IrrTV:n ja AlfaTV:n Hannu Haukka, onko sama henkilö ?

Anonyymi

1. Onko IrrTV:n Hannu Haukka ja AlfaTV:n Hannu Haukka sama henkilö ?

2. Mikä on AlfaTV:n arvopohja ?

Katsoin juuri AlfaTV:ltä Kansan kesken -ohjelmaa.

Laitoin tekstarin Mikko Alatalolle, mutta valitettavasti haastateltava vaihtui lennossa,
joten erittäin asiallinen kysymykseni jäi esittämättä.

Harmi, sillä olisi ollut hyvä nähdä, mitä Mikko Alatalo vastaa kysymykseeni!

Seuraavaksi joku toinen tamperelainen päättäjä - ja väite siitä että puhelin-äpit olisivat nykyaikaa.

Ikävä kyllä nykymeininki EI OLE nykyaikaa (ainakaan sanan positiivisessa mielessä)

vaan päinvastoin: nykymeininki puhelinäppien osalta rinnastuu
lähinnä varoittavaan esimerkkiin pedon merkistä:

Ilman pedon merkkiä ei voi ostaa eikä myydä (näin sanotaan Raamatussa, kun se aika tulee,
ja luultavasti suhteellien pian)

Ja ilman Google -tiliä ei saa ladattua noita Android -appeja mistään !

Google -tilin laittaminen Android -puhelimeen taas aiheuttaa sen, että puhelin lupaa kysymättä
kopioi Googlen pilvipalvelimelle kaikki seuraavat:

Kaikki tekstiviestit puhelimesta
Puheluloki
Puhelinmuistio

mahdollisesti muutakin tietoa (esim. paikannustiedot sekä nykyhetkestä, historiasta,
ja tulevaisuus sitä mukaa, kun ajankulu edistyy).

Äppien tarjoajat voisivat aivan hyvin jakaa äppejä vaihtoehtoisesti omalta web -palvelimeltaan,
ja jos pelätään sitä, että äppejä valuisi puhelimeen vastoin niiden omistajien tahtoa,
niin voisihan homman järjestää niin, että tuo android -sovellus olisi ladattavissa
vain tietokoneella, mutta ei suoraan android -puhelimeen.

esimerkki: yritys_oy_android_sovelluksen_asennuspaketti.apk

Ikävä kyllä suomalaiset yritykset ja julkisoikeudelliset toimijat (esim. HSL ja VR) eivät halua
palvella niitä asiakkaitaan, jotka eivät hyväksy Googlen käyttöehtoja ja sen mukana tulevaa Googlen loputonta vakoilua.

68

6364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan sama heppu.
      Uskoo maan maailman olevan 6000 vanha.
      Menettänyt jo kymmeniä miljoonia äärilaidan kristillisiin kanaviin.
      Pääosin amerikkalaista kristillistä rahaa.

      Edellinen SuomiTV paljastui kristilliseksi ja meni konkurssiin.
      Nykyinen AlfaTV kokenee lähiaikoina saman kohtalon.
      Yrittävät neljällä hengellä pyörittää kanavaa osto ja myyntiliikeperiaatteella.

      • Anonyymi

        Vetää välistä rahat taskuihinsa vuosittain satoja tuhansia tyhmien rahoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vetää välistä rahat taskuihinsa vuosittain satoja tuhansia tyhmien rahoja.

        Ei vedä mitään välistä, vaan on antanut koko elämänsäkin ihmisten hyväksi.
        Hän itse käy paljon Ukrainalaisia auttamassa ihan sotalinjalla asti. Vaarantaa itsensä autettavien hyväksi.


    • Anonyymi

      Alfatv on kaupallinen kanava josta eri tahot voivat ostaa ohjelma-aikaa. Ei siis mikään kristillinen kanava.

      • Anonyymi

        Sama pätee TV7:aan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama pätee TV7:aan.

        Onneksi TV7 saa itse päättää kenelle ohjalma-aikaa myy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama pätee TV7:aan.

        Molemmissa kanavaissa on kristilliset arvot käytännössä.
        Suosittelen.


    • Anonyymi

      Tietenkin sama henkilö. Venäjän vastainen Kanadan suomalainen, joka otti inkeriläisen vaimon. Levittää Venäjällä USA:n poliittista ja sotapropagandaa, uususkontoiseksi "evankeliumiksi" naamioituna.

      Jos hänet kyseenalaistaa, on se "kristittyjen vainoa", joskin ei juuri tätä hänen omaa, antikristillistä ym. maanpetoksellista toimintaansa Venäjää vastaan saa arvostella! Putin äskettäin säätikin lain tämän lajin terrorismia vastaan. Tästäkö Haukka riehaantui! Hänestä tuli kertaheitolla "marttyyri"!

      Kuinka paljon pahaa voikaan saada jo yksi hellari aikaan, kun oikein kunnostautuu. Nöyryyttä ymmärtää tämä, ei tuosta omahyväisestä miehestä löydy.

      Mutta: kerran tulee - Jumalan! - tuomio hänellekin.

      • Anonyymi

        Haukka tekee hyvää työtä.


      • Anonyymi

        Haukka oli oikeassa "propagandassaan", tulikin Putinin "erityisoperaatio". Suomen Venäjä -myötälijät kai kääntävät takkinsa tai sitten ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukka tekee hyvää työtä.

        Rahastaa satoja tuhansia tyhmien rahoja ette tajua mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukka oli oikeassa "propagandassaan", tulikin Putinin "erityisoperaatio". Suomen Venäjä -myötälijät kai kääntävät takkinsa tai sitten ei.

        Haukka on venäläinen koko sen perhe on se toi niitä Suomeen ison joukon pelkkiä huijareita ne on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rahastaa satoja tuhansia tyhmien rahoja ette tajua mitään.

        "Anonyymi 29.04.2022 15:55" kirjoitat valheita ja pahaa hyväntekijästä. Miksi ?


    • Anonyymi

      Ennen vanhaan jopa minä olen ollut mukana viemässä Raamattuja neuvostoliitoon, se oli vaarallista. mutta oli jo aika , että neuvostoliitto, muuttui takaisin Venäjäksi.

      Nyt siis alussa, tämä HYVÄ HANKE,

      https://www.irr-tv.fi/historia/

      1980 Hannu ja Laura kutsutaan Suomeen aloittamaan pioneereina radiolähetystyö Neuvostoliittoon suomalaiselta maaperältä. Studio rakennetaan Parolaan. Työ kasvaa niin, että lähetykset hoidetaan kansainvälisen verkoston kautta, johon kuuluu 11 huipputehokasta radioasemaa.

      https://www.irr-tv.fi/jumalan-sanaa-venajan-syrjaisimpiin-kyliin/

      Eli ALKU oli Hyvä!

      sitten, mitä tapahtui?
      Jo Mössössä, toin ilmi että, KUN Jumalalle lajoitettuja laiteita, vuokrataan ja annetaan, perkeleen käytöön niin se on loppu.

      eli Usein varoitin heitä, ja eräs suuri punaisen napin haltija, mössössä, bannasi minau. hah hah hhah RR!
      https://www.tv7.fi/vod/search/?q=Reijo Ruotsalainen

      ku katselee, kuka siellä Hyvässä hankeessa oli ja tuli mukaan , oli peli selvä!

      Jos nyt katsoo niitä toimijoita joita siellä oli, nii n ei ole ihme, että tämä meni maailmaan!

      Tästä saa vähän tausta tieto, vai mitä mieltä, "metso" eli lintu mössöstä on?

      se että en löydä entisten hallitusten kokoonpanoja, ei ole ihme, mutta kuka sitten jaksaa kaivaa, niin nimet ovat olleet usein Poliisin tutkimuksissa ja sateet siellä ja sateet täällä , tulta sinne ja tulta tänne!

      eli, Jumalan Siunaama työ meni perkelleelle!

      rahasta! ja mistä lie muusta!

      "Missiot rantautuivat Suomeen"

      https://www.irr-tv.fi/missiot-rantautuivat-suomeen/

      Tässä tekstissä on eräs "paha", nimeä en laita, tutki itse!

      Alfa-TV:ssa on ollut pahan siemen alusta asti!

      Mikä on eräs huipentuma, saman. ryhmän eli ystävien kohdalla?

      eräs heistä, keravan, helluntai kirkko ja sen pää paimen.
      PYYSI muslimeiltä anteeksi, JEESUSTA!

      eli en muista sana tarkasti, mutta:
      "anna anteeksi että Jeesus sanoi, sitä ja tätä"!

      joten, itse katson, silloin tällöin mitä sieltä. pa-putkesta seuraavaksi tulee.

      no kerava.kirkko, siellä pidettiin naisten alus-vaate. myyjäisiä ja esittelyjä, miehiltä tietysti pääsy kieletty,
      MUTTA
      Herran huoneessa., naisten alus vaate esittelyjä!

      En tiedä oliko kyseessä tästä, mutta
      http://textilesarchitecture.ru/seksikkaat-naisten-alusasut/

      Joten, jos tämä on valoa, kuinka suuri on pimeys!

      Oikea ja alkuperäinen Vastavoima !Q

      • Anonyymi

        Tuo jengi ei häikäile väärinkäyttää Jumalan Pyhää Nimeä propagandansa levityksessä. Onnellisen näköiset, Venäjän syrjäkylien höynäytetyt!

        Itse en ole koskaan syyllistynyt mihinkään Venäjän vastaiseen toimintaan, missään muodossa. Olen aina halunnut osoittaa vilpitöntä ystävyyttä ja hyväksyntää heitä kohtaan, heidän omilla ehdoillaan. Olen käynyt siellä kirkoissa, osallistunut ortodoksisiin liturgioihin.

        Kerran erään luostarin portilla vietin mukavan juttutuokion miehen kanssa, joka suuri Raamattu kädessään "toivotti minut tervetulleeksi meidän Ortodoksiseen kirkkoomme"! Minä selitin olevani luterilainen ja että uskoin samaan Raamattuun ja Jeesukseen ja siinä sitten hymyiltiin puolin ja toisin!

        En halveksinut hänen ortodoksista uskoaan, en ryhtynyt tarjoamaan hänelle sen enempää saksalaista kuin amerikkalaistakaan uus-evankeliumia. Hän edusti kristinuskon kaikkein vanhinta uskoa ja kirkkokuntaa! Olin oikein ilahtunut tästä henkilökohtaisella tasolla tapahtuneesta ekumeniasta.

        Jeesus oli ja on meidän molempien Herra! ☦

        Gospodi Pomiluj!
        https://www.youtube.com/watch?v=ODg5V7_PeHg
        ~


      • Anonyymi

        Ja kun asiaan päästiin, laitetaan vielä tämäkin komea, tsaarinajan marssi, jonka nimeä on lähes mahdoton oikein lausua:

        Preobrazhensky March - Марш Преображенского полка
        https://www.youtube.com/watch?v=mSgqSRtU28M

        Videolla, kohdassa 2:11 vilahtaa nk. "Andrean risti". Jeesuksen oma opetuslapsi, apostoli Andreas itse, henkilökohtaisesti, toi evankeliumin pyhälle Venäjänmaalle. Hän pääsi melko pohjoiseen asti, nykyisen Moskovan ympäristöön, ennenkuin kävi kuvan kaltaisesti, ns. köpelösti, pakanoiden toimesta.

        Myös Karjalassa oleva paikkakunta, Antrea (Viipurista hiukan koilliseen), nimenä muistuttaa tästä, pyhän Venäjänmaan apostolisesta, ortodoksisesta alkuperästä.
        ~


      • Anonyymi

        Lasse Heikkilä on säveltänyt mm. Pohjalaisen uskontunnustuksen.

        Tuo uskontunnustuts noudattaa jokseenkin kirjaimellisesti apostolista uskontunnustusta, mutta tarkkakorvainen huomaa, että pienin muunnoksin. Se nimittäin kieltää kristillisen kolminaisuusopin.

        "Isä, Poika ja Pyhä Henki, ne kolme YHTÄ ovat..."

        Kristilliset kirkot tunnustavat Isän, Pojan ja Pyhän Hengen YHDEKSI Jumalaksi, ei ainoastaan "yhtä-pitäviksi", vaan Yhdeksi. NE KOLME YKSI OVAT. Tarkemmin, jos pitää uskontunnustusta väännellä: "Tämä Yksi Kolme On." (Jumala ei ole "se".)

        Onko siis niin, että "pohjalaiset" muka tunnustaisivat helluntaioppia, joka kieltää YHDEN Pyhän Kolmiyhteisen Jumalan?

        Tuossa "ne kolme yhtä ovat", on helluntailaisten yksi harhaopeista, jota he ovat uskontonsa alusta asti levittäneet: suora areiolaisuus. Siksi helluntailaiset eivät koskaan tilaisuuksissaan lausu apostolista uskontunnustusta, sillä he eivät tunnusta sitä.

        Heikkilä on laulussaan ujuttanut helluntailaisen areiolaisuuden ovelasti näennäisen, apostolisen uskontunnustuksen sekaan, eli Heikkilän laulu "Pohjalainen uskontunnustus" ei ole apostolinen uskontunnustus ja epäilen, kannattavatko kaikki pohojalaaset tuota oppia, vai ainoastaan Kokkolan sateet niskaansa saaneet jumalanpilkkaajat. Laulu eksyttää hyväntahtoiset laulajat ja kuulijat, jotka eivät kuuntele sanoja tarkkaan, mitä tunnustavat ja minkä kieltävät!

        Athanasioksen tunnustus areiolaisuutta vastaan:
        http://tunnustuskirjat.fi/ekumeeni.html
        ~


      • Anonyymi

        "no kerava.kirkko, siellä pidettiin naisten alus-vaate. myyjäisiä ja esittelyjä, miehiltä tietysti pääsy kieletty,"

        No kun kyseessä oli naisten virkistyspäivä, jossa oli hengellisen ohjelman ohella muutakin "naisia kiinnostavaa" ohjelmaa. Onhan seurakunnissa ollut aina myös oheistoimintaa, kuten jumpparyhmiä tms. Kyse on seurakuntalaisten tutustumisesta toisiinsa, eli kristittyjen yhteydestä. Ei elämän tarvitse olla kristittyjenkään kesken 24/7 pelkkää raamatunlauseilla keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasse Heikkilä on säveltänyt mm. Pohjalaisen uskontunnustuksen.

        Tuo uskontunnustuts noudattaa jokseenkin kirjaimellisesti apostolista uskontunnustusta, mutta tarkkakorvainen huomaa, että pienin muunnoksin. Se nimittäin kieltää kristillisen kolminaisuusopin.

        "Isä, Poika ja Pyhä Henki, ne kolme YHTÄ ovat..."

        Kristilliset kirkot tunnustavat Isän, Pojan ja Pyhän Hengen YHDEKSI Jumalaksi, ei ainoastaan "yhtä-pitäviksi", vaan Yhdeksi. NE KOLME YKSI OVAT. Tarkemmin, jos pitää uskontunnustusta väännellä: "Tämä Yksi Kolme On." (Jumala ei ole "se".)

        Onko siis niin, että "pohjalaiset" muka tunnustaisivat helluntaioppia, joka kieltää YHDEN Pyhän Kolmiyhteisen Jumalan?

        Tuossa "ne kolme yhtä ovat", on helluntailaisten yksi harhaopeista, jota he ovat uskontonsa alusta asti levittäneet: suora areiolaisuus. Siksi helluntailaiset eivät koskaan tilaisuuksissaan lausu apostolista uskontunnustusta, sillä he eivät tunnusta sitä.

        Heikkilä on laulussaan ujuttanut helluntailaisen areiolaisuuden ovelasti näennäisen, apostolisen uskontunnustuksen sekaan, eli Heikkilän laulu "Pohjalainen uskontunnustus" ei ole apostolinen uskontunnustus ja epäilen, kannattavatko kaikki pohojalaaset tuota oppia, vai ainoastaan Kokkolan sateet niskaansa saaneet jumalanpilkkaajat. Laulu eksyttää hyväntahtoiset laulajat ja kuulijat, jotka eivät kuuntele sanoja tarkkaan, mitä tunnustavat ja minkä kieltävät!

        Athanasioksen tunnustus areiolaisuutta vastaan:
        http://tunnustuskirjat.fi/ekumeeni.html
        ~

        Helluntailaisuudessa on harhaoppinen siipi, joka on saatanan siementä. Hyvä, kun tämä anomalia paljastetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisuudessa on harhaoppinen siipi, joka on saatanan siementä. Hyvä, kun tämä anomalia paljastetaan.

        Helluntailaisuus ei opeta, kuten kristinusko, että Jumala On Yksi Pyhä Kolminaisuus, tai jos asian näin sanovatkin, eivät tarkoita asiaa kuitenkaan siten kuin kirkon tunnustuskirjat sen opettavat.

        Helluntailaiset tunnustavat ikäänkuin kolme, erillistä, jumalallista henkeä, "jotka pitävät yhtä", eli ovat samassa hengessä = mielipiteessä. Siksi: "Ne kolme yhtä ovat".

        Tässä jumalallisessa kolmiossa "Isä" on varsinainen "Jumala". Hän pysyy Taivaassaan, eikä liikuskele sieltä minnekään.

        Poika on Hänen luomansa (vs. Nikea: "syntynyt, ei luotu..."), alaisensa, sovituskuoleman suorittanut joka - ei Isä, ei ainakaan p.kolminaisuus! - on koko helluntailaisen uskonelämän keskushahmo.

        Pyhän Hengen helluntailasuus selittää, ei niinkään persoonana, vaan henkenä, voimavaikutuksena = Jumalasta lähtevä voimavaikutus, ei erillinen persoona.

        Tästä syystä myöskään helluntailaisten muistoateria, jota he nykyään eksyttävästi "ehtoolliseksi" kutsuvat, ei ole saman merkityksinen kuin kristityillä. He kyllä houkuttelevat kristittyjä osallistumaan sille, saadakseen näin muka tunnustuksen oppinsa oikeellisuudesta ja että hekin muka kuuluisivat kristittyihin, mutta kirkkojen välistä, sovittua ehtoollisyhteyttä ei heidän ja kristittyjen välillä ole. Eli kummatkaan eivät saisi osallistua toinen toistensa "ehtoollisille". Helluntailaisten muistoaterialle osallistuva, osallistuu vapaamuurareiden okkultistiselle muistoaterialle ja syyllistyy kuolemansyntiin, herjaa Kristuksen sovituskuolemaa ja omaa sanaa: "Tämä ON Minun ruumiini, tämä ON Minun vereni..." Netmissiossa meitä luterilaisia ivattiinkin "jumalansyöjiksi. Eli: hellareiden oma muistoateria ei ole jumalansyömistä, ei kristillinen ehtoollinen..

        Helluntailaisille on asiasta sanottu, mutta uskoen itse olevansa ylikristittyjä, rikkovat tätä sopimusta. Nestoriolaisen järkeisharhaopin mukaisesti he opettavat, että "Jeesus kyllä on läsnä, mukana, vierellä muistoaterialla, mutta ei itse leivässä ja viinissä, sillä sehän on mahdottomuus!" Järkeisopille Jumalan oma sana on "mahdottomuus". Siksi heillä onkin niin miljoona ja yksi "sanan selittäjää" ja opettajaa, kun jokainen järkeisuskollaan selittää itse ymmärtämäänsä luulo-sanaa, ohi sen mikä on kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo jengi ei häikäile väärinkäyttää Jumalan Pyhää Nimeä propagandansa levityksessä. Onnellisen näköiset, Venäjän syrjäkylien höynäytetyt!

        Itse en ole koskaan syyllistynyt mihinkään Venäjän vastaiseen toimintaan, missään muodossa. Olen aina halunnut osoittaa vilpitöntä ystävyyttä ja hyväksyntää heitä kohtaan, heidän omilla ehdoillaan. Olen käynyt siellä kirkoissa, osallistunut ortodoksisiin liturgioihin.

        Kerran erään luostarin portilla vietin mukavan juttutuokion miehen kanssa, joka suuri Raamattu kädessään "toivotti minut tervetulleeksi meidän Ortodoksiseen kirkkoomme"! Minä selitin olevani luterilainen ja että uskoin samaan Raamattuun ja Jeesukseen ja siinä sitten hymyiltiin puolin ja toisin!

        En halveksinut hänen ortodoksista uskoaan, en ryhtynyt tarjoamaan hänelle sen enempää saksalaista kuin amerikkalaistakaan uus-evankeliumia. Hän edusti kristinuskon kaikkein vanhinta uskoa ja kirkkokuntaa! Olin oikein ilahtunut tästä henkilökohtaisella tasolla tapahtuneesta ekumeniasta.

        Jeesus oli ja on meidän molempien Herra! ☦

        Gospodi Pomiluj!
        https://www.youtube.com/watch?v=ODg5V7_PeHg
        ~

        oho soffi on joskus ihan hymyillytkin !!

        Olipas yllätys sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo jengi ei häikäile väärinkäyttää Jumalan Pyhää Nimeä propagandansa levityksessä. Onnellisen näköiset, Venäjän syrjäkylien höynäytetyt!

        Itse en ole koskaan syyllistynyt mihinkään Venäjän vastaiseen toimintaan, missään muodossa. Olen aina halunnut osoittaa vilpitöntä ystävyyttä ja hyväksyntää heitä kohtaan, heidän omilla ehdoillaan. Olen käynyt siellä kirkoissa, osallistunut ortodoksisiin liturgioihin.

        Kerran erään luostarin portilla vietin mukavan juttutuokion miehen kanssa, joka suuri Raamattu kädessään "toivotti minut tervetulleeksi meidän Ortodoksiseen kirkkoomme"! Minä selitin olevani luterilainen ja että uskoin samaan Raamattuun ja Jeesukseen ja siinä sitten hymyiltiin puolin ja toisin!

        En halveksinut hänen ortodoksista uskoaan, en ryhtynyt tarjoamaan hänelle sen enempää saksalaista kuin amerikkalaistakaan uus-evankeliumia. Hän edusti kristinuskon kaikkein vanhinta uskoa ja kirkkokuntaa! Olin oikein ilahtunut tästä henkilökohtaisella tasolla tapahtuneesta ekumeniasta.

        Jeesus oli ja on meidän molempien Herra! ☦

        Gospodi Pomiluj!
        https://www.youtube.com/watch?v=ODg5V7_PeHg
        ~

        "heidän omilla ehdoillaan"

        Siinäpä se, Jumalan ehdoista siis kai viis väliä...


      • Anonyymi

        Kuulkaa jos käännyttää ihmisiä juutalaisuuden lain alaiseksi tekee käännynnäisiä pahempia kuin itse olette. ✡️🌈🦁Uusi testamentti on kyllä luettu kirja venäjän kristityillä mutta mitään lakiuskontoa on turha tyrkyttää jehovia jahveja sebaotteja.Sinun syntisi on sovittamatta jos et ole ristille päässyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo jengi ei häikäile väärinkäyttää Jumalan Pyhää Nimeä propagandansa levityksessä. Onnellisen näköiset, Venäjän syrjäkylien höynäytetyt!

        Itse en ole koskaan syyllistynyt mihinkään Venäjän vastaiseen toimintaan, missään muodossa. Olen aina halunnut osoittaa vilpitöntä ystävyyttä ja hyväksyntää heitä kohtaan, heidän omilla ehdoillaan. Olen käynyt siellä kirkoissa, osallistunut ortodoksisiin liturgioihin.

        Kerran erään luostarin portilla vietin mukavan juttutuokion miehen kanssa, joka suuri Raamattu kädessään "toivotti minut tervetulleeksi meidän Ortodoksiseen kirkkoomme"! Minä selitin olevani luterilainen ja että uskoin samaan Raamattuun ja Jeesukseen ja siinä sitten hymyiltiin puolin ja toisin!

        En halveksinut hänen ortodoksista uskoaan, en ryhtynyt tarjoamaan hänelle sen enempää saksalaista kuin amerikkalaistakaan uus-evankeliumia. Hän edusti kristinuskon kaikkein vanhinta uskoa ja kirkkokuntaa! Olin oikein ilahtunut tästä henkilökohtaisella tasolla tapahtuneesta ekumeniasta.

        Jeesus oli ja on meidän molempien Herra! ☦

        Gospodi Pomiluj!
        https://www.youtube.com/watch?v=ODg5V7_PeHg
        ~

        Katolinen kirkko on vanhin kristittyjen uskonto eikä ole mitään saksalaista tai venäläistä Jeesusta uutta testamenttia kyllä se on se mikä alussa oli Betlehemissä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun asiaan päästiin, laitetaan vielä tämäkin komea, tsaarinajan marssi, jonka nimeä on lähes mahdoton oikein lausua:

        Preobrazhensky March - Марш Преображенского полка
        https://www.youtube.com/watch?v=mSgqSRtU28M

        Videolla, kohdassa 2:11 vilahtaa nk. "Andrean risti". Jeesuksen oma opetuslapsi, apostoli Andreas itse, henkilökohtaisesti, toi evankeliumin pyhälle Venäjänmaalle. Hän pääsi melko pohjoiseen asti, nykyisen Moskovan ympäristöön, ennenkuin kävi kuvan kaltaisesti, ns. köpelösti, pakanoiden toimesta.

        Myös Karjalassa oleva paikkakunta, Antrea (Viipurista hiukan koilliseen), nimenä muistuttaa tästä, pyhän Venäjänmaan apostolisesta, ortodoksisesta alkuperästä.
        ~

        Ihmeellistä että Viipurissa oli katoliset kirkot jo ennen kuin venäjää edes oli olemassa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisuudessa on harhaoppinen siipi, joka on saatanan siementä. Hyvä, kun tämä anomalia paljastetaan.

        Niin on ortodokseillakin vai missä kohtaa elämäänsä Jeesus käski kastaa kolme kertaa ?


      • Anonyymi

        Olet sekaisin kuin seinäkello.


    • Anonyymi

      "Alfatv on kaupallinen kanava josta eri tahot voivat ostaa ohjelma-aikaa. Ei siis mikään kristillinen kanava. "

      Alfa teevee ja sen ohjelma on
      NIKOLAITTAIN oppia!
      Iisebelin opettamana!

      • Anonyymi

        Alfalla ei ole edes nikolaiittain oppia, sillä se ei ole kristillinen kanava. Se on ns. perhekanava, jonka ohjelmatarjonta on 50-luvun tasolla. Kuka katsoo jenkkafestareita, kalastusohjelmia, tosi mies testaa autoja tms. vehkeitä tai tangomarkkinoita. Haastatteluohjelmissa B-luokan vanhoja julkkiksia. Kanava ei ole miltään osin tätä päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alfalla ei ole edes nikolaiittain oppia, sillä se ei ole kristillinen kanava. Se on ns. perhekanava, jonka ohjelmatarjonta on 50-luvun tasolla. Kuka katsoo jenkkafestareita, kalastusohjelmia, tosi mies testaa autoja tms. vehkeitä tai tangomarkkinoita. Haastatteluohjelmissa B-luokan vanhoja julkkiksia. Kanava ei ole miltään osin tätä päivää.

        AlfaTV
        Jäspilänkatu 2 B
        04250 Kerava

        IRR-TV
        Jäspilänkatu 2b, 04250 Kerava
        PL 150, 04201 Kerava

        Sama osoite ja samat henkilöt!

        AlfaTV : Johtoryhmä
        Hannu Haukka, toimitusjohtaja, hallituksen pj.
        Jarmo Kalliola, operatiivinen johtaja / COO, p. 040 502 8890
        Laura Haukka, ohjelmajohtaja
        Jerry Leppilampi, myyntijohtaja, p. 041 545 5555
        Markku Tenhunen, senior adviser


        Henkilökunta IRR-TV
        https://www.irr-tv.fi/henkilokunta-irr-tv/

        Se että tämä osa-tätä puljua ei kehtaa laittaa selvästi esille ketä ovat on mielenkiitoista!

        eli Jumalan työtä tulee tehdä salassa eli ei kestä päivän valoa!

        NYT AlfaTV:n tarjonta.
        mitä kaikkea he ovat valmiit tekemään, Herralle, lahjoitetulle, omaisuudella, esim video ja sali ja muut jutut!

        jos, joku seta tahtoo vuokrata, tahi laina, HERRAN omia laitteita, niin se käy kunhan hinnasta sovitaan?

        Elokuva : Shazam
        velhoja ja taikureita!
        Jumalan rahalla ?

        eli jos tahtoo katsoa velhoja ja taikureita, niin se Oikea alkuperäinen elokuva, mikä lie sen nimi olikaan, on PAREMPI.
        tarkistan:
        sormusten herrasta

        https://www.episodi.fi/testit/game-thrones-vai-taru-sormusten-herrasta-testaa-pystytko-tunnistamaan-kuvan-perusteella-kumpi-kyseessa/

        hhmm, kuka on tässä takana:

        Mikko Pohjola - Kuuluuko, kuuntelen
        https://www.youtube.com/watch?v=24QFTFH05vs

        Sanoitukset
        "Katsotko mua, kun silmäs on kii
        kun rakastelette sä hikoilet minun kauttani
        Saatta suojaa harteillesi
        aivan kuin öisin sä pitäisit minun kättä"

        Aivan oikein, arvasit!
        Alfatv !

        Nuorille mieleen. kuka nuori ei tahdo rakastella?
        Jumalan Rahalla ja laittella tehty!
        Jumalan Kunniaksi??

        no en tätä pa-aa enempää tutki, se on selvää että.

        alfatv. on mukamas Jumalan! mutta sen teot ovat perkeleen!

        Avainmedia
        https://www.avainmedia.org/yhteystiedot/

        Onko yhtäläisyyksiä, esim. arvovaltaiseen. net-missioniin!

        ja kuka siellä oli ja on se ,erittäin "paha"?
        RR?

        ja niilo!
        eli monessa mukana ja poliisit kannnoilla!

        no sama se.

        Avainmedia Lähetysjärjestö RY
        Yhteystiedot
        Osoite: Jäspilänkatu 2, 04250 Kerava, Finland

        "Varat käytetään Avainmedian medialähetystyöhön."
        hhmmm, tietysti!

        mutta ei enää siihen mitä oli alussa, aj vieläkin vanhat mummot luulevat, että rahat menevät Jumalan työhön ja hyväksi!

        Oikea ja alkuperäinen Vastavoima


      • Anonyymi

        "Mikä ihmeen nikolaiittain oppi?"

        wiki selittää sen näin:
        "Nikolaiitoista ei tiedetä muuta kuin maininnat Ilmestyskirjassa (Ilm. 2:6,15), jossa heidän sanotaan seuraavan "Bileamin oppia, tuon miehen, joka opetti Balakille (Moabin kuninkaalle), miten vietellä israelilaiset harjoittamaan siveettömyyttä". "

        Tämä porukka on sitten toinen, ei nikolaiittoja vaan näyillään ja lihallisella uskollaan pöyhkeileviä, juutalaisia fariseuksia jo tuolloin miellyttämään pyrkineitä alkuhellarihuijareita, joita vastaan Paavali Kolossalaisille kirjoitti:

        Kol.2: 18,19
        18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama
        19 eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan antamaa kasvua.
        ~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä ihmeen nikolaiittain oppi?"

        wiki selittää sen näin:
        "Nikolaiitoista ei tiedetä muuta kuin maininnat Ilmestyskirjassa (Ilm. 2:6,15), jossa heidän sanotaan seuraavan "Bileamin oppia, tuon miehen, joka opetti Balakille (Moabin kuninkaalle), miten vietellä israelilaiset harjoittamaan siveettömyyttä". "

        Tämä porukka on sitten toinen, ei nikolaiittoja vaan näyillään ja lihallisella uskollaan pöyhkeileviä, juutalaisia fariseuksia jo tuolloin miellyttämään pyrkineitä alkuhellarihuijareita, joita vastaan Paavali Kolossalaisille kirjoitti:

        Kol.2: 18,19
        18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama
        19 eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan antamaa kasvua.
        ~

        "Mikä ihmeen nikolaiittain oppi?"

        Nikolaitiitain oppi on lyhytkäisyydesssään.
        arvo-asemaa perustuva oppi.

        eli joku on toista arvokaampi. ASEMAN perusteella, kuten armeijassa.
        tahi Roomalais.katollisessa kirkossa, joak on muuten Pietarin "lapsi"

        Paavi on JEESUKSEN SIJAINEN ja eryhtymätön. kuten Pietari!
        ja sitten tulee mitä lie, karninaaleja, ja mitä sitten en muista.

        Joten tämä on lyhytkäisesti tämä oppi.
        ja nyt tässä opissa, naiset ja lapset tahtovat olla se suurin ja mahtavin.

        Bileam, taas opetti kuinka saadaa miehet haureuteen ja seksiin, eli
        Pois Jumalasta.

        ja IIsebell sitten noudattaa näitä oppeja!

        READ MORE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä ihmeen nikolaiittain oppi?"

        wiki selittää sen näin:
        "Nikolaiitoista ei tiedetä muuta kuin maininnat Ilmestyskirjassa (Ilm. 2:6,15), jossa heidän sanotaan seuraavan "Bileamin oppia, tuon miehen, joka opetti Balakille (Moabin kuninkaalle), miten vietellä israelilaiset harjoittamaan siveettömyyttä". "

        Tämä porukka on sitten toinen, ei nikolaiittoja vaan näyillään ja lihallisella uskollaan pöyhkeileviä, juutalaisia fariseuksia jo tuolloin miellyttämään pyrkineitä alkuhellarihuijareita, joita vastaan Paavali Kolossalaisille kirjoitti:

        Kol.2: 18,19
        18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama
        19 eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan antamaa kasvua.
        ~

        Onko sinulla omaa Raamattua?
        mistä olet moista oppinut!

        Jos sinulla ei ole omaa Raamattua, evl.kirkko antaa sellaisen ilmaiseksi!

        Eni wei, jos menet pyydä käännös 33/38


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AlfaTV
        Jäspilänkatu 2 B
        04250 Kerava

        IRR-TV
        Jäspilänkatu 2b, 04250 Kerava
        PL 150, 04201 Kerava

        Sama osoite ja samat henkilöt!

        AlfaTV : Johtoryhmä
        Hannu Haukka, toimitusjohtaja, hallituksen pj.
        Jarmo Kalliola, operatiivinen johtaja / COO, p. 040 502 8890
        Laura Haukka, ohjelmajohtaja
        Jerry Leppilampi, myyntijohtaja, p. 041 545 5555
        Markku Tenhunen, senior adviser


        Henkilökunta IRR-TV
        https://www.irr-tv.fi/henkilokunta-irr-tv/

        Se että tämä osa-tätä puljua ei kehtaa laittaa selvästi esille ketä ovat on mielenkiitoista!

        eli Jumalan työtä tulee tehdä salassa eli ei kestä päivän valoa!

        NYT AlfaTV:n tarjonta.
        mitä kaikkea he ovat valmiit tekemään, Herralle, lahjoitetulle, omaisuudella, esim video ja sali ja muut jutut!

        jos, joku seta tahtoo vuokrata, tahi laina, HERRAN omia laitteita, niin se käy kunhan hinnasta sovitaan?

        Elokuva : Shazam
        velhoja ja taikureita!
        Jumalan rahalla ?

        eli jos tahtoo katsoa velhoja ja taikureita, niin se Oikea alkuperäinen elokuva, mikä lie sen nimi olikaan, on PAREMPI.
        tarkistan:
        sormusten herrasta

        https://www.episodi.fi/testit/game-thrones-vai-taru-sormusten-herrasta-testaa-pystytko-tunnistamaan-kuvan-perusteella-kumpi-kyseessa/

        hhmm, kuka on tässä takana:

        Mikko Pohjola - Kuuluuko, kuuntelen
        https://www.youtube.com/watch?v=24QFTFH05vs

        Sanoitukset
        "Katsotko mua, kun silmäs on kii
        kun rakastelette sä hikoilet minun kauttani
        Saatta suojaa harteillesi
        aivan kuin öisin sä pitäisit minun kättä"

        Aivan oikein, arvasit!
        Alfatv !

        Nuorille mieleen. kuka nuori ei tahdo rakastella?
        Jumalan Rahalla ja laittella tehty!
        Jumalan Kunniaksi??

        no en tätä pa-aa enempää tutki, se on selvää että.

        alfatv. on mukamas Jumalan! mutta sen teot ovat perkeleen!

        Avainmedia
        https://www.avainmedia.org/yhteystiedot/

        Onko yhtäläisyyksiä, esim. arvovaltaiseen. net-missioniin!

        ja kuka siellä oli ja on se ,erittäin "paha"?
        RR?

        ja niilo!
        eli monessa mukana ja poliisit kannnoilla!

        no sama se.

        Avainmedia Lähetysjärjestö RY
        Yhteystiedot
        Osoite: Jäspilänkatu 2, 04250 Kerava, Finland

        "Varat käytetään Avainmedian medialähetystyöhön."
        hhmmm, tietysti!

        mutta ei enää siihen mitä oli alussa, aj vieläkin vanhat mummot luulevat, että rahat menevät Jumalan työhön ja hyväksi!

        Oikea ja alkuperäinen Vastavoima

        Toisten Jumala on raha✡️🦄😈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä ihmeen nikolaiittain oppi?"

        wiki selittää sen näin:
        "Nikolaiitoista ei tiedetä muuta kuin maininnat Ilmestyskirjassa (Ilm. 2:6,15), jossa heidän sanotaan seuraavan "Bileamin oppia, tuon miehen, joka opetti Balakille (Moabin kuninkaalle), miten vietellä israelilaiset harjoittamaan siveettömyyttä". "

        Tämä porukka on sitten toinen, ei nikolaiittoja vaan näyillään ja lihallisella uskollaan pöyhkeileviä, juutalaisia fariseuksia jo tuolloin miellyttämään pyrkineitä alkuhellarihuijareita, joita vastaan Paavali Kolossalaisille kirjoitti:

        Kol.2: 18,19
        18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama
        19 eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan antamaa kasvua.
        ~

        Moab ja edom on arabien aluetta Hagar Ismail faaraot. Heillä on haaremikulttuurit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä ihmeen nikolaiittain oppi?"

        wiki selittää sen näin:
        "Nikolaiitoista ei tiedetä muuta kuin maininnat Ilmestyskirjassa (Ilm. 2:6,15), jossa heidän sanotaan seuraavan "Bileamin oppia, tuon miehen, joka opetti Balakille (Moabin kuninkaalle), miten vietellä israelilaiset harjoittamaan siveettömyyttä". "

        Tämä porukka on sitten toinen, ei nikolaiittoja vaan näyillään ja lihallisella uskollaan pöyhkeileviä, juutalaisia fariseuksia jo tuolloin miellyttämään pyrkineitä alkuhellarihuijareita, joita vastaan Paavali Kolossalaisille kirjoitti:

        Kol.2: 18,19
        18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama
        19 eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan antamaa kasvua.
        ~

        Pöyhkeilee PÖYHKEILEE NÄYISTÄÄN . Palvelee palvoo enkeleitä ja on lihallinen mieli. Kol2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä ihmeen nikolaiittain oppi?"

        Nikolaitiitain oppi on lyhytkäisyydesssään.
        arvo-asemaa perustuva oppi.

        eli joku on toista arvokaampi. ASEMAN perusteella, kuten armeijassa.
        tahi Roomalais.katollisessa kirkossa, joak on muuten Pietarin "lapsi"

        Paavi on JEESUKSEN SIJAINEN ja eryhtymätön. kuten Pietari!
        ja sitten tulee mitä lie, karninaaleja, ja mitä sitten en muista.

        Joten tämä on lyhytkäisesti tämä oppi.
        ja nyt tässä opissa, naiset ja lapset tahtovat olla se suurin ja mahtavin.

        Bileam, taas opetti kuinka saadaa miehet haureuteen ja seksiin, eli
        Pois Jumalasta.

        ja IIsebell sitten noudattaa näitä oppeja!

        READ MORE!

        Kyllä Paulus saulus oli se joka aloitti Roomassa evankeliumin.Saulus oli Rooman kansalainen koska koko alue oli Roomaa silloin.


    • Anonyymi

      Anonyymi kirjoittelee paljon väitteitä. Olisi kohteliasta, jos tästä lähtien mainitset aina lähteen mistä minkäkin väitteen olet löytänyt, jotta lukijan ei tarvitse arvailla onko anonyymi itse keksinyt asian, vai onko jotain oikeasti tapahtunut. Se ei ole liikaa pyydetty.

    • Anonyymi

      Filminurkka osa 293

      Tätä suositellaan Jumalan rahalla ja Jumalan nimellä?
      "Sitten nähdään rajumpaa menoa elokuvassa Destroyer, jota tähdittää Nicole Kidman. "

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e6d65d13-768f-4b15-82c1-66ec90fa740b
      "Nicole Kidmanin karu muodonmuutos leffaroolia varten - kielsi lapsensakin katsomasta elokuvaa"

      – Hän tuhoaa ne, jotka tulevat hänen peräänsä ja hän tuhoaa itseään. En halua tyttöjeni näkevän tätä, Nicole Kidman kertoo Daily Mailille.

      jotta, ei jää epäselväksi, niin myös
      Elokuva-arvostelu – Dumbo (2019) - Walt Disney Pictures
      Taikuutta ja loistuja sekä samaa mitä disney tekee.

      mitä tekee, disney ja nikole?
      voit laittaa haku sanoja. piz--a gate. illumi. nwo

      Jumalan Rahalla!

      Oletko tietoinen, mitä disney, mainostaa omissa LASTEN ohjelmissa?
      etkö?

      https://www.youtube.com/results?search_query=disney illuminati

      Disney Illuminati Satanism & Sex symbols Exposed
      https://www.youtube.com/watch?v=fGvIkc0tdpI

      Jumalan Kunniaksi?
      Jumalan rahalla ja laiteilla?

      kuka siellä TAKANA ON, Jumala?
      vai ?

      Oikea ja aalkuperäinen Vastavoima

      • Anonyymi

        Itse olen jo aikaa sitten tajunnut Disneyn satanismin.

        Esim. Disneyn piirretyt, alusta asti: silkkaa, empatiatonta, "hauskaa" eläinrääkkäystä.

        Tietenkin kaikki muukin taikuus. Esim. piirroselokuvassa Tuhkimo, kurpitsaa kiskovan, suloisen hepan nimi ei ole vähempää kuin "Lucifer"! Tämä näytetään pätkänä jokavuotisessa Samu-sirkan jouluparaatissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen jo aikaa sitten tajunnut Disneyn satanismin.

        Esim. Disneyn piirretyt, alusta asti: silkkaa, empatiatonta, "hauskaa" eläinrääkkäystä.

        Tietenkin kaikki muukin taikuus. Esim. piirroselokuvassa Tuhkimo, kurpitsaa kiskovan, suloisen hepan nimi ei ole vähempää kuin "Lucifer"! Tämä näytetään pätkänä jokavuotisessa Samu-sirkan jouluparaatissa.

        KAIKKI hollovuudin jutut ovat pahoja, ja monet erittäin pahoja.
        suorastaa helvetillisen pahoja.

        ja kuka tulee ja mainostaa niitä suomessa?

        Kyllä arvasit oikein !


      • Anonyymi

        Katsoin jonkun noista linkeistä. Olen joskus ollut huomaavinani noita samoja vihjeitä, kuten ne pirunsarvi-sormimerkit ja tietenkin jotkut piirroshahmot suoraan kuvaavat demoneja. Mutta että tuota sex-sex-viestiä on noin rutkasti, joka pilvenhattarassakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin jonkun noista linkeistä. Olen joskus ollut huomaavinani noita samoja vihjeitä, kuten ne pirunsarvi-sormimerkit ja tietenkin jotkut piirroshahmot suoraan kuvaavat demoneja. Mutta että tuota sex-sex-viestiä on noin rutkasti, joka pilvenhattarassakin...

        eni wei.
        kaikille, IKÄLUOKILLE on omat salaiset, mielen ja tajunnat muutos salaiset vaikuttajat.
        lapset, valitettavasti ovat herkimpiä ottamaan sen kaiken vastaan.

        Jos minä suren ja olen vihainen heitä kohtaa jotka sitä tekevät, MYSÖ SUOMESSA,
        niin miten mahtaa olla Jumalan Sydän?

        Joten, omasta mielestäni, Jumala viivyttelee liikaa!
        mutta, en tiedä ja sitten "jätän" tämän Jumala eteen ja hoidettavaksi.

        se että, en nyt voi mitään tehdä SUOMEN maassa on valitettavaa, mutta TIEDÄN, että tulee päivä!
        ja sitten teen ja kukaan ei voi sulkea ovia eikä estää.
        se merkitsee, monille kovaa itkau ja parkua!

        mutta, sitä odotelessa, ihmettelen, mukamas uskovien toimia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin jonkun noista linkeistä. Olen joskus ollut huomaavinani noita samoja vihjeitä, kuten ne pirunsarvi-sormimerkit ja tietenkin jotkut piirroshahmot suoraan kuvaavat demoneja. Mutta että tuota sex-sex-viestiä on noin rutkasti, joka pilvenhattarassakin...

        Ne onkin PILKKAAJIA jotka Jumalan pojan kieltää.


    • Anonyymi

      Markku Tenhunen oli haastattelussa Radio Patmoust kanavalla jossa kertoi että, ovat täysin erillisiä yhtiöitä IRR-TV ja Alfatv.

      • Anonyymi

        Mahdollisesti Suomen-lain edessä, mutta sanat henkilöt siellä on.
        Itse voin tehdä sata yhtiötä ja yhdistystä, ja jokainen on eri, lain edessä.

        Mihin haastatteluu viittaa?


      • Anonyymi

        "Tällä hetkellä Tenhunen työskentelee medialähetysjärjestö IRR-TV:n viestintäjohtajana sekä hallituksen varapuheenjohtajana. Hän myös toimittaa kustannettuja ohjelmia Radio Deille sekä Alfastudiota AlfaTV:llä."

        No ei tarvinut edes kaivaa kun tuli esille!
        Radio dei
        alfatv!
        Iir-tv!

        Johon on vi--u, näin suomeksi sanottuna.
        No Jumalan edessä sanon:

        Herra, kuinka kauan minun vielä tulee odottaa, kun uskovat ovat osallisia, tuhoamassa Suomen kansaa ja sen lapsia!

        Herra, JO RIITTÄÄ!

        Kuka apostoleista, Pietari viimeisenä, oli valmis kun HE SAIVAT lähteä liikelle sinun vallan ja voiman turvin!

        Ei kukaan, Herra, ei yksikään, vain Sinä Jeesus olit valmis.
        Me, ja he, eivät olleet valmiit!

        Joten, Herra Jumala, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, on aika, Sinun minua kohdata!
        En hyväksy Herra että viivyttelet!
        Ei, Herrani, tämä ei ole hyväksyttävää!

        Luuk. 18:
        7 Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?
        8 Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

        Kuinkam he, koko Suomen kansa ja lapset, VOIVAT edes uskoa, ku uskovat heille valehtelee?
        Koko raamattu on pilattu ja kaikki menee päin metsään!

        Herra, ILMESTY minulle voimassasi ja anna minun nähdä kasvosi!

        Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot:
        Dan. 9:17
        17 Ja nyt, meidän Jumalamme, kuule palvelijasi rukous ja hänen anomisensa ja valista kasvosi pyhäkkösi ylitse, joka on autiona; Herran tähden.
        18 Minun Jumalani, kallista korvasi ja kuule, avaa silmäsi ja katso meidän hävitystämme ja sitä kaupunkia, joka on otettu sinun nimiisi; sillä me annamme rukouksiemme langeta sinun eteesi, emme omaan vanhurskauteemme, vaan sinun suureen armoosi luottaen.
        19 Herra, kuule, Herra, anna anteeksi, Herra, huomaa ja tee tekosi itsesi tähden, älä viivyttele, minun Jumalani; sillä sinun kaupunkisi ja sinun kansasi ovat sinun nimiisi otetut."

        4. Moos. 6:25
        Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;

        24 Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua;
        25 Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
        26 Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
        27 Näin he laskekoot minun nimeni israelilaisten ylitse, ja minä siunaan heitä."

        Herra vastaa, en jaksa enää tätä katsoa, Jumala. Riennä minun tyköni, älä viivyttele Herra, Jeesuksen nimessä, ISÄ vastaa.


      • Anonyymi

        Arabit ei usko Jeesukseen antikristus vaikuttaa keräävät rahaa myynnillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tällä hetkellä Tenhunen työskentelee medialähetysjärjestö IRR-TV:n viestintäjohtajana sekä hallituksen varapuheenjohtajana. Hän myös toimittaa kustannettuja ohjelmia Radio Deille sekä Alfastudiota AlfaTV:llä."

        No ei tarvinut edes kaivaa kun tuli esille!
        Radio dei
        alfatv!
        Iir-tv!

        Johon on vi--u, näin suomeksi sanottuna.
        No Jumalan edessä sanon:

        Herra, kuinka kauan minun vielä tulee odottaa, kun uskovat ovat osallisia, tuhoamassa Suomen kansaa ja sen lapsia!

        Herra, JO RIITTÄÄ!

        Kuka apostoleista, Pietari viimeisenä, oli valmis kun HE SAIVAT lähteä liikelle sinun vallan ja voiman turvin!

        Ei kukaan, Herra, ei yksikään, vain Sinä Jeesus olit valmis.
        Me, ja he, eivät olleet valmiit!

        Joten, Herra Jumala, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, on aika, Sinun minua kohdata!
        En hyväksy Herra että viivyttelet!
        Ei, Herrani, tämä ei ole hyväksyttävää!

        Luuk. 18:
        7 Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?
        8 Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

        Kuinkam he, koko Suomen kansa ja lapset, VOIVAT edes uskoa, ku uskovat heille valehtelee?
        Koko raamattu on pilattu ja kaikki menee päin metsään!

        Herra, ILMESTY minulle voimassasi ja anna minun nähdä kasvosi!

        Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot:
        Dan. 9:17
        17 Ja nyt, meidän Jumalamme, kuule palvelijasi rukous ja hänen anomisensa ja valista kasvosi pyhäkkösi ylitse, joka on autiona; Herran tähden.
        18 Minun Jumalani, kallista korvasi ja kuule, avaa silmäsi ja katso meidän hävitystämme ja sitä kaupunkia, joka on otettu sinun nimiisi; sillä me annamme rukouksiemme langeta sinun eteesi, emme omaan vanhurskauteemme, vaan sinun suureen armoosi luottaen.
        19 Herra, kuule, Herra, anna anteeksi, Herra, huomaa ja tee tekosi itsesi tähden, älä viivyttele, minun Jumalani; sillä sinun kaupunkisi ja sinun kansasi ovat sinun nimiisi otetut."

        4. Moos. 6:25
        Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;

        24 Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua;
        25 Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
        26 Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
        27 Näin he laskekoot minun nimeni israelilaisten ylitse, ja minä siunaan heitä."

        Herra vastaa, en jaksa enää tätä katsoa, Jumala. Riennä minun tyköni, älä viivyttele Herra, Jeesuksen nimessä, ISÄ vastaa.

        Israel kieltää ihmiseksi syntyneen pojan.


    • Anonyymi

      on toiset haukkoja ja toiset kyyhkyjä lauloi jo juice aikoinaan.

      • Anonyymi

        Arabit uhraa kyyhkyjä


    • Anonyymi

      Käy kuule ostamassa sitä paksua foliota ja kääri ihan koko rulla pään ympärille. Siis omasi. Hyvänrn aika mitä tekstiä !!!

      • Anonyymi

        tenhunenkos se siinä huhuilee.


    • Anonyymi

      Kuuntelin tuon Radio Patmos tai Patmos Radio Aamuvieraana Markku Tenhunen ohjelman. Tuossa ohjelmassa Markku Tenhunen kertoi että, Alfatv ja IRR-TV on erillisiä yhtiöitä. AlfaTV ostaa jotain ohjelmia kaiketi IRR-TV:ltä mutta siinä se. Alfatv on ei kristillinen mutta kristillisiä aitoja arvoja kunnioittava koko perheen tv-kanava. IRR-TV lähettää pääosin arabian ja vastaavien kielten ohjelmaa striiminä netin yli sekä satellittivälitteisesti. Alfatv ei ole toinen tv7 eikä sen kilpailija kaan suoranaisesti. Kuten varsinkin monet ei-uskovaiset ajattelevat että, se olisi vain toinen tv7:ka. Radiodei ei liity käsittääkseni näihin mitenkään muuten kuin se välittää ostetun ohjelma-ajan puitteissa tiettyjä lähetyksiä eetteriin. Järviradio ja Alfatv ovat toisinaan tehneet yhteistyötä. Mutta en tiedä että, radio dei tai patmos radio liittyisi näihin.

      • Anonyymi

        No, jokaisen firman vastuun-kantajat ja omistajat voi selvittää.
        eli samaa paska sakkia kaikki tyyni!

        Jumala tulee ja kovalla kädellä pesee tämän paskan puhtaaksi.


      • Anonyymi

        Häpeä PATMOS!

        Joka paikkaann laitetaan pankkikortti, esteeksi!

        Johon on, kun kukaan tahi mikään taho ei tahdo ILMAISEKSI jakaa mitään.

        Hyvä sentään että pääseen itse netti paikalle ilman maksua!

        V---n keller!


    • Anonyymi

      No johan on! ! !
      Siis, radioDEI,

      Radio Dei
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Radio_Dei

      https://www.radiodei.fi/

      On saannut MAAILMALTA paljon kunniaa ja mammonaa!

      Mistä hyvästä?

      siitäkö, että LAPSILLE tehdään elokuvia, kuten Teh Star sekä Joosef!

      eli mikä ja kuka taho siellä on ja mikä sen TARKOITUS on?

      Taustalla ei ole Jeesus eikä Jumala !

      Kuka sitten?
      hyvin voi googleta hakusanoille. pedo...ia sekä piz--a-gatx

      eli perkeleen, julkisesti tunnustavat voimat

      Hyvä PATMOS ja radiodei ja tv7!

      Toivottavasti, Ahvio ei ole mukana!

      vit---n paksiaiset.

      Jokainen mies ja nainen, ja erityisesti lapsi on minun!

      voi teitä, perkeleen sikiöt! jotka viettelette heitä!

      • Anonyymi

        Myyntityö rahankerääjiä älkää nyt huijareita uskoko. Venäläiset kusettaa aina myy Jeesuksen kuin juudakset.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eksyttää ihmisiä pois uskosta rahan ja ihmisten palvontaa. Tavarajumala.


    • Anonyymi

      1 poisto
      ja sitten lisää kahvia

    • Anonyymi

      Mitä jos nää kääntyisi parannukseen palauttaisi kaikki tunnustaisi mitä huijannut luterilaiselta kirkolta jne

    • Anonyymi

      alfa tv on cia rahoitteine "demokratian" edistäjä. Uskonnon ja länsimielisen politiikan esitaistelija. Kehitysmaa Suomeen halutaan tuoda cia avulla totuus, usko ja alamaisuus. ja rahaa rittää tähän ristiretkeen.

    • IRR-TV on AlfaTV: n npääomistaja.

      IRR-TV lyhenne tulee sanoista "International Russian Radio and TV".

      Kyseessä on siis uskonnollisesti aatteellinen venäläistaustainen yhdistys, joka on AlfaTV:n omistaja.

      AlfaTV lähetti aiemmin Venäjän voitonpäivän paraatitkin, mutta nyt ei enää uskalla.

    • Anonyymi

      No jo oli kommentteja, täyttä potaskaa kaikki, ilmeisesti joku hengellisesti sairas, joka ei tunne totuutta, vaan pilkkaa uskovia.

    • Anonyymi

      Ovat eri henkilöitä, Hannu Haukka on Nato Haukan pikkuserkku!

    • Anonyymi

      H.H oli epäiltynä keräysvarojen käyttämisestä konkurssin partaalla olevan
      Alfa-TV:n toimintaan.
      Rahaa kerättiin maailman nälkäänäkeville.
      Näkikö H. H nälkää ?

    • Anonyymi

      Itsepähän olet ongelmasi hankkinut. Vähemmän vainoharhaisuutta - helpompi elämä.:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe