Eiköhän tää kylmä/kuuma...

Anonyymi

...leikki ala jo riittää. Mä en enää mies jaksa tätä. Tänään kylmää ja parin päivän päästä herkistellään miten ikävä on. Ihan vaan siksi että koukuttaituisin takaisin.

Ihmisten tunteilla leikkiminen on julmaa ja satuttavaa. Vaikka kuinka hakisitte epävarmuuksissanne ja ikävissänne huomiota niin älkää tehkö niin kuin hän.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Edelleenkö siellä Jyväskylässä luullaan että joku muka kaipaisi sinua?

Huhhuuhhhuuh kuinka monta vuotta pitää olla tapahtumatta reaalissa mitään jotta luulosi karisee.

elät pahasti harhoissas ja olet narsisti.

• Anonyymi

Toisaalta samoilla ajatuksilla aloittajan kanssa mutta minussa kai on itsekin vikaa kun tämä onni on ei olee sitoumuksia

• Anonyymi

Kuka leikkii ja millä? Ei täältä kukaan, ketään löydä ja anteeksi, että olen bipolaarinen, toisina päivinä tunnen ja toisina en. Ei sille mitään voi, että aivokemiat on sellaiset.

• Anonyymi

Aika jännä juttu kerran kävi... no en nyt siitä ala enempää kertomaan. Liittyi kuitenkin tuohon. Mutta siis ”kaksisuuntaista” ei mielestäni voi tulkita sairaudeksi missään muodossa. Jokaisen ihmisen mielialat muuttuvat tilanteiden mukaan ja ehkä joskus pakostakin, se on täysin normaalia. Fiksuako antaa diagnoosi jostain luonnollisesta, joita myös tämä antaja kokee samalla tavalla. Onneksi suomessa on sanavapaus ja kukin saa ajatella mitä tykkää. Kuin myös kirjoittaa, sanat eivät lopulta voi satuttaa! Just saying!

• Anonyymi

Oletko varma ettet nyt vain tulkitse väärin?

• Anonyymi

Vetele tästä eteenpäin muita miehiä ns. tarakkaan. Mä rakastin sua!

• Anonyymi

No tee sille jotain, mistä mä tiedän, että sä hotsitat mua, jos näen sut käyvän vessassa, etkä saakeli puhu mitään. Potkujako sä mulle yrität järkätä?

• Anonyymi

Ei liity aiheeseen ikävä

• Anonyymi

Melkein kuin itse olisin kirjoittanut aloituksen.
      Nää kylmää/ kuumaa tyypit on niitä, joilla on monta rautaa tulessa, eivätkä osaa päättää, mitä haluavat. Lieneekö niin heikko itsetunto, että tarvitsee pönkitystä monelta taholta. Jotain suurta kultakalaa odottavat, vaikka peilissä näkyy tavallinen sammakko.
      Vielä enemmän ihmettelen itseäni, kun olen täysin tietoisesti tähän leikkiin ryhtynyt. Kuvittelinko tosiaan jossain välissä, että tämä sammakko muuttuu prinssiksi...

• Anonyymi

Tai sitten sinä vain urpouksissasi kuvittelet jonkun kirjoittelevan sinulle täällä. Kannattaisi ehkä harkita aivojen ostamista?

• Anonyymi

Joo kannattaa olla varma kuka kirjoittaa ja kenelle 😂 ja mitä asialla tarkoittaa ☺️!! Ennen kuin alkaa toisista väittämään perättömiä asioita.. ja omia tulkintoja... Näin käynyt myös suhteessa, mikä on todella ikävää.

• Anonyymi

Jaa tännehän on tullut mielenkiintoisia vastauksia.😂

Taustoista, meillä oli suhde tai tapailua, vahvoja tunteita. Kaatui mahdottomilta tuntuvien asioiden vuoksi. Nyt kuitenkin viestillään niitä näitä ja minua ahdistaa kun yhtenä päivänä ollaan pelkkää rakkautta ja sitten osoitetaan toisena aivan jotain muuta ja halutaan kai saada mustasukkaiseksikin.

Kuuluu ikävä-palstalle siinä mielessä että ikävöin, mutta ei näin voi jatkaa. Liian hajoittavaa.:(

• Anonyymi

No tuota. Oletteko selvittäneet yhteistä menneisyyttänne? Selkeästi tuo toinen on epävarma sinun tunteistasi, eikä osaa kysyä, vaan kokeilee muuten... Suosittelen sinulle suoraan puhumista, kysy häneltä, älä palstalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      56
      5735
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2902
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      21
      2137
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1925
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      161
      1829
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1818
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1548
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1172
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1171
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      69
      996
    Aihe