Haluisitko tavata

Anonyymi

torstaina illalla? Jossain ulkona vaikka.

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ehdota puhelimeeni niin sit selviää

    • Anonyymi

      Niin siis tosissaanko joku kyselee, kelpaa sitten kuka vaan palstalta vai kuinka. ???

    • Anonyymi

      Säälittävää, toi on jo sen ihmisen aliarviointia.

    • Anonyymi

      Käy, mutta eipä minun halulla ole ollut mitään merkitystä.

    • Anonyymi

      No uusi tuttavuus ei kai haittaakaan. Tavataan! Ulkona, missä? Missä päin asut? Onko sukupuolella väliä?

    • Anonyymi

      Hänen kanssaan tapaan mielellään, vain kutsu puuttuu ;-) Tuntemattomien miehien kanssa en sokkotreffeille lähde, joten kutsu tai varmuus henkilöstä pitää muuten olla.... Juttelu ei olisi pahitteeksi. Ja myös tänään sopisi, muuten.

      • Anonyymi

        Niinpä. Me vaan ollaan tuntemattomia, että näin ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Me vaan ollaan tuntemattomia, että näin ;-)

        Kuulostat siltä uskovaiselta. ikävä kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat siltä uskovaiselta. ikävä kyllä

        Meillä on samat kriteerit tuntemattomien suhteen, että näin ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on samat kriteerit tuntemattomien suhteen, että näin ;-)

        EN usko että kukaan sinua omaksi haluaa, ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Me vaan ollaan tuntemattomia, että näin ;-)

        Eipä olla hänen kanssaan, sinun kyllä luultavasti.

        Jos hän haluaisi vinkata täällä, olisi se helppoa. Olen antanut asioita, joita muut ei tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN usko että kukaan sinua omaksi haluaa, ikävä kyllä.

        Kyllä vain haluaa, että näin ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä olla hänen kanssaan, sinun kyllä luultavasti.

        Jos hän haluaisi vinkata täällä, olisi se helppoa. Olen antanut asioita, joita muut ei tiedä.

        Jos te "tutustuitte" palstalla, niin ette te _oikeasti tunne, että näin ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä olla hänen kanssaan, sinun kyllä luultavasti.

        Jos hän haluaisi vinkata täällä, olisi se helppoa. Olen antanut asioita, joita muut ei tiedä.

        Voithan sinäkin antaa vinkkiä kertomalla jostain, mitä minä olen puolestani antanut sinulle....


    • Anonyymi

      Juu vaikka viiden aikaan torstaina metsäpolulla...

    • Kyllä

    • Anonyymi

      Tottakai. Tuo elämään mukavasti jännitystä, kun tapailee tuntemattomia iltaisin jossain. Varsinkaan kun ei edes tiedä missä.
      Tässä on kaikki kohtalon sormet pelissä ja kuulen jo hääkellojen kilkatuksen ❤️ En edes halua naimisiin, mutta nyt voin tehdä poikkeuksen.

    • Anonyymi

      Mennään yhdessä lenkille❤

    • Anonyymi

      En halua tavata sinua.

    • Anonyymi

      Joo tottakai! Olethan sitten iltasella tuossa asemakuusten alla jookos!? Js olet Saudien Sulttani.

    • Aika epämääräinen lmoitus. Lienee jonkun (trollin) mielestä vitsikäskin?

      • Anonyymi

        Trollit eivät ole koskaan hauskoja tai vitsikkäitä. Ikäviä ovat.


    • Anonyymi

      Oho, koko lössi lähtee...

    • Anonyymi

      Torstaina Pasilassa siihen aikaan...

    • Anonyymi

      Tai sitten Valley of Love ❤️ Ehtiihän sitä sinnekin tännekin stadista huristella.

    • Anonyymi

      Tää ilta tais mennä jo ohi, mutta meen varttia vaille kuudeks tonne Kiven mökille käymään . Nätti ilta on. Katellaan.

    • Anonyymi

      Kenelle?

      • Anonyymi

        Ei ainakaan letukalle joka kaiken omii. Se on jo nähty ettei sitä eukkoa kukaan täällä kaipaa. Luulee rupunen rupikonna vaan olevansa kuuumahhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan letukalle joka kaiken omii. Se on jo nähty ettei sitä eukkoa kukaan täällä kaipaa. Luulee rupunen rupikonna vaan olevansa kuuumahhh

        Noin kauniisti puhuvaa leidiä ilmeisesti monikin 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan letukalle joka kaiken omii. Se on jo nähty ettei sitä eukkoa kukaan täällä kaipaa. Luulee rupunen rupikonna vaan olevansa kuuumahhh

        Sua ei ainakaan kukaan kaipaa vaikka luulet niin ja oot luullut jo kymmenen vuotta. Noita-akka


    • Anonyymi

      Kivaltahan toi kuulostaa, vielä kun sen saisi häneltä? Suomella peli Tanskaa vastaan to iltana muuten.
      Kotosalla menee ilta, ku eioo massii.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta. En ole edes Suomessa nyt.

      T.HRJ

    • Anonyymi

      Juu sopii. Missä vaan käy?

    • Anonyymi

      Viikon päästä torstaina, ennen juhlaa vai jäädäänkö pois??😊

      • Anonyymi

        Eikö se ole keskiviikkona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole keskiviikkona?

        Vai tiistaina 🤔


      • Anonyymi

        Se on torstai.. .mennään vaik' johonkin ennen kuin kivutaan kattojen tasolle muiden seuraan😉


    • Anonyymi

      Nähdäänkö rantasaunalla? Mä otan pyyhkeen ja varalta uimapuvunkin mukaan. bbbbbbbbb

    • Anonyymi

      Ei jakka

    • Anonyymi

      Pitäisi ensin tietää kuka on kysyjä ja toiseksi kysyjä esittää kutsun henkilökohtaisesti, ei täällä palstalla.

    • Anonyymi

      Minä ja Hän voitais nukkua päikkärit yhtäaikaa torstaina illansuussa 😍 tää siksi kun aloitus ei ole multa!

    • Anonyymi

      Ei kiitos. Osaan jo lukea sujuvasti.
      Aloittajalle onnea koitoksiinsa.

      • Anonyymi

        Korrjaus" coituksiinsa


    • Anonyymi

      Joo, siellä polulla.Otatko sen pikkukoiran mukaan?

    • Anonyymi

      Päivä on saapunut, illalla saan itkeä itseni unelmiin.

      • Anonyymi

        Sinun täytyy tyytyä siihen ettei tapaamisista tule mitään. Olen ystävällinen sinulle, koska näen että olet ihastunut minuun korviasi myöten. Paha katsoa kun kärsit, mutta tiedät että olen naimisissa ja se asia ei muutu. En ala seikkailemaan ja en etsi draamaa enempiä elämälleni. Sinun tunteet ei ole minun tunteet koeta sisäistää tämä ajatus. Näin se menee, ymmärrä jo. Toivottavasti tämä auttaa sinua eteenpäin ja etsimään itsellesi paras vaihtoehto rinnallesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun täytyy tyytyä siihen ettei tapaamisista tule mitään. Olen ystävällinen sinulle, koska näen että olet ihastunut minuun korviasi myöten. Paha katsoa kun kärsit, mutta tiedät että olen naimisissa ja se asia ei muutu. En ala seikkailemaan ja en etsi draamaa enempiä elämälleni. Sinun tunteet ei ole minun tunteet koeta sisäistää tämä ajatus. Näin se menee, ymmärrä jo. Toivottavasti tämä auttaa sinua eteenpäin ja etsimään itsellesi paras vaihtoehto rinnallesi.

        Voi vaimorukka. Lopeta kyttääminen.


      • Anonyymi

        Hoitaisit harhasi, tämä on sitä oikeaa elämää josta kirjoitin, älä sotke vaimoja tähän.


      • Anonyymi

        Niin tai älä sotke miestä tähän, eikai tuossa kerrottu onko kyse miehestä vai vaimosta. Jollakin ukkomiehen kans vehtaajalla kolahti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai älä sotke miestä tähän, eikai tuossa kerrottu onko kyse miehestä vai vaimosta. Jollakin ukkomiehen kans vehtaajalla kolahti.

        Ikävä palstalla, hohhoijaa!! Yritä raukka päästä yli!!


      • Anonyymi

        Sinä teet sen helpoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun täytyy tyytyä siihen ettei tapaamisista tule mitään. Olen ystävällinen sinulle, koska näen että olet ihastunut minuun korviasi myöten. Paha katsoa kun kärsit, mutta tiedät että olen naimisissa ja se asia ei muutu. En ala seikkailemaan ja en etsi draamaa enempiä elämälleni. Sinun tunteet ei ole minun tunteet koeta sisäistää tämä ajatus. Näin se menee, ymmärrä jo. Toivottavasti tämä auttaa sinua eteenpäin ja etsimään itsellesi paras vaihtoehto rinnallesi.

        Saan mä silti susta tykätä. Tiedostan kyllä tilanteen eikä ole mitään odotuksia suhteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan mä silti susta tykätä. Tiedostan kyllä tilanteen eikä ole mitään odotuksia suhteesi.

        Mä en ymmärrä tätä yhtälöä. Miksei nainen ja mies voi olla kavereita keskenään toinen toistensa rajoja kunnioittaen?

        Jos varattua tapaat. Anna mennä vaan kaasu pohjassa!


    • Anonyymi

      Oon yksin iltavuorossa, joten voit hyvin tavata mut. 😉

      • Anonyymi

        Oletkohan sinä?
        Harmi kun en ollut siellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan sinä?
        Harmi kun en ollut siellä..

        Jaa-a. Enpä tiedä, olenko juuri hän...?


    • Anonyymi

      Missä Me nyt sitten nähdään?

      • Anonyymi

        Ketkä Me? Vissiin joku virtuaalimiitti on jossain monien korvien välissä jo menossa.
        Livekuvaa tapahtumasta löytyy, kun etsii youtubesta videon flipperistä.


    • Anonyymi

      Hmmm.... hetken kuvittelin mutta eipä taida ollakaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe