Kyllähän sä olet

Anonyymi

aivan pentu vielä, elämästä kokenut tuskin mitään. En mä pystyis ottaa vakavasti, kun oot niin siloposki. ☺️😊

48

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos, että haukut, mitä sä mun elämästäni tiedät? Huumekauppias, Parittaja, varas ja narkkari. Mitä sä tiedät elämästä, siloposki?

• Anonyymi

Aika kaukana tuosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kaukana tuosta

Kuka?

• Anonyymi

Hän, kaikesta päätellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän, kaikesta päätellen.

Luulo ei ole tiedon väärti. Itse olen osannut pimittää kaiken ihmisiltä, lopetin vasta tämän vuoden alussa kaikki hommat. Hyvin tuli tienattua viim. 10vuotta ja selvisin ilman rikosrekisteriä, olinhan minä ryhmän aivot.

• Anonyymi

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulo ei ole tiedon väärti. Itse olen osannut pimittää kaiken ihmisiltä, lopetin vasta tämän vuoden alussa kaikki hommat. Hyvin tuli tienattua viim. 10vuotta ja selvisin ilman rikosrekisteriä, olinhan minä ryhmän aivot.

En mä välttämättä tuota tarkoita. Kokemus on monia asioita, ikäviäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Tuskin löytää edestä, kun en olw tehnyt muuta, kuin ajatustyötä, siks toiseksi muutan kauas pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin löytää edestä, kun en olw tehnyt muuta, kuin ajatustyötä, siks toiseksi muutan kauas pois.

Teit hyvän päätöksen lopettaessa, miksi joku tahtoisi rangaista sinua ja toivoa sinulle pahaa, en minä ainakaan. Toivottavasti loppuelämäsi on parempi kuin aikaisempi.

• Anonyymi

Eikä se ole pahalla sanottu, hyvähän se on. Sen vaan tajuaa, ettei toinen tajuais monista asioista mitään. Älykkyydessä ei oo mitään vikaa, päinvastoin, mut ku ei pysty tavoittaan samoilla taajuuksilla.

• Anonyymi

Mun kanssa ei tuu toimeen, jos ei osaa puhua.

• Anonyymi

Puhuminen on tosiaan tärkeää.
        Tajusin vain tänään erilaisuuden ja tunsin itseni samalla yksinäiseksi. Ei mitään oikeastaan ollutkaan, mutta aina sen saman tajuaminen tuo jotenkin yksinäisen olon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuminen on tosiaan tärkeää.
        Tajusin vain tänään erilaisuuden ja tunsin itseni samalla yksinäiseksi. Ei mitään oikeastaan ollutkaan, mutta aina sen saman tajuaminen tuo jotenkin yksinäisen olon.

Yksinäinen olen minäkin ja yksin olen ollut jo melkein 10vuotta. 10vuotta ilman naista tekee sosiaalisesti hiljaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinäinen olen minäkin ja yksin olen ollut jo melkein 10vuotta. 10vuotta ilman naista tekee sosiaalisesti hiljaiseksi.

Meitä on monia seurassa yksinäisiä

• Anonyymi

Ketä aloittaja tarkoitat?

• Anonyymi

Olen kokenut elämästä vain sen nurjan puolen. Toivon että saan kokea joskus myös sen hyvän puolen.Tiesitkö että ulkonäkö ei kerro aina totuutta ihmisestä.

• Anonyymi

Ei kerro kaikkea, osan tietysti. Elämisen jäljet jää usein melko pian, jos ei lopeta ajoissa kuluttavaa elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kerro kaikkea, osan tietysti. Elämisen jäljet jää usein melko pian, jos ei lopeta ajoissa kuluttavaa elämää.

Minunko sinua sitten pitäisi lähestyä? Saan vielä lopputilin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minunko sinua sitten pitäisi lähestyä? Saan vielä lopputilin.

Hyviä tapoja tai käytänteitä? ☺️ ehkäpä ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä tapoja tai käytänteitä? ☺️ ehkäpä ei

Hyviä tapoja, tai käytänteitä? Tikusta asiaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä tapoja, tai käytänteitä? Tikusta asiaa..

Voihan sitä jutella niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä jutella niin

Pyydä apua ens kerran, kun satut tarvitsemaan. Simple as that.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyydä apua ens kerran, kun satut tarvitsemaan. Simple as that.

Ai, mun pitäis olla simppeli 😂 en taida osata... noo.... ehkäpä pyydänkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, mun pitäis olla simppeli 😂 en taida osata... noo.... ehkäpä pyydänkin

Mikä simppeli? Eikös miehen kuulu naista auttaa hädässä? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä simppeli? Eikös miehen kuulu naista auttaa hädässä? :)

Kuuluu ja nainen auttaa miestä hakeutumalla avun piiriin :) Hyvä diili!

• Anonyymi

Siis pitikö tän olla jotenkin positiivinen viesti :D Taidat edes hieman vakavasti hänet ottaa, kun tänne kirjoittelet häntä miettien.

• Anonyymi

Jotain jäin miettimään :)

• Anonyymi

Nyt en kyllä tätä aloitusta ymmärrä. Meneekö siis naiselle vai miehelle?

• Anonyymi

No miehelle selkeästi meni. Ja aloittajaa selkeästi vituttaa jokin asia.

• Anonyymi

No näinhän aina voi kuvitella.
      Noin olen tuntenut joskus minäkin.

Sitten tajuaa että se ettei koe jonkun olevan samalla taajuudella tai omaavan "oikeanlaista kokemusta" voi olla IHAN OMA SYYSI.

Ehkä sinulta puuttuu sitä kokemusta tai kykyä kohdata se ihminen?

Ehkä SINÄ olet väärällä taajuudella?

• Anonyymi

Voihan se olla, ettei ole väärällä taajuudella olevia ihmisiä, on vain eri taajuuksilla olevia ja tutustumalla toiseen voi löytyä lopulta paljonkin yhteistä.

: )

.... tai sitten ei ....

• Anonyymi

Oletko itse kuinka vanha jos minä olen pentu?

• Anonyymi

Minulle kelpaisi eräs pentu. Pentu verrattuna minuun. Muuten ei pentu, kuin ehkä joskus.

• Anonyymi

Oletko milloin nähnyt viimeksi tämän "pennun"?

• Anonyymi

Tänään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään

Monelta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monelta?

15.40

• Anonyymi

Aloituksen tekijä vastaa: tänään näin n. puolen päivän paikkeilla.

• Anonyymi

Hän jolle pentu kelpaisi näki suloisen aika karvaisen pennun 15.40.

• Anonyymi

Täytyy tuntea ihminen aika hyvin että voi todetaa olla kokeneempi tai karaistuneempi kuin itse.
      Olkoonkin pentu tai mikä tahansa. Ennemmin ottaisin vakavuudella tällaisen ihmisen arvokkaat ominaisuudet ja suojelisin niitä.
      Mikä kasvonaamio mahtaa olla se millä naaman perusarvet ei lähde?

• Anonyymi

Kyllä, olet oikeassa, mutta ihmisen kuuluu olla keskeneräinen, eikö minunkin, edes joskus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, olet oikeassa, mutta ihmisen kuuluu olla keskeneräinen, eikö minunkin, edes joskus?

Voiko koskaan olla valmis?
        Itse yritän antaa ihmisten olla keskeneräisiä. Keskeneräinen oppii, tuntee, näkee ja löytää.

• Anonyymi

Noh minkä ikäinen sä oot?

• Anonyymi

Siloposki💛

• Anonyymi

Ei siloposki ❤

• Anonyymi

No toivottavasti tää jää sit suomi24 anonyymiasteelle ja tänne etkä lähe säätämään tämän kohdehenkilön kanssa mitään eipäs juupas kyräilypeliä.

• Ulkonäkö voi hämätä, ja ihminen saattaa olla kokenut vaikka sun mitä! Voi olla nuori- ihminenkin kokenut asioita, joita ei soisi kenenkään edes elämän aikana kokevan. Eikä ketään pitäis ainakaan aliarvioida iän, sukupuolen, ulkonäön takia, väristä en mainitse mitään.. heh!

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Eräs nainen on ihan täysi pentu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe