Heii! Olen 13 vuotias tyttö ja oon todella kiinnostunut näyttelystä. Minun unelma olisi joskus päästä jonkun elokuvan tai sarjan kuvauksiin yms.. ja joo en itse ole tehnyt asian eteen mitään muuta kun puhunut aiheesta kavereille ja vanhemmille ja näytellyt todella paljon ja harjoitellut esimerkiksi teko itkua joka ei ihan vielä onnistu oikein kunnolla mutta sitä haluan, haluan harjoitella ja toteuttaa minun unelman vaikka ajattelenkin joskus että mulla siihen taidot ei riitä. Onko kellään mitään vinkkejä miten saisin edes vähänkin toteuttamaan unelmaani? Olisin todella kiitollinen, koska näytteleminen merkitsee minulle todella paljon!
Haave päästä näytteliäksi
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ensinnäkin näyttely ja näytteleminen ovat kaksi eri asiaa... No niin, mutta jos paikkakunnallasi olisi vaikka työväenopistossa tai kansalaisopistossa ilmaisutaidon kurssi nuorille, niin jonkin sellaisen kautta voisi päästä alkuun. Sitten on myös harrastajateattereita. Joskus myös kaupunginteattereiden näytelmiin haetaan avustajiksi maallikoita. Tv-sarjaankin voi pyrkiä avustajaksi, vaikka niissä ei varmaan paljon näyttelemään pääse, enemmän se on sellaista taustalla oleskelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015