Nuku hyvin, vailla huolia, syvästi ja sikeästi ja kauan ❤
Hyvää yötä miehelle
12
82
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä toivotko lähtöä,kun sanoit kauan.
- Anonyymi
En 😂ko. Yksilö usein unen tarpeessa eli sais nukkua kunnolla.
- Anonyymi
Ikiunta?
- Anonyymi
No määritellään sitten uusiksi että .....ja nuku 8 tuntia. Se riittänee kasvavalle nuorelle miehelle.
- Anonyymi
Senkin voi kyseenalaistaa! 2300 sitten jo kiinalainen filosofi Zhuangzi uneksi olevansa perhonen. Sitten kun hän heräsi mietti hän- olenko sittenkin perhonen joka uneksii olevansa mies nimeltä Zhuangzi
Rene Descartes pohti samoja asioita aikoinaan. Hän mietti, miten voimme koskaan tietää, onko se mitä koemme todellinen todellisuus. Ajatuskokeessa hän pyöritteli tälläistä: Mistä tiedän, etten ole pelkästään aivot vadissa. Ehkä joku stimuloi noita aivoja juuri oikealla tavalla, jotta uskoisin olevani tässä, koskettavani maaata, näkeväni ihmiset, kuulevani äänet etc... Descartes meinasi ettei sitä voi saada selville- olen eri mieltä tästä. Kuitenkin Descartes ymmärsi kaiken pohdinnan ympärillä olevan jonkinlainen minä. Oli se sitten aivot vadissa, tai sitten ei- pohdin asiaa. Ajattelen asiaa ja siksi olen olemassa :)
Kauniita unia T: Know how- Anonyymi
Minulle tämä todellisuus on ainakin helvetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tämä todellisuus on ainakin helvetti.
Jokainen pystyy muuttamaan itseään parempaan huomiseen. Olen tehnyt töitä asioiden eteen jo pidemmän aikaa saadakseni kirkkaan näkökannan kaikkeen. Siinä onnistumatta- ehkä en ole tehnyt kaikkea mahdollista, sen kuitenkin mihin olen pystynyt. Siitäkään ei pisteitä saa näköjään. Puhutaan kuitenkin useista kuukausista.
Välillä luovutus tuntuukin oikealta eikä ole järkeä alkaa laskemaan kymmeneen päätöksiä tehdessä. Onko jossain parempi aamu, en usko enää siihen. Tsempit sinulle.
T: Know how - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen pystyy muuttamaan itseään parempaan huomiseen. Olen tehnyt töitä asioiden eteen jo pidemmän aikaa saadakseni kirkkaan näkökannan kaikkeen. Siinä onnistumatta- ehkä en ole tehnyt kaikkea mahdollista, sen kuitenkin mihin olen pystynyt. Siitäkään ei pisteitä saa näköjään. Puhutaan kuitenkin useista kuukausista.
Välillä luovutus tuntuukin oikealta eikä ole järkeä alkaa laskemaan kymmeneen päätöksiä tehdessä. Onko jossain parempi aamu, en usko enää siihen. Tsempit sinulle.
T: Know howAina ei ole kyse itsensä muuttamisesta jos on vuosikausia potkittu päähän niin jälki jää ja se kestää elämän ajan.
- Anonyymi
Aivan
- Anonyymi
Tämä on vain hetkien jono ja kartassa on piste. Sitä kohti menossa.
Janan päässä on pilkku, päässä knalli kädessä sateenvarjo - Anonyymi
Toivotaan että mies nukkui hyvin kaikista kommenteista huolimatta ❤
- Anonyymi
Kun en mä tunne teit tiäks, mut kiitos huole pirost.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648