Siitäkin sitten valehtelit
Luotto meni
Terveys meni
Perhe meni
Työ meni
Rahat meni
Sukulaiset meni... kaikki vaan meni ”kahden viikon” takia mitä ei koskaan tullutkaan. Uudet tuulet puhaltaa ilman tarinoita ja uskomuksia. Eilen katsoin todella iloisia ihmisiä joilla oli kaikki hyvin. Haaveilin kateuksissani heitä koko illan ja miettisin pitääkö minun alkaa samanlaiseksi. Olisin sentään onnellinen ja voisin saada elämäni takaisin. Tai edes ystäväni takaisin. Missä olen on vain fairytale ilman hyvää loppua. Onko siellä mistä lähdin kuitenkin minun oikea paikkani, ilman tuskaa, iloa ja onnellisuutta. Ajattelin mennä tänäänkin katsomaan kun toiset ovat onneissaan ilman vaivoja ja hymyilet keskenään. En tiedä miten fiksua on nähdä useita terveinä ja onnellisina, siksi mietin omaa mahdollisuuttani kääntää kortit päinvastoin ja nauttia siitä mitä aina heidän seurassaan näen. Noppa on oiva työkalu tässä, tiedän senkin kääntyvän minua vastaan, joten en anna painovoiman ratkaista kohtaloani vaan teen päätöksen hetken mielijohteesta. Kyllä! Vaihdan polkua, tämä vanha ei johda mihinkään hyvään.
Missä menee inhimillisyys? Sitä ei ole!? Muuttakaa pois suomesta jos haluatte elää kunnon tervettä elämää!
2 viikkoa on 4 vuotta ja jatkuu!
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä vaihtaa polkua ja aloittaa uusi sivu.
- Anonyymi
Sellaista polkua ei tässä maassa valitettavasti voi saavuttaa, jossa voi olla iloinen ja onnellinen. Täällä kun teet mitä tahansa, kaikki on vain pelkkää paskaa vuodesta toiseen. Yrität tehdä hyvää, ei mitään, viedään työt, terveys ja kaikki. Paremmin sujuu ja kaikki on hyvin kun et ole missään tekemisissä tämän maan kanssa. Täällä ei voi olla iloinen ja onnellinen. Ainut mitä täällä hyvistä yrityksestä saa on paskan maun suuhun tajuttomuuden tilan lihasnykäyksineen, ei mitään. Paskaa paskan päälle! Hurraa Suomi! Olemme oikein kehitysvaltio kaikkineen vitun päsmäreineen ja säätijineen. Kukaan ei osaa asioitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista polkua ei tässä maassa valitettavasti voi saavuttaa, jossa voi olla iloinen ja onnellinen. Täällä kun teet mitä tahansa, kaikki on vain pelkkää paskaa vuodesta toiseen. Yrität tehdä hyvää, ei mitään, viedään työt, terveys ja kaikki. Paremmin sujuu ja kaikki on hyvin kun et ole missään tekemisissä tämän maan kanssa. Täällä ei voi olla iloinen ja onnellinen. Ainut mitä täällä hyvistä yrityksestä saa on paskan maun suuhun tajuttomuuden tilan lihasnykäyksineen, ei mitään. Paskaa paskan päälle! Hurraa Suomi! Olemme oikein kehitysvaltio kaikkineen vitun päsmäreineen ja säätijineen. Kukaan ei osaa asioitaan.
Se onnellisuus tulee tyytyväisyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onnellisuus tulee tyytyväisyydestä.
Tässä maassa ei voi tyytyväinen, olen sen huomannut. Hyvää tekemällä ja yrittämällä ei saa mitään tyydyttävää aikaiseksi.
Tiedän olevani onnellinen jossain toisessa maassa missä ihmisiä ei lynkata joka asiasta. Täällä kun lynkataan hyvistäkin asioista. Lopputulemaksi muuta vaihtoehtoa ei ole kuin muuttaa toiseen maahan.
Suomessa en ole ikinä ollut terve tai onnellinen. Syytä siihen ei ole, mutta aina kun olen matkoilla, olen kuin naatalin aurinko eikä minulla ole mitään vaivoja. Tämä ihmetyttää suuresti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä maassa ei voi tyytyväinen, olen sen huomannut. Hyvää tekemällä ja yrittämällä ei saa mitään tyydyttävää aikaiseksi.
Tiedän olevani onnellinen jossain toisessa maassa missä ihmisiä ei lynkata joka asiasta. Täällä kun lynkataan hyvistäkin asioista. Lopputulemaksi muuta vaihtoehtoa ei ole kuin muuttaa toiseen maahan.
Suomessa en ole ikinä ollut terve tai onnellinen. Syytä siihen ei ole, mutta aina kun olen matkoilla, olen kuin naatalin aurinko eikä minulla ole mitään vaivoja. Tämä ihmetyttää suuresti.No ainakin Ruotsi samallainen kuin Suomi. Samaa hyväksikäyttöä kokenut. Kokeilin sitäkin. Johonkin muualle voisi mennä lusimaan.
T.HRJ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin Ruotsi samallainen kuin Suomi. Samaa hyväksikäyttöä kokenut. Kokeilin sitäkin. Johonkin muualle voisi mennä lusimaan.
T.HRJViranomaiset vaan katsoo vierestä kun ihmiskauppaa.
En saa laillista oikeudenkäyntiä koska Suomella ei ole varaa olla oikeusvaltio. Te sen kirjoititta. Vankeus vaan jatkuu.
T.HRJ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin Ruotsi samallainen kuin Suomi. Samaa hyväksikäyttöä kokenut. Kokeilin sitäkin. Johonkin muualle voisi mennä lusimaan.
T.HRJEtelään vaan. Ruotsi ei varmasti ole paras, olen katsellut itävallasta ja puolasta mahdollisia töitä. Onhan niitä muitakin, kannattaisi periaatteessa valita eu- ulkopuolinen paikka minne ei tämän maan lonkerot ylety, taitaa olla sama juttu jos eu- maan valitset.
- Anonyymi
Se johtuu vain aiitä ettei tasa-arvo ja yhdenvertaisuus lait päde uskonnolliseen rekisteröityyn yhdistykseen. Nämä ulisevat vaikka eroaa kirkosta että SILTI SILTIII!! JEESUS. Puuh. No olkoon vaikka kymmenen Jeesusta niin en usko. Ne on lain ulkopuolella armon alla ei lain alla. Ei ne voi tulla enään lain eteen kun ovat harjoittaneet sellaisia tekoja että ne teljettäisiin vankilaan loppuelämäksi.
T.HRJ
Vain laki käy edelleen. Rankasti uskonnoton. En pääse edes vankilaan. Ei rik.rek. ei voi tulla rik.rek. - Anonyymi
Poliittinen korruptio. Ei ole Suomessa yhtäkään perusturva johtajaa jolla ei olisi poliittinen kytkös.
Kirjakin tästä. Kittilän laki.
Kepulesta varmaan pahin. Esim. Oulun lain korkein päättäjä on lestadiolainen. Sipilän vaalipiiri. Pitäisi olla mielestäni esteellinen.
T.HRJ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847