa perhonen. Sitten kun hän heräsi mietti hän- olenko sittenkin perhonen joka uneksii olevansa mies nimeltä Zhuangzi
Rene Descartes pohti samoja asioita aikoinaan. Hän mietti, miten voimme koskaan tietää, onko se mitä koemme todellinen todellisuus. Ajatuskokeessa hän pyöritteli tälläistä: Mistä tiedän, etten ole pelkästään aivot vadissa. Ehkä joku stimuloi noita aivoja juuri oikealla tavalla, jotta uskoisin olevani tässä, koskettavani maaata, näkeväni ihmiset, kuulevani äänet etc... Descartes meinasi ettei sitä voi saada selville- olen eri mieltä tästä. Kuitenkin Descartes ymmärsi kaiken pohdinnan ympärillä olevan jonkinlainen minä. Oli se sitten aivot vadissa, tai sitten ei- pohdin asiaa. Ajattelen asiaa ja siksi olen olemassa :)
Kauniita unia T: Know how- Anonyymi
Minulle tämä todellisuus on ainakin helvetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tämä todellisuus on ainakin helvetti.
Jokainen pystyy muuttamaan itseään parempaan huomiseen. Olen tehnyt töitä asioiden eteen jo pidemmän aikaa saadakseni kirkkaan näkökannan kaikkeen. Siinä onnistumatta- ehkä en ole tehnyt kaikkea mahdollista, sen kuitenkin mihin olen pystynyt. Siitäkään ei pisteitä saa näköjään. Puhutaan kuitenkin useista kuukausista.
Välillä luovutus tuntuukin oikealta eikä ole järkeä alkaa laskemaan kymmeneen päätöksiä tehdessä. Onko jossain parempi aamu, en usko enää siihen. Tsempit sinulle.
T: Know how - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen pystyy muuttamaan itseään parempaan huomiseen. Olen tehnyt töitä asioiden eteen jo pidemmän aikaa saadakseni kirkkaan näkökannan kaikkeen. Siinä onnistumatta- ehkä en ole tehnyt kaikkea mahdollista, sen kuitenkin mihin olen pystynyt. Siitäkään ei pisteitä saa näköjään. Puhutaan kuitenkin useista kuukausista.
Välillä luovutus tuntuukin oikealta eikä ole järkeä alkaa laskemaan kymmeneen päätöksiä tehdessä. Onko jossain parempi aamu, en usko enää siihen. Tsempit sinulle.
T: Know howAina ei ole kyse itsensä muuttamisesta jos on vuosikausia potkittu päähän niin jälki jää ja se kestää elämän ajan.
- Anonyymi
Aivan
- Anonyymi
Tämä on vain hetkien jono ja kartassa on piste. Sitä kohti menossa.
Janan päässä on pilkku, päässä knalli kädessä sateenvarjo - Anonyymi
Toivotaan että mies nukkui hyvin kaikista kommenteista huolimatta ❤
- Anonyymi
Kun en mä tunne teit tiäks, mut kiitos huole pirost.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760