Nainen on susi , vihaa sydänjuuriin asti. Pärjääkö silti vai tartutko datiiviin?
Huomaan vihasi
19
<50
Vastaukset
Mitä uot Pekka taas menny tekemään?😂
- Anonyymi
Pekka löi Piaa :(
- Anonyymi
Viha on ihan oikeutettu tunne, varsinkin , jos on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti tai muuten huonosti. Mutta enpä ryhtyisi astaloimaan ketään enkä varsinkaan syyttömiä. Aina pitäisi keskustella asiat selviksi. Mutta onko väärin tehneillä motiivia tähän, kun ovat ryhtyneet alunalkaenkin vääriin toimiin. Mutta olen aina valmis keskustelemaan mistä tahansa. Joo ja olen vihastunut mielessäni, monet kerrat.
- Anonyymi
Ja lisäänpä tähän vielä, että meikäläisestä kiertää sitkeä huhu, jonka mukaan saisin raivokohtauksia, ja että olisin jopa lyönyt jotakuta. Kumpikin täysin perättömiä. Jos olen joskus PUHELIMESSA puhunut rintaäänellä huutaen huonosta palvelusta, ei se minusta raivohullua tee. Nämä kieltämättä suututtavat, kun ovat vuosia vanhoja ja täysiä valheita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäänpä tähän vielä, että meikäläisestä kiertää sitkeä huhu, jonka mukaan saisin raivokohtauksia, ja että olisin jopa lyönyt jotakuta. Kumpikin täysin perättömiä. Jos olen joskus PUHELIMESSA puhunut rintaäänellä huutaen huonosta palvelusta, ei se minusta raivohullua tee. Nämä kieltämättä suututtavat, kun ovat vuosia vanhoja ja täysiä valheita.
Mitä ihmettä?
- Anonyymi
Mitäpä ihmettelet?
- Anonyymi
Eräitten miesten kanssa ei keskustelu toimi. Nainen syyllistetään pahaa puhumalla ystävistä, sukulaisista, lapsen syyllistäminen vanhempien viestinviejänä, josta tämä masentuu ja pelkää jäävänsä uusioperheessä toisten varjoon.. Asiat eivät saa kaikilta osin järkevää ratkaisua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestini on juurikin tuo,kaikki se mitä kerrotaan, ei kokonaisuutena ole totta. On vain toisen väritetty näkemys vailla syy ja seurausssuhteita. Löikö nainen ensi ja mies löi takaisin. Pitää olla kärpäsenä katossa tietämään tuollainen juttu.
- Anonyymi
No kuule, tässä tapauksessa ei lyönyt nainen eikä mies, mies vain uhitteli. Ja piste. Niih . JA SS. Ei tarvita mitään kärpäsiä katossa. Ihan diipadaapaa koko " tappelu".
- Anonyymi
Oot korkeintaan kuvottava mielestäni. En tunne sua kohtaan muuta. Viha on vahva tunne, mutta et herätä vahvoja tunteita. Olet melkoisen yhdentekevä, ja sen olet huomannut ja sehän sua kirvelee. Koita kestää ittees.
- Anonyymi
Anonyyminä Vihasta saa voimaa, adrenaliini alkaa virrata myös keskusyksikössä. Minun tunteista ei kukaan olekaan ikinä piitannut, on vain asioiden tärkeysjärjestys, muutapa en virka.
- Anonyymi
Voit miettiä kirveleekö.Kukaan itseään arvostava henkilö ei sanoisi tuollaista yhtään kenelle. Se kai sinulle suotakoon. Kuka ikinä lienet.
- Anonyymi
Mitenkä tuollaisen tekstin kirjoittaja kestää itseään, mietin vain.
- Anonyymi
Jos hän on yhdentekevä miksi pyörit itse ikävä palstalla?
- Anonyymi
Oiskohan niin, että kaipaa erästä toista henkilöä, mutta on huomannut että pakit saanut pahansuopa "ex" märisee täälläkin perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan niin, että kaipaa erästä toista henkilöä, mutta on huomannut että pakit saanut pahansuopa "ex" märisee täälläkin perään.
Tuskinpa vaan. Tai sitten tää mies on todella epätoivoinen jos exät ja nyksät ja uudet kaipauksen kohteet on kaikki täällä suomi24 palstalla 🤣
- Anonyymi
Nainen olen ja ihan kelpo nainen olenkin!
Vaikka toisenlaiseksi minut ovat julmat ihmiset nimenneet ja syykseni on pantu kaikenlaista roskaa. Mutta ei se mitään, kestän aivan älyttömän paljon ja en missään nimessä ole ajatellut antaa periksi! Justiinan kaltainen en ole, joten en ole kaulimen kanssa vastassa jos asiallinen olet ja edessäni käyttäydyt hyvin ihmismäisesti. Mutta kannattaa sinun silti miettiä kaksi kertaa että, kannattaako oveni taakse tulla puuta heinää satuilemaan. Sillä ne päivät ovat menneet menojaan MIES että, lähtisin sinua kotiisi tapaamaan kiinnostus mielessä tai muussakaan mielessä. Koska rahaa en tuhlaa sinuun enään senttiäkään turhake, turha tuttavuus. Silti uskon että, tunnelukko tulee aukeamaan vielä jonain päivänä ja pystyn ehkä tuntemaan vielä jotain sinua parempaa miestä kohtaan. Minun elämä jossa teen itseäni koskevat päätökset itsenäisesti.- Anonyymi
Molemmat samaa mieltä, voi hyvin !
- Anonyymi
Ei kukaan kirjoita tuollaista. Miksi tänne pitää satuilla toisina ihmisinä? Mitä iloa se tuo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377189Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1255001L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa684372TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153493Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242311Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021809Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241696Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458