Senseikin menee lyrikoilla, huomioo ja huomaamista.

Anonyymi

Masennus ja kipulääkkeiden aiheuttamaa turtumusta kompensoidaan nykyään piristeillä kuten lyricoilla.
Tuloksena on maanis depressiivisyyttä ja mielialanvaihteluita innosta sekavuuteen.
Nämä rakkaat ovat lääketeollisuuden luomia kemiallisia robotteja.
Mitään varsinaista aasinsiltaa Pattayaan he ei tarvitse.
Ovat vain jotakin kautta kekannut että täällä he saa huomiota haastaessaan riitaa ja heille vastataan. Täällä he kokee elävänsä kun muualla joutuu pääsääntöisesti huutelemaan yksin.

Ja poijaat... Uskottehan kun sanon, että onnellinen hammaslääkärin mies todella tietää mistä puhuu.

43

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        :-) :-) Aika hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :-) :-) Aika hyvä.

        Ihan hyvä 24/7 mutta aloittaja unohti korjata aloituksesta pois rakkaat ja Palermo ei ole Kreikassa.


      • Anonyymi

        Mitä sitten? Ei ole kreikassa palermo, mutta ei ole senseikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Ei ole kreikassa palermo, mutta ei ole senseikään.

        Lue aloituksen teksti ja sitten, Ja poijaat... Uskottehan kun sanon, että onnellinen hammaslääkärin mies todella tietää mistä puhuu.
        Siis Pattayan rakkaat on lääketehtaiden luomia robotteja.
        Ajattele ensin, kirjoita sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Ei ole kreikassa palermo, mutta ei ole senseikään.

        Ei olekaan sensei Kreikassa vaan Palermossa kertomansa mukaan.
        Ota pilleri.


      • Anonyymi

        Tuolla tuotteella suhteellisen hyvä hinta-laatusuhde mielestäni.
        Mihin hintaan muuten Pattaylta saa ilmakuivattua kinkkua ja löytyykö suosituksia merkistä/ostopaikasta?


      • Anonyymi

        Hyvä onnellinen aviomies, hyvä.. " mielialanvaihteluita innosta sekavuuteen." Huomaat varmaan itsekkin mikä on mielialasi tilasi nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla tuotteella suhteellisen hyvä hinta-laatusuhde mielestäni.
        Mihin hintaan muuten Pattaylta saa ilmakuivattua kinkkua ja löytyykö suosituksia merkistä/ostopaikasta?

        Chiang Maissa on ollut jo jotain 30 vuotta mainio kiinalainen ravintola nimeltään Mit Mai. Kiinalainen ravintola määrittelemä saattaa johtaa Mit Main suhteen useita harhaan, koska ravintolan ruuat eivät ole sellaisia, millaisiksi useimmat suomalaiset kiinalaisen ruuan mieltävät.

        Ko. ravintolasta saa annoksia missä on käytetty kuivattua Yanninin kinkkua. En tiedä mistä tämän kinkkunsa ostavat vai tekevätkö ihan itse, mutta vastaavia tuotteita - "savustettua ilmakuivattuja kinkkuja" - on joskus tullut vastaani pienten kylien toreilla pohjoisessa Thaimaassa. En tiedä löytyykö vastaavia herkkuja Pattayalta, mutta epäilen ettei löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Chiang Maissa on ollut jo jotain 30 vuotta mainio kiinalainen ravintola nimeltään Mit Mai. Kiinalainen ravintola määrittelemä saattaa johtaa Mit Main suhteen useita harhaan, koska ravintolan ruuat eivät ole sellaisia, millaisiksi useimmat suomalaiset kiinalaisen ruuan mieltävät.

        Ko. ravintolasta saa annoksia missä on käytetty kuivattua Yanninin kinkkua. En tiedä mistä tämän kinkkunsa ostavat vai tekevätkö ihan itse, mutta vastaavia tuotteita - "savustettua ilmakuivattuja kinkkuja" - on joskus tullut vastaani pienten kylien toreilla pohjoisessa Thaimaassa. En tiedä löytyykö vastaavia herkkuja Pattayalta, mutta epäilen ettei löydy.

        Kiinassa on erilaisia ruokakuntia ja kulttuureita. Ne tekevät Suomessa juuri sitä kiinalaista mitä suomalaiset haluaa syödä. Thaimaassa kiinalaiset ravintolat on lähempänä thairuokaa kuin Suomen kiinalaisten ravintoloiden ruoat. Kiinalaisten lisääntyminen Pattayalla johtanut siihen että takuulla kiinalaiset saavat aivan kaikkea sitä mitä haluavat.
        Kiinalaiset heittävät lyhyitä reissuja Pattayalle eikä varmaan kiinalaisia asu Pattayalla paljoakaan. Siksipä ne kiinalaisten erikoisherkut löytyvät vain asiantuntevista ravintoloista, eikä tukkukaupoista. Tukkukaupoissa erikoistuotteille tarvitaan ostajakuntaa, ja Pattayalla kiinalaisia ei tukuissa näy. Lisäksi tietyt ulkolaisille herkkusuille suunnatut tuontituotteet on todella kalliita ja kiinalaiset on tarkkoja rahasta.
        Pahvilaatikoihin pakatuissa muovisäkeissä ne tuontilihat tulee kylmäkuljetuksena Suomeenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Chiang Maissa on ollut jo jotain 30 vuotta mainio kiinalainen ravintola nimeltään Mit Mai. Kiinalainen ravintola määrittelemä saattaa johtaa Mit Main suhteen useita harhaan, koska ravintolan ruuat eivät ole sellaisia, millaisiksi useimmat suomalaiset kiinalaisen ruuan mieltävät.

        Ko. ravintolasta saa annoksia missä on käytetty kuivattua Yanninin kinkkua. En tiedä mistä tämän kinkkunsa ostavat vai tekevätkö ihan itse, mutta vastaavia tuotteita - "savustettua ilmakuivattuja kinkkuja" - on joskus tullut vastaani pienten kylien toreilla pohjoisessa Thaimaassa. En tiedä löytyykö vastaavia herkkuja Pattayalta, mutta epäilen ettei löydy.

        Mit mai on arvioitu Chiang main huonoimpien ravintoloiden joukkoon ja sitä ei ole juuri kukaan arvioinut, joten on omituista miten niin vanha ravintola on jäänyt niin vähälle huomiolle. Ilmeisesti köyhien paikallisten työmiesten lounasravintola. Ei siellä ainakaan turisteja käy koska kukaan ei siitä puhu. Lieneekö rottaa se kinkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Ei ole kreikassa palermo, mutta ei ole senseikään.

        suomi24 palermo voi ihan hyvin sijaita kreikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomi24 palermo voi ihan hyvin sijaita kreikassa.

        suomi24 pattaya sijaitsee savossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomi24 pattaya sijaitsee savossa.

        juuri näin, suomi24 chiang mai sijaitsee niuvanniemessä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mit mai on arvioitu Chiang main huonoimpien ravintoloiden joukkoon ja sitä ei ole juuri kukaan arvioinut, joten on omituista miten niin vanha ravintola on jäänyt niin vähälle huomiolle. Ilmeisesti köyhien paikallisten työmiesten lounasravintola. Ei siellä ainakaan turisteja käy koska kukaan ei siitä puhu. Lieneekö rottaa se kinkku?

        Voi sinua sentään taas Senssu!

        Hieman villalankaa ja muutamankin porkkanan juurikin sinulle tarkoituksellisen armollisesti tarjoilin.

        Et huomannut näitä, mutta viestistäsi paistaa läpi se, että kovasti olet koettanut sieltä Ateenasta googletella Mit Mai ravintolaa... ja kommenttisi on taas sitä sinua itteään...

        Kertoisitko muuten missä Mit Mai on arvioitu Chiang Main huonoimpien ravintoloiden joukkoon?

        Älä sittenkään kerro, älä... ainakin 2010 pidättelee hengitystään vastaustasi odotellessa.

        Sinä ja chiangmaalainen hammaslääkäri vaimosihan... siis te... ette lukuisista vinkeistä huolimatta tunnistaneet sitä mistä 2010 oli Sai Ua kuvansa ottanut.

        Muuten.... kysäiseppä siltä hammaslääkäriltäsi millainen ruoka on Jok. Onko kiinalainen vai thaimaalainen ruoka kyseessä? Saako tätä ruokaa Pattayalta? Mistä ravintolasta Chiang Maissa saa parhaat Jok annokset?


    • Anonyymi

      Alan vakaasti uskomaan että sensei todella on aivopessyt jonkun heikkohermon todella totaalisesti ajattelemaan itseään.

      • Anonyymi

        Uskoisin kuitenkin meidän normaalien ihmisten ajattelevan ennenminkin tuota ilmakuivattua kinkkua?

        Sensein kaltaisia sekopäitä on ihan liikaa. Itseäni tosin kiinnostaa hurupipojen fantasiat omasta elämästään, joten myönnän jollain tasolla ajattelevani sinua, eli olet kyllä mielestäni mielenkiintoinen ihminen.


      • Anonyymi

        No tämä ajattelija on selvästi senssu itse. Kukaan täysijärkinen ihminen ei ajattele, että joku ajattelee senssua koko ajan, jos kopioi yhden senssun aloituksen? Senssu nimittäin on sarjakopioija. Aina kun ei saa mieleistänsä "järkevää" riidan aihetta. Tämä onnellisessa liitossa kitaran näköisen hammaslääkäri thaikkuvaimonsa kanssa? ChiangMaita hallitseva, prosentti jengiläinen....? Kiireidensä keskellä? lueskelee palstahistoriaa ja nostelee ylös vanhoja postauksia vuosien takaa??

        Mikä tietenkin on tyypillistä onnelliselle, elämässään onnistuneelle, varakkaalle, mannerten väliä suurimman osan vuodesta bisneksiensä takia lentävälle mestarille, joka ei tee lainkaan töitä ( eikä tarvitse oleskelulupaa? On niin vähän aikaa vuodessa kotonaan CM, että turisti viisumi riittää hyvin) sairaseläkkeellä olevalle kunnan rakennusmestareille??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämä ajattelija on selvästi senssu itse. Kukaan täysijärkinen ihminen ei ajattele, että joku ajattelee senssua koko ajan, jos kopioi yhden senssun aloituksen? Senssu nimittäin on sarjakopioija. Aina kun ei saa mieleistänsä "järkevää" riidan aihetta. Tämä onnellisessa liitossa kitaran näköisen hammaslääkäri thaikkuvaimonsa kanssa? ChiangMaita hallitseva, prosentti jengiläinen....? Kiireidensä keskellä? lueskelee palstahistoriaa ja nostelee ylös vanhoja postauksia vuosien takaa??

        Mikä tietenkin on tyypillistä onnelliselle, elämässään onnistuneelle, varakkaalle, mannerten väliä suurimman osan vuodesta bisneksiensä takia lentävälle mestarille, joka ei tee lainkaan töitä ( eikä tarvitse oleskelulupaa? On niin vähän aikaa vuodessa kotonaan CM, että turisti viisumi riittää hyvin) sairaseläkkeellä olevalle kunnan rakennusmestareille??

        Vaimonsa on kuitenkin miljonääri, mutta vaimon sisarukset eivät ole. Siksipä tarvittiin miljonäärivaimolle suomalainen miljonäärimies, joka rahoittaa miljonäärivaimonsa sisaruksien ravintolakonsernia muutamalla kymppitonnilla.

        Miljonäärivaimo ei ilmeisesti itse halunnut rahoittaa ravintolatoimintaa.

        Sisarukset ovat maksaneet lainasumman jo tarinan mukaan takaisin senseille, eikä hän ole ravintolatoiminnassa mukana enää muuten kuin täyttää juomakaappeja, käy ostamassa lisää viinaa, kiertelee keräämässä kassalippaat ja ajaa Harleylla sulkemassa baarit, ostaa tarjoilijoille omakotitaloja, kouluttaa ne ja jakaa näille jokaiselle kolmen tuhannen euron joululahjoja.

        Varsin erikoinen on tuo entisen rahoittajan toimenkuva siis nykyisin, kun ottaa huomioon ettei hänellä ole kyseiseen konserniin mitään osuutta. Juomakaapit on nyt huolella täytetty, kun salainen ylipääjohtaja on kinkkua syömässä kreikassa. Henkilökunta on koulutettu sulkemaan itse ravintolat ja Harley seisoo tallissa muiden laitteiden rinnalla ylväänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämä ajattelija on selvästi senssu itse. Kukaan täysijärkinen ihminen ei ajattele, että joku ajattelee senssua koko ajan, jos kopioi yhden senssun aloituksen? Senssu nimittäin on sarjakopioija. Aina kun ei saa mieleistänsä "järkevää" riidan aihetta. Tämä onnellisessa liitossa kitaran näköisen hammaslääkäri thaikkuvaimonsa kanssa? ChiangMaita hallitseva, prosentti jengiläinen....? Kiireidensä keskellä? lueskelee palstahistoriaa ja nostelee ylös vanhoja postauksia vuosien takaa??

        Mikä tietenkin on tyypillistä onnelliselle, elämässään onnistuneelle, varakkaalle, mannerten väliä suurimman osan vuodesta bisneksiensä takia lentävälle mestarille, joka ei tee lainkaan töitä ( eikä tarvitse oleskelulupaa? On niin vähän aikaa vuodessa kotonaan CM, että turisti viisumi riittää hyvin) sairaseläkkeellä olevalle kunnan rakennusmestareille??

        Oletko nyt saanut mieleisesi riidan aikaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimonsa on kuitenkin miljonääri, mutta vaimon sisarukset eivät ole. Siksipä tarvittiin miljonäärivaimolle suomalainen miljonäärimies, joka rahoittaa miljonäärivaimonsa sisaruksien ravintolakonsernia muutamalla kymppitonnilla.

        Miljonäärivaimo ei ilmeisesti itse halunnut rahoittaa ravintolatoimintaa.

        Sisarukset ovat maksaneet lainasumman jo tarinan mukaan takaisin senseille, eikä hän ole ravintolatoiminnassa mukana enää muuten kuin täyttää juomakaappeja, käy ostamassa lisää viinaa, kiertelee keräämässä kassalippaat ja ajaa Harleylla sulkemassa baarit, ostaa tarjoilijoille omakotitaloja, kouluttaa ne ja jakaa näille jokaiselle kolmen tuhannen euron joululahjoja.

        Varsin erikoinen on tuo entisen rahoittajan toimenkuva siis nykyisin, kun ottaa huomioon ettei hänellä ole kyseiseen konserniin mitään osuutta. Juomakaapit on nyt huolella täytetty, kun salainen ylipääjohtaja on kinkkua syömässä kreikassa. Henkilökunta on koulutettu sulkemaan itse ravintolat ja Harley seisoo tallissa muiden laitteiden rinnalla ylväänä.

        Onko sulla kaikki hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kaikki hyvin?

        Sensei laitoit omalle kommentillesi 2 peukkua. Sinä siis seikkailet nyt tuon "kreikan loman" aikana muilla palstoilla satuilemassa. Millaistahan sulla olisi jos ei olisi suomikaksnelosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämä ajattelija on selvästi senssu itse. Kukaan täysijärkinen ihminen ei ajattele, että joku ajattelee senssua koko ajan, jos kopioi yhden senssun aloituksen? Senssu nimittäin on sarjakopioija. Aina kun ei saa mieleistänsä "järkevää" riidan aihetta. Tämä onnellisessa liitossa kitaran näköisen hammaslääkäri thaikkuvaimonsa kanssa? ChiangMaita hallitseva, prosentti jengiläinen....? Kiireidensä keskellä? lueskelee palstahistoriaa ja nostelee ylös vanhoja postauksia vuosien takaa??

        Mikä tietenkin on tyypillistä onnelliselle, elämässään onnistuneelle, varakkaalle, mannerten väliä suurimman osan vuodesta bisneksiensä takia lentävälle mestarille, joka ei tee lainkaan töitä ( eikä tarvitse oleskelulupaa? On niin vähän aikaa vuodessa kotonaan CM, että turisti viisumi riittää hyvin) sairaseläkkeellä olevalle kunnan rakennusmestareille??

        Näinhän tämä näyttäisi olevan, mutta odotellaan nyt vielä NumBallin kommentteja tähän keskusteluun.


    • "Masennus ja kipulääkkeiden aiheuttamaa turtumusta kompensoidaan nykyään piristeillä kuten lyricoilla."

      Sen verran pakko kommentoida tekstiä, että nuo Lyricat ovat juurikin niitä kipu- ja myös masennuslääkkeitä, eikä mitään piriteitä (vaan juurikin päinvastoin, eli väsyttävät/rauhoittavat).
      Valitettavasti itse joudun kyseistä lääkevalmistetta aika-ajoin käyttämään kun vanhasta onnettomuudesta aiheutuneet hermokivut vaivaavat pahemmissa määrin. Mutta koska kysessä on hyvinkin riippuvuutta aiheuttava lääkeaine, niin koitan käyttää sitä vain kun oikeasti on pakko (välillä ainoa lääke jonka avulla saa kipujen ilmaantuessa nukuttua).

    • Anonyymi

      Lyriikka menee imbesilli idiootin piikkiin.

    • No mutta täälläpä on rakkailla ollut vilkasta ja miellyttävä huomata erinäiset mielenkiinnot minua kohtaan, jonka johdosta muutamaan kohteliaisuuden vuoksi myös vastaan.

      Ensinnäkään en ole koskaan enkä tämänkään jälkeen valinnut ruokailupaikkaa jonkun nettikirjoittelun ja asiakkaiden nettiarvostelujen mukaan, mutta totean että mikäli Chiang Maissa on toiminut mainittu kiinalainen ravintola 30 vuotta, niin onhan se aikamoinen saavutus, jopa kunnioitettava, täytynee joskus käydä, kiitos vinkistä.

      Yksi on kovin kiinnostunut vaimoni ja hänen sukulaistensa varallisuudesta, kuin myös liiketoimista, sekä minun osallisuudesta omaan elämääni, joka osoittaa ainakin minulle olevani hänen kiinnostuksen kohteena ja kiitos siitä.

      Tuolla kirjoituksissa todetaan laatupyörän seisovan tallissa ylväänä, jonka johdosta annan myös kiitosta tuosta kiinnostuksesta.

      Muilta osin pohdin, että voisiko asiaa auttaa tämä Santun puheeksi ottama ilokaasu muuhunkin kuin synnytykseen.

      Terveisin Italiasta.

      • Anonyymi

        Alat olla suositumpi palstalla kuin minä, ja minä olen jo hieman katkera asiasta, mutta toisaalta ei haittaa, aikamoista yksinpuhelua rakkaalta, poju on saanut jo metrin kirjoitusta aikaan ilman että ollaan kumpikaan palstalla, 59 vuotis päivät lähenevät jos vaikka ostaisi kuksan täyteen samsongia, vaikka eihän mulla ole kuksaa, ja no eipä kyllä samsongiaan, alkaa olla kuuma taas, onneksi on kolmena viimeisenä päivänä satunut hieman klo 12-16 välissä se viilentään mukavasti, sadekausi pitäisi alkaa täällä ensiviikolla, voi olla että alkaakin meni aikamonta viikkoa ilman sateita, vesilasku alkaa olla aika suuri kun täytyy kastella tuota nurmikkoa joka päivä paitsi nyt nämä pari päivää milloin on satanut. Terkkuja sinne missä oletkin...
        T:NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alat olla suositumpi palstalla kuin minä, ja minä olen jo hieman katkera asiasta, mutta toisaalta ei haittaa, aikamoista yksinpuhelua rakkaalta, poju on saanut jo metrin kirjoitusta aikaan ilman että ollaan kumpikaan palstalla, 59 vuotis päivät lähenevät jos vaikka ostaisi kuksan täyteen samsongia, vaikka eihän mulla ole kuksaa, ja no eipä kyllä samsongiaan, alkaa olla kuuma taas, onneksi on kolmena viimeisenä päivänä satunut hieman klo 12-16 välissä se viilentään mukavasti, sadekausi pitäisi alkaa täällä ensiviikolla, voi olla että alkaakin meni aikamonta viikkoa ilman sateita, vesilasku alkaa olla aika suuri kun täytyy kastella tuota nurmikkoa joka päivä paitsi nyt nämä pari päivää milloin on satanut. Terkkuja sinne missä oletkin...
        T:NumBall

        Ainiin vielä pieni yksityiskohta, käyn korjauttamassa moottoripyöräni aina samassa paikassa, jos vaan mahdollista, heille oli joku farangi lahjoittanut parin kilon kimpaleen palermossa tuotettua juustoa, olen hulluna juustoihin, mutta tämä mopokorjaaja ei sitä syö, joten lahjoitti sen minulle, erinomaista juustoa sulatettuna, jopa paljaaltaan syötynä, näin pieni on maailman...
        T: NumBall


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alat olla suositumpi palstalla kuin minä, ja minä olen jo hieman katkera asiasta, mutta toisaalta ei haittaa, aikamoista yksinpuhelua rakkaalta, poju on saanut jo metrin kirjoitusta aikaan ilman että ollaan kumpikaan palstalla, 59 vuotis päivät lähenevät jos vaikka ostaisi kuksan täyteen samsongia, vaikka eihän mulla ole kuksaa, ja no eipä kyllä samsongiaan, alkaa olla kuuma taas, onneksi on kolmena viimeisenä päivänä satunut hieman klo 12-16 välissä se viilentään mukavasti, sadekausi pitäisi alkaa täällä ensiviikolla, voi olla että alkaakin meni aikamonta viikkoa ilman sateita, vesilasku alkaa olla aika suuri kun täytyy kastella tuota nurmikkoa joka päivä paitsi nyt nämä pari päivää milloin on satanut. Terkkuja sinne missä oletkin...
        T:NumBall

        Jep, moikka.
        Älä ole katkera, ollaanhan me välillä eri ja välillä sama, joten kyllä tämä tästä.
        Tosin mun aivopesutaktiikka hieman eri, jonka sohdosta senssuttelu lisääntynyt.
        Mun synttäripäivä sama kuin edesmenneellä Koivistolla ja olenkin ehdottanut neidillemme muutamien asiakirjojen vaihtoa joissa näkyisi syntymäpäivä kaikissa, eli mun osalta numero 25.
        Tosin neiti on nyt siirtynyt vain matkailullisiin kirjoituksiin, eli senssunumbatteleen ja kyseleen missä Rambo, joten se siitä.
        Sanonko.....no sanon.......terveiset täältä jossa kinkut ja viini ok.
        Voisimpa aijata muutaman kuksakuvan Italiasta vastineeksi Tintsu lumihangessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin vielä pieni yksityiskohta, käyn korjauttamassa moottoripyöräni aina samassa paikassa, jos vaan mahdollista, heille oli joku farangi lahjoittanut parin kilon kimpaleen palermossa tuotettua juustoa, olen hulluna juustoihin, mutta tämä mopokorjaaja ei sitä syö, joten lahjoitti sen minulle, erinomaista juustoa sulatettuna, jopa paljaaltaan syötynä, näin pieni on maailman...
        T: NumBall

        Nyt meitä on kaksi juustohullua, hyvää tarinaa odotellessa.


      • Anonyymi

        Vai et valitse ruokapaikkaa jonkun nettikirjoittelun ja asiakkaiden nettiarvostelujen mukaan. Ilmeisesti näitä nettikirjoittelijat kuiten seuraat? Tiesit ainakin kertoa, että Mit Mai on arvioitu Chiang Main huonoimpien ravintoloiden joukkoon. Arvioit myös paikan köyhien paikallisten lounasravintolaksi ja tiesit senkin, ettei siellä ainakaan turisteja käy kun siitä ei kukaan puhu.

        En voi olla kysymättä, että montako lyrikaa olet jo tänään popsinut siellä Italiassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alat olla suositumpi palstalla kuin minä, ja minä olen jo hieman katkera asiasta, mutta toisaalta ei haittaa, aikamoista yksinpuhelua rakkaalta, poju on saanut jo metrin kirjoitusta aikaan ilman että ollaan kumpikaan palstalla, 59 vuotis päivät lähenevät jos vaikka ostaisi kuksan täyteen samsongia, vaikka eihän mulla ole kuksaa, ja no eipä kyllä samsongiaan, alkaa olla kuuma taas, onneksi on kolmena viimeisenä päivänä satunut hieman klo 12-16 välissä se viilentään mukavasti, sadekausi pitäisi alkaa täällä ensiviikolla, voi olla että alkaakin meni aikamonta viikkoa ilman sateita, vesilasku alkaa olla aika suuri kun täytyy kastella tuota nurmikkoa joka päivä paitsi nyt nämä pari päivää milloin on satanut. Terkkuja sinne missä oletkin...
        T:NumBall

        Ai sadekausi alkaa kalenterin mukaan viikon tarkkuudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sadekausi alkaa kalenterin mukaan viikon tarkkuudella.

        Kerroppa Savolainen idiootti mistä nappasit kalenterin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alat olla suositumpi palstalla kuin minä, ja minä olen jo hieman katkera asiasta, mutta toisaalta ei haittaa, aikamoista yksinpuhelua rakkaalta, poju on saanut jo metrin kirjoitusta aikaan ilman että ollaan kumpikaan palstalla, 59 vuotis päivät lähenevät jos vaikka ostaisi kuksan täyteen samsongia, vaikka eihän mulla ole kuksaa, ja no eipä kyllä samsongiaan, alkaa olla kuuma taas, onneksi on kolmena viimeisenä päivänä satunut hieman klo 12-16 välissä se viilentään mukavasti, sadekausi pitäisi alkaa täällä ensiviikolla, voi olla että alkaakin meni aikamonta viikkoa ilman sateita, vesilasku alkaa olla aika suuri kun täytyy kastella tuota nurmikkoa joka päivä paitsi nyt nämä pari päivää milloin on satanut. Terkkuja sinne missä oletkin...
        T:NumBall

        Kuksallinen Sangsomia synttäripäivänä. Miljonäärisijoittaja meinaa siis laittaa oikeen tuulemaan ja meinaa laittaa 1,3 euroa juhliin, koska sen verran tekee viidesosapulloa Sangsomia.
        Sitä on kiva juoda samalla kun selaa sadanmiljoonan osakesalkkua ja tutkii riisipussin hinnan kehitystä. Kannattaa tehdä myös makkarakeitto, heti kun tulet sieltä Ateenan Italiasta Thaimaahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuksallinen Sangsomia synttäripäivänä. Miljonäärisijoittaja meinaa siis laittaa oikeen tuulemaan ja meinaa laittaa 1,3 euroa juhliin, koska sen verran tekee viidesosapulloa Sangsomia.
        Sitä on kiva juoda samalla kun selaa sadanmiljoonan osakesalkkua ja tutkii riisipussin hinnan kehitystä. Kannattaa tehdä myös makkarakeitto, heti kun tulet sieltä Ateenan Italiasta Thaimaahan.

        No lukeminen ei taida olla sinun vahvin puolesi, minulla ei ole kuksaa sen enempää samsongiakaan, mutta 59 tulee kohta täyteen... Olen resu kiinnittänyt huomiota että sinulla on kaksi teemaa toisten omaisuus, varattomuu ja niuanniemi, aina vakiona, juttusi kiertävät kehää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lukeminen ei taida olla sinun vahvin puolesi, minulla ei ole kuksaa sen enempää samsongiakaan, mutta 59 tulee kohta täyteen... Olen resu kiinnittänyt huomiota että sinulla on kaksi teemaa toisten omaisuus, varattomuu ja niuanniemi, aina vakiona, juttusi kiertävät kehää...

        Se on katkera kateellinen nolla


      • Anonyymi

        Aah.. pala aitoa italiaa. Täällä nämä osaa tehdä pitsat hieman toisella tavalla.. tästä voi vaan resupetterit unelmoida https://aijaa.com/QHmXps
        Bellebelle sanoo italialainen kun tarkoittaa päivää.

        Senssu, Itaalia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa Savolainen idiootti mistä nappasit kalenterin?

        sanoit että sadekausi pitäisi alkaa ensiviikolla. melko tarkka alkamisajankohta, kalenterin mukaan. reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa Savolainen idiootti mistä nappasit kalenterin?

        miksi " thaimaassa" asuvat ovat aina näin agressiivisia. onko jollain lääkityksellä osuutta asiaan.? jatkuvaa nimittelyä ym.riehuntaa, en ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi " thaimaassa" asuvat ovat aina näin agressiivisia. onko jollain lääkityksellä osuutta asiaan.? jatkuvaa nimittelyä ym.riehuntaa, en ymmärrä.

        Laita laulunluritus, se helpottaa ymmärrystäsi.


    • Anonyymi

      Siis _nettikirjoituksia_ seuraat.

    • Anonyymi

      tuo hui hain reppana on yksinäinen. ei kavereita eikä ystäviä, siksi roikkuu täällä kaiket päivät ja ärhentelee muille.

      • Anonyymi

        ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1807
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      59
      1115
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe