Iso pulma mulla kun ei tiedä mitä tehdä tästä eteenpäin, sellaseen jamaan on mennyt. Mitä teemme asialle? Sinä nainen ehkä voisit jotenkin edistää asiaa, tämä siksi koska tiedän sinun pystyvän järkkäämään asioita. Olen niin hulluna sinuun, että en tiedä kuinka kauan selviä täysipäisenä. Sun lähelläs tilanne rauhoittuis. Olet vain niin upea ilmestys, kultainen ihminen ja suloinen kaunotar että saan vieroitusoireita kun et ole mun vierellä. Koskas tulet antamaan sylihoitoa?
Tule lähemmäksi mua
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa ihanasti kirjoitettu. Sano hänelle, että pidät hänestä tosi paljon tai että viihdyt hänen kanssa tms. kaunista, mutta ei painostavaa.
- Anonyymi
Minähän yritän edistää, jos et ole huomannut.
- Anonyymi
Haluan tulla jos viesti mulle.
- Anonyymi
On sinulle. Tule jo.
- Anonyymi
Mä oon vähän samanlaisessa tilanteessa, oon ihan hulluna erääseen mieheen. Hankala tilanne kokonaisuudessaan, elämäntilanteet on erilaiset. Sinun ehkä kannattaisi jotenkin vinkata tunteistasi jos nainen ei niistä vielä tiedä. Toivon että asiat selviää, uskon tietäväni miltä susta tuntuu.
- Anonyymi
Kerro sun tilanteesta? (En ole ap)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sun tilanteesta? (En ole ap)
Mä tulen ihan sivusta ja kerron että olen samanlaisessa liemessä kuin ylläoleva nainen. Toivottoman ihastunut. Ei mitään edellytyksiä saada asiaa eteenpäin (en näe ihmistä). Lisäksi monta muuta vaikeaa tekijää. Olis helppoa unohtaa jos pystyis. Järki hukassa. Jos sitä olisi ollut en olisi ihastunutkaan.
- Anonyymi
Vaikeaa kun tuntee liikaa. Silloin kun se ei ole luvallista eikä sallittua. Silloin kun joku tulee liian tärkeäksi, eikä se ole se ihminen joka sulla jo on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeaa kun tuntee liikaa. Silloin kun se ei ole luvallista eikä sallittua. Silloin kun joku tulee liian tärkeäksi, eikä se ole se ihminen joka sulla jo on.
Aivan totta
- Anonyymi
En nyt pysy perässä, että kuka on kuka 😅 Mutta onko joku nyt tästä sivuketjusta nähnyt kiellettyä ihastustaan tänään? Jos on, niin kerro lisää siitä hetkestä.
- Anonyymi
Kerro meille jotain kieroja tuntomerkkejä että joku voisi toimia.
- Anonyymi
Juuri näin hauskasti sanoit. Ole kiltti aloittaja laita tunnisteita
- Anonyymi
Mietin miten naisena ehkä voisin jotenkin edistää asiaa ja miten pystyn järkkäämään asioita? Anna ny vähän vinkkiä.
- Anonyymi
Ei kai tässä muu auta kuin jompikumpi vaan rysäyttää tunteensa toisen syliin. Sen jälkeen saisit halihoitoa ja sylihoitoa ;-) On vähän mennyt jumimiseksi, haluaisin palata entiseen kun juttelimme iltaisin pitkiä aikoja.
- Anonyymi
No niin se olisi tehtävä. Miten tämän tekee sitä en tiedä.
- Anonyymi
Noin minäkin haluaisin.
Milloin viimeksi juttelimme pitkän ajan illalla?
- Anonyymi
Miksi se on mennyt tuollaiseen jamaan? Oletteko siis etääntyneet yllättäen vai jostain syystä? Sama tunne erästä ihanaa miestä kohtaan, mutta en nyt oikein tiedä mitä pitäisi tehdä asian suhteen. Hankala tilanne.
- Anonyymi
Lähesty häntä. Näin itse toivoisin miehenä. Me ollaan sen verrran tonttuja, että ei me pysytä kärryillä muuten.
Ja ihan sama miten vaikea tilanne on, lähesty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähesty häntä. Näin itse toivoisin miehenä. Me ollaan sen verrran tonttuja, että ei me pysytä kärryillä muuten.
Ja ihan sama miten vaikea tilanne on, lähesty.No siinä oli vähän sellainen juttu että oltiin läheisiä mutta meni tietyistä syistä solmuun koko juttu... Meidän tilanne siis liian mutkikas. En oikein tiedä olisiko edes hyväksi lähentyä uudestaan. Sinänsä harmi koska en ole ikinä tuntenut ketään kohtaan näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinä oli vähän sellainen juttu että oltiin läheisiä mutta meni tietyistä syistä solmuun koko juttu... Meidän tilanne siis liian mutkikas. En oikein tiedä olisiko edes hyväksi lähentyä uudestaan. Sinänsä harmi koska en ole ikinä tuntenut ketään kohtaan näin.
No jos tunnet että se on oikea sulle niin tietenkin lähestyt. Tee niin kuin haluaisit sinulle tehtävän ja ei siinä mitään häviä, jälkeenpäin alkaa harmittaan kovasti pääseekö siitä koskaan sitten kokonaan yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760