ja sen ajatteleminen tekee mut surulliseksi :(((Vaikken tiedäkään liittyykö asia sinuun mutta hyvin paljon mahdollista että liittyykin.
Kuulin tänään erään uutisen
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mut tekee surulliseksi se, miten toimitte ja saatte toimia täällä, aiheuttaen vahinkoa ja ette ole vielä jääneet siitä kiinni.
- Anonyymi
Sitä minäkin! Pelkkää vahingontekemistä! Aikuisia ihmisiä lasten kengissä!
- Anonyymi
Ja uutinen oli?
- Anonyymi
Kerroppa ap mikä uutinen ??? Älä jätä juoruja ilmaan roikkumaan, vastaan toki, jos koskee minua.
- Anonyymi
En ihan hirveästi voi kertoa koska kuulin tämän asian töissä. Jos kerron niin tavallaan rikon vaitiolovelvollisuutta.
- Anonyymi
Aika ikävä tapa kertoa eikä kuitenkaan kertoa! Huippuunsa vietyä kiusaaaaaa.
- Anonyymi
Jos on vaitiolovelvollinen ei niitä asioita saa millään tavalla " raottaa" tai tuoda palasina esiin. Silloin vaietaan kuin muuri. Mutta tästähän ei nyt olekaan kysymys vaan tämä on tätä pelaamista, kun pienet paukut ovat enää jäljellä tms. Ikävä piirre ihmisessä juoruilu.
- Anonyymi
Mitä vähemmän älyä,sen herkempi usko.
- Anonyymi
Onko niiden arvossa jokin ero, siis äly vai usko!? Kumpi " painaa" mielestäsi
enemmän tai vähemmän. - Anonyymi
Miksi sitten kaipailet kun alusta asti olet pitänyt mua tyhmänä ja yksinkertaisena?
- Anonyymi
Siis ketä? Ja kuka minä mielestäsi olen? Ja onko meillä joku ALKU?
- Anonyymi
Kertoiko Pipsalta! Hän kertoo jatkossakin vain negatiivisia uutisia.
- Anonyymi
Ei liity keneenkään pipsaan, eikä uutinen ole mitenkään negatiivinen, muutoin kuin että minun tulee ikävä jos hän lähtee... vaikkakaan enkai minä häntä muutoinkaan näkisi :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity keneenkään pipsaan, eikä uutinen ole mitenkään negatiivinen, muutoin kuin että minun tulee ikävä jos hän lähtee... vaikkakaan enkai minä häntä muutoinkaan näkisi :(
Aika moni lähtee, minäkin. Ja jos et muutoinkaan näkisi niin yhteyksiä voi pitää nykyaikana vaikka miten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin toivotaan joidenkin miettivän asiaa, miksi ihmiset lähtevät? Siinä hyvä kysymys. Jokaisella on oikeus muuttaa pois.
- Anonyymi
En todellakaan pakene Suomen viranomaisia. Menen varmaan huomennakin poliisiasemalle ihan arkisissa asioissa.
T.HRJ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764568Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1523546Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381014- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27862