Kaikki kaunis, mitä maailmassa on luotu, on luotu Naisesta. Tunteikkuus, kun sitä katsoo, ja tietää että Mies aina tuhoaa Kaiken Kauniin. Kun tietää, että tuhoaa kaiken kauniin. Tunteikkuus siitä. On aivan OK olla Tunteikas ja katsoa. On aivan OK katsoa. On väärin tuhota. On väärin tuhota ja kirjoittaa kuin toinen tekisi Väärin. Kun tekisi niin miten ei oikeasti tee. On Väärin Valehdella siitä mitä Toinen Tekee. On Oikein Kirjoittaa niin mitä oikeasti ajattelee ja tekee. On oikein kirjoittaa oma mielipiteensä. Miksi pitäisi syödä ja jopa sitten oksentaa paperinen Kirja? Isä, mitä sinä teit sodassa? Miksi pakotat minut kirjoittamaan näin? Ei Astaloita. Ei tuhoamista. Kirjoitan, mitä ajattelen ja olen siinä määrin oikeassa että osaan ajatella meillä kaikilla olevan kaksi puolta. Ne voisivat olla mitä vain, osaan käännellä ja tarkastella niitä itse melko suvereenisti. Valitettavasti maailma on kuitenkin niin ahdasmielinen että se jatkuvasti jyrää mielipiteet alleen, vaikka ne olisivat vain ajatelmia.
Mies katsoo Tunteikkaasti
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770