Mä en koskaan unohda

Anonyymi

Sitä näkyä, kun toinen ihminen ei luule sun näkevän. Sellainen ivallinen ja huvittunut naurunkare naamalla katsoen sua.

Vaikka mä tietäisin ihmisestä mitä tahansa, vaikka mä en voisi sietää koko ihmistä, mä en koskaan alentuisi katsomaan ketään toista ihmistä niin.

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai silmien pyöritteleminen huokailujen kera.

• Anonyymi

Tämä kommentti ei ole aloittajalta. Pidän nimenomaan toiselle nauramista pahimpana tekona. Se ei voi oikein johtua muusta kuin pahantahtoisuudesta. Silmien pyörittely (jota en itse harrasta, eli ei ole puolustuspuhe) voi johtua turhautumisesta tai jostain muusta ymmärrettävästä tunteesta.

• Anonyymi

Parempi pyöritellä silmiä ja säästää toinen niiltä suorilta sanoilta, mitä sillä hetkellä päässä liikkuu.

• Anonyymi

No mitäpä sä tiesit siitä ihmisestä? Ollaanko vähän fundamentaalisia taas.

• Anonyymi

:" Kun toinen ihminen ei tiedä sun näkevän/huomaavan " olisi selkeämmin kirjoitettu.

• Anonyymi

Voisin kuvitella että aika moni ihminen katsoo sinua niin.

• Anonyymi

Miksi? Tunnetaanko? Mä en ole ainakaan tehnyt kenellekään pahaa. En tiedä mitään mikä voisi aiheuttaa sellaisen katseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Tunnetaanko? Mä en ole ainakaan tehnyt kenellekään pahaa. En tiedä mitään mikä voisi aiheuttaa sellaisen katseen.

Katsoisit peiliin joskus...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei oikeuta katsomaan ketään niin. Onko sulla kiusaajan mentaliteetti?

• Anonyymi

Ketä on katsottu sillä tavalla jotain ystävääsikö?

• Tunnista kyllä, että minua on muutamiakin kertoja katsottu noin =(.

Toisen ulkoiselle olemuksella virnuilu ei mun mielestä täysi- ikäisen ajatusten maailmasta, alaikäiset on asia erikseen.

Koska taustalla saattaa olla vaikka mitä traumaa ja muuta, esim. ylipainoisten ihmisten arvostelijat eivät aina ilmeisesti ajattele, mitä taustalla saattaa olla, voi olla että ihminen on onnellinen ja sinut itsensä kanssa, tai jotain aivan, aivan muuta...

• Anonyymi

Olihan hänkin ilkeä, ylimielinen ja leuhka, mutta mörrykkä kesti senkin. Nyökytteli ja hymyili hyväksyvästi. Taisihan hän tehdä muutenkin itsensä ihmisten silmissä halvaksi.

• Anonyymi

Missä ihmisten silmissä? Missä tämä on tapahtunut? Miten halvaksi? Minkälainen on halpa ihminen?

• Anonyymi

Niin osa ihmisistä voi menä näkymättömäksi kun lobotisoidaan uhri. Voidaan mesmeröidä tai hypnoosilla.

Uskonnolisia lakeja kuin valtion sisällä oleva valtio jolla oma oikeuslaitos. Jeesuksen lait, Sharia lait jne.

Uskonnottomuus on Suomen laki.

https://ylilauta.org/sekalainen/98135357

Tuossahan näitä. Ovat "nukkumassa" päiväunia. Eivät muista mitään mutta seksilelujahan ne on.

• Anonyymi

Katso peiliin on kiusaamista. Ei ihminen näe omia kasvojaan jos aivovamma. Voi olla vaikka tatuointi otsassa eikä sitä itse näe.

• Anonyymi

Mikset sitten voi kertoa mikä peilissä on vialla?

• Anonyymi

Ihmiselle voi sanoa hyvällä, tarkista asenteesi. Kukaan ei ansaitse, etenkään ilmiselvästi kipuilevana, sellaista katsetta tuntemattomalta ihmiseltä.

• Anonyymi

Ei aina tiedä kuka kattelee, millä tarkotuksella kattelee vai katteleeko vaan ohimennen, näkeekö toisensa. Niin on

• Anonyymi

Aloitus kertoo useammasta henkilöstä, ja kyllä jokainen näistä katsoi tarkoituksella. Joku tuolla ylempänä kysyi, mitä tiesin kyseisestä henkilöstä. Tiedän ettei kukaan heistä tunne mua.

• Anonyymi

No näitähän riittää, keskenkasvuisia aikuisia. Itse ajattelen tällaisista ihmisistä niin, että tekevät lähinnä itsestään säälittäviä. Joillekin tulee ilmeisesti vain toisten alentamisesta joku itsetunnon buusti. Tuskin lopulta kovin onnellisia omassa elämässään.

• Anonyymi

Kannattaisi myös miettiä omaa käytöstään. Kysesistä ihmistä/ihmisiä kohtaan. Syy voi myös johtua sinusta.

• Anonyymi

En tunne näitä ihmisiä. Mitä olen siis tehnyt?

• Anonyymi

Enpä exiä morjesta. Ovat niitä syystäkin.

• Anonyymi

Kyllä mä tahdon sun kaa yhä bailata mut seukkaamiseen tunnut liian dominoivalta kaupunkilais muijalta. Ei oo mitään kaupunkilaisia vastaan mut ne on sellasia aina. Jos otat vielä yhteyttä niin olkoon se sen merkki. Tosin kannattaa olla nopea kun ei tiedä mitä voi tapahtua.

• Anonyymi

Kaupunkilaismuija on yhdyssana, prkl.
        Ei mulla muuta.

• Anonyymi

Oletko toi aikaisempi kommentoija, joka sanoi naisen tehneen ITSE itsestään halvan? Taidan jättää väliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko toi aikaisempi kommentoija, joka sanoi naisen tehneen ITSE itsestään halvan? Taidan jättää väliin.

En ole.

• Anonyymi

Hän on hoinut 8lla omissa ajatuksissaan ja katsonut sinuun päin näkemättä mitään.

• Anonyymi

Ei välttämättä tarkoita mitään. Esim minä oon usein omissa ajatuksissani ja hymyilen vaan ihan itsekseni. Välillä nolottaa kun joku huomaa että hymyilen ja luulee, että katselen ja nauran hänelle.

• Anonyymi

Mä voisin kanssa omissa ajatuksissani tehdä noin. Ei suoranaisesti alotukseen liittyen, mutta mua on joskus aikasemmin satuttanut tosi paljon, kun ihminen josta tykännyt paljon on silmin nähden nauttinut, kun on nähnyt kuinka itteeni on satuttanut nähdä hänet toisen kanssa ja tuo ei oo mitenkään tapahtunut tuossa näkemistilanteessa vaan myöhemmin ja hän siis nautti, kun tiesi mua sattuvan, en tiedä huomasiko itte, että huomasin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe