Muutamaan vuoteen ei näkynyt nuorisoa ulkona juopottelemassa, mutta 2000-luvun ihmeet ovat taas löytäneet tuon harrastuksen pariin. Lieneekö mukana myös huumeita. Poliisi ei tee mitään, olen soittanut. Ja soitan jatkossakin.
Nuoriso taas rappiolla
Anonyymi
4
157
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa! Olenkin miettinyt mitä nuoriso nykyään tekee kun tilastojen mukaan he eivät ryyppää,tupakoi eivätkä harrasta seksiä. Muista soittaa poliisille myös mikäli havaitset epäilyttävää sukupuolista kiinnostusta.
- Anonyymi
En tiedä mitä harrastaa, mutta sekasin ne ainakin on.
- Anonyymi
Paimion kaupunki pitää määrätä kotiintuloajat. Loppuisi se öinen mopometelikin siinä samassa.
- Anonyymi
Nyt on nuorisomme pahasti rappiolla, kun teini-ikäiset jo noin käyttävät huumeita, kuten saimme lehdestä lukea. Vanhempien pitäisi enemmän tarkkailla, mitä lapsensa puuhaavat.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214