Hyvää yötä miehelle

Anonyymi

Nuku hyvin, vailla huolia, syvästi ja sikeästi ja kauan ❤

12

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä toivotko lähtöä,kun sanoit kauan.

• Anonyymi

En 😂ko. Yksilö usein unen tarpeessa eli sais nukkua kunnolla.

• Anonyymi

Ikiunta?

• Anonyymi

No määritellään sitten uusiksi että .....ja nuku 8 tuntia. Se riittänee kasvavalle nuorelle miehelle.

• Anonyymi

Senkin voi kyseenalaistaa! 2300 sitten jo kiinalainen filosofi Zhuangzi uneksi olevansa perhonen. Sitten kun hän heräsi mietti hän- olenko sittenkin perhonen joka uneksii olevansa mies nimeltä Zhuangzi

Rene Descartes pohti samoja asioita aikoinaan. Hän mietti, miten voimme koskaan tietää, onko se mitä koemme todellinen todellisuus. Ajatuskokeessa hän pyöritteli tälläistä: Mistä tiedän, etten ole pelkästään aivot vadissa. Ehkä joku stimuloi noita aivoja juuri oikealla tavalla, jotta uskoisin olevani tässä, koskettavani maaata, näkeväni ihmiset, kuulevani äänet etc... Descartes meinasi ettei sitä voi saada selville- olen eri mieltä tästä. Kuitenkin Descartes ymmärsi kaiken pohdinnan ympärillä olevan jonkinlainen minä. Oli se sitten aivot vadissa, tai sitten ei- pohdin asiaa. Ajattelen asiaa ja siksi olen olemassa :)

Kauniita unia T: Know how

• Anonyymi

Minulle tämä todellisuus on ainakin helvetti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle tämä todellisuus on ainakin helvetti.

Jokainen pystyy muuttamaan itseään parempaan huomiseen. Olen tehnyt töitä asioiden eteen jo pidemmän aikaa saadakseni kirkkaan näkökannan kaikkeen. Siinä onnistumatta- ehkä en ole tehnyt kaikkea mahdollista, sen kuitenkin mihin olen pystynyt. Siitäkään ei pisteitä saa näköjään. Puhutaan kuitenkin useista kuukausista.

Välillä luovutus tuntuukin oikealta eikä ole järkeä alkaa laskemaan kymmeneen päätöksiä tehdessä. Onko jossain parempi aamu, en usko enää siihen. Tsempit sinulle.

T: Know how

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen pystyy muuttamaan itseään parempaan huomiseen. Olen tehnyt töitä asioiden eteen jo pidemmän aikaa saadakseni kirkkaan näkökannan kaikkeen. Siinä onnistumatta- ehkä en ole tehnyt kaikkea mahdollista, sen kuitenkin mihin olen pystynyt. Siitäkään ei pisteitä saa näköjään. Puhutaan kuitenkin useista kuukausista.

Välillä luovutus tuntuukin oikealta eikä ole järkeä alkaa laskemaan kymmeneen päätöksiä tehdessä. Onko jossain parempi aamu, en usko enää siihen. Tsempit sinulle.

T: Know how

Aina ei ole kyse itsensä muuttamisesta jos on vuosikausia potkittu päähän niin jälki jää ja se kestää elämän ajan.

• Anonyymi

Aivan

• Anonyymi

Tämä on vain hetkien jono ja kartassa on piste. Sitä kohti menossa.

Janan päässä on pilkku, päässä knalli kädessä sateenvarjo

• Anonyymi

Toivotaan että mies nukkui hyvin kaikista kommenteista huolimatta ❤

• Anonyymi

Kun en mä tunne teit tiäks, mut kiitos huole pirost.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe