Ei nyt tunnu onnistuvan. Jos perheenäiti jäkättäisi asoista tähän malliin kuin täällä palstoilla vanhoja kaiveltaisiin, niin ei sellainen perhee kauaa olisi koossa. Jos ei satu olemaaan itse kansanedustaja tai jossain puolueessa, mitäs siinä muuta voi kun kulman takaa huudella.
Ei pärjää perheenäitinä marisija, ei politiikassa tai yhteisten asioitten hoidossa liioin. Mikä on, kun jankataan vanhoja? Suomi on tässä ja nyt. Mitä tehdään?
Pyysin äänestysikäistäni ja puolisoani äänestämään Soinia. Ei ole samanlainen kuin muut, siksi luotan hänen kykyynsä ja älyyn laittaa maata parempiin uomiin, vaikka sitten presidenttiehdokkaan paikalta. Hyvä.
Minä, puolisoni ja poikamme tavitsevat tätä harvaan asuttua ja puhdasta maata vielä paljon. On tämä muutaman miljoonaa vuotta tässä seissyt, luulisi kelpaavan vielä meillekin.
Ei tarvitse mitään absoluuttista uutta keksiä kenenkään, mikä on se temppu jolla tultaisiin toimeen? Ei ensisijaisesti talousmielessä vaan itsemme kanssa kukin, eikö se siitä lähde kaikki?
Kehitytty on, onko edistytty?
Hyvä Soini ja kumppanit, pitäkää suomalaisen perheen puolta Suomessa.
Ja muut perussuomalaiset pitkin maata - älkää surko harvaa Suomea, tunkua on tulossa, suomalaisen luonne tarvitsee suomalaista luontoa. Meillä menestyy männyt ja kännyt, palmut ja paljetit keikkuvat kaukomailla. Ja pääsee sitä sinnekin, ken haluaa.
Tsemppiä Soinille, Vistbackalle ja Halmeelle ja perussuomalaisten koko puljulle pitkin Suomea.
Kinaa jä väittelyä?
14
653
Vastaukset
- Ylli
Tässä on johdonmukaista naisen logiikkaa.
- ruokatunti
Hyvä seija hienosti kirjoitettu. Tälläistä keskustelu kaipaa, eikä mitään JKA:n minä olen aina oikeassa vaikka olisin väärässä jolkutuksia.
- perustellusti
Ainakin JKa perustelee asiansa ja eipä noilta hörisijöillä löydy niihin vastauksia. Jankkaavat vain sitä yhtä ja samaa eikä pysty yksilöimään väitteitään että JKa olisi väärässä. JKa kepittää ne tullen mennen tietomäärällään. Tuo Analytickin menetti malttinsa ja kiukuttelee kuin uhmaikäiset pikkukersat. Onko muuten Analytic sama kuin VempelKolli? Sehän näytteli täällä kovaakin demaria mutta jutut oli niin lapsellisia ettei niitä kukaan ottanut vakavasti. Ihan samoja juttuja esitti sitten ainakin Reunanmerkkaaja, mutta nyt on sekin hävinny.
- AMF/KDP
perustellusti kirjoitti:
Ainakin JKa perustelee asiansa ja eipä noilta hörisijöillä löydy niihin vastauksia. Jankkaavat vain sitä yhtä ja samaa eikä pysty yksilöimään väitteitään että JKa olisi väärässä. JKa kepittää ne tullen mennen tietomäärällään. Tuo Analytickin menetti malttinsa ja kiukuttelee kuin uhmaikäiset pikkukersat. Onko muuten Analytic sama kuin VempelKolli? Sehän näytteli täällä kovaakin demaria mutta jutut oli niin lapsellisia ettei niitä kukaan ottanut vakavasti. Ihan samoja juttuja esitti sitten ainakin Reunanmerkkaaja, mutta nyt on sekin hävinny.
Noihin JKA.n oikeassa olemisiin ei aina jaksa,eikä halua vastata.
Mies joka täyttää tekstinsä valtaosin muiden kirjoitusten sitaateilla,ja kerää erillaisista laki ym.aloitteista googlesta tietoja vuosien,jopa kymmenien vuosien takaa saadakseen itsensä näyttämään fiksulta.
Ja aina kun tulee kriittistä kirjoitusta puolueesta ja varsinkin sen jumal hahmoista niin jka on esissä heti.
No kaipa tuollaiselle vanhemmalle henkilölle on joku henkireikä oltava, että saa yön yksinäiset tunnit kulutettua.
Tuo jka.n tietomäärä on olemassa meillä jokaisella jolla PC on käytössä ja aikaa sen käyttöön.
Suurin osa tänne kirjoittavista joutuu käymään töissä ,jotkut pitkiäkin päiviä tehden,ja sivussa kotiasiat hoitaen. Ei ole aikaa olla koneella tai etsiä ja ylösmerkata tilastoja tai muita tietoja.
Joskus olisi kiva nähdä jotain joka tulee JKA.n omasta päästä,eikä vaan pelkkiä juntta kliseitä ja perseen nuolenta kirjoituksia.
Tietysti hänen pitää saada lupa ylemmältä taholta.
Perset ei puolueena ole niin valmis ettei kritiikkiä, ja erillaisuutta voisi olla olemassa.
junttaPerset on kuin Jeesuksen ajatus...
Autuaita ovat köyhät ja yksinkertaiset, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät!
Ja niin nämä jumal henkilöt antavat valoa kansalle, joka pimeydessä vaeltaa.. - köyhä
AMF/KDP kirjoitti:
Mies joka täyttää tekstinsä valtaosin muiden kirjoitusten sitaateilla,ja kerää erillaisista laki ym.aloitteista googlesta tietoja vuosien,jopa kymmenien vuosien takaa saadakseen itsensä näyttämään fiksulta.
Ja aina kun tulee kriittistä kirjoitusta puolueesta ja varsinkin sen jumal hahmoista niin jka on esissä heti.
No kaipa tuollaiselle vanhemmalle henkilölle on joku henkireikä oltava, että saa yön yksinäiset tunnit kulutettua.
Tuo jka.n tietomäärä on olemassa meillä jokaisella jolla PC on käytössä ja aikaa sen käyttöön.
Suurin osa tänne kirjoittavista joutuu käymään töissä ,jotkut pitkiäkin päiviä tehden,ja sivussa kotiasiat hoitaen. Ei ole aikaa olla koneella tai etsiä ja ylösmerkata tilastoja tai muita tietoja.
Joskus olisi kiva nähdä jotain joka tulee JKA.n omasta päästä,eikä vaan pelkkiä juntta kliseitä ja perseen nuolenta kirjoituksia.
Perset ei puolueena ole niin valmis ettei kritiikkiä, ja erillaisuutta voisi olla olemassa.
Ja niin nämä jumal henkilöt antavat valoa kansalle, joka pimeydessä vaeltaa..On se hyvä, etä on noinkin fiksuja ja filmaattisia ihmisiä kuin tämä KDP. ILmoittaisin vain, että eina ei voi mitään sille, että on köyhä. Yleensä meillekin on annettu ihmisarvo, mutta nyt näyttää sitlä, että jotkut haluaisivat viedä senkin meiltä pois. Kyllä ao. nimimerkin takana olevalle henkilöllekin teki´si joskus olla vaikka vain näliaikaisesti köyhä muutoinkin kuin ajatuksiltaa, jota hän näyttää olevan kaikella kunnioituksella. Varmasti tuollaaisiakin älykköjä tarvitaan. Onnea vain elämällenne.
- solmunen
AMF/KDP kirjoitti:
Ja niin nämä jumal henkilöt antavat valoa kansalle, joka pimeydessä vaeltaa..Kiintoisia tapauksia nämä keskustelut. JKA ja kumppanit vääntävät mustan valkoiseksi ja valkoisenmustaksi ja tarvittaessa vieläpäinvastoin. Linjaa ei ole vaan se riippuu aina tilanteesta. Ensin haukutaan vanhoja puolueita ja sitten kun solmunen siitä sanoo että mitäs ruikutatte kun itse toimitte samalla viisii. Niin johan alkoi kääntö ja vääntö.
Joko erottaudutaan muista toiminnalla ja puolueohjelmilla tai sitten ei. Jos ei erotuta vaan ollaan samaa lantaa niin sitten suuta soukemmalle.
Asiassa vakaan miehen tai naisen kanssa voi jotain sopiakin kun aina voi suurin piirtein olettaa mitä tuleman pitää. JKA ja muut kouhottajat ovat äärimmäisen epäluotettavia sillä ainoa mikä pitää ja mitä on odotettavussa on kritiikittömyys. En minä tuommoista miestä laittaisi mihinkän virkaan. perustellusti kirjoitti:
Miksi teille joillekin on TÄRKEIN se, KUKA on jonkin kirjoittanut kuin se MITÄ hän kirjoittaa?
Tämän kysymyksen on täällä esittänyt erittäin moni, mutta te ette vastaa. Miksi ette?
Nimimerkin takanakin saattaa olla ihminen.
Eli mitä hyödyttää varjonyrkkeilynne?
Ja mitä tämä yksi kysyy köyhästä?
Eihän siinä edellisessä mitenkään köyhää laitettu eri kastiin mielipiteensä takia?
JOS se teitä rauhoittaa, voin kertoa, että olen rekisteröinyt nimimerkkini, eikä minulla ole tietoa, eikä kiinnostustakaan muiden mainitsemisesi nimimerkkien käyttäjistä. Heidän mielipiteittän lueskelin ja saatan kommentoidakin.
Hyvä oli mielipidekirjoituksesi, perheenäiti!
Yhdyn täysin ajatuksiisi ja JOS minun pitäisi ääneni antaa jommalle kummalle teistä, valitsisin ilomielin sinut! JKa:ta en voisi kannattaa!- elintaso
VempelKolli kirjoitti:
Miksi teille joillekin on TÄRKEIN se, KUKA on jonkin kirjoittanut kuin se MITÄ hän kirjoittaa?
Tämän kysymyksen on täällä esittänyt erittäin moni, mutta te ette vastaa. Miksi ette?
Eihän siinä edellisessä mitenkään köyhää laitettu eri kastiin mielipiteensä takia?
JOS se teitä rauhoittaa, voin kertoa, että olen rekisteröinyt nimimerkkini, eikä minulla ole tietoa, eikä kiinnostustakaan muiden mainitsemisesi nimimerkkien käyttäjistä. Heidän mielipiteittän lueskelin ja saatan kommentoidakin.
Yhdyn täysin ajatuksiisi ja JOS minun pitäisi ääneni antaa jommalle kummalle teistä, valitsisin ilomielin sinut! JKa:ta en voisi kannattaa!ja kirjoittelee niin henkeviä.
- AMF/KDP
köyhä kirjoitti:
On se hyvä, etä on noinkin fiksuja ja filmaattisia ihmisiä kuin tämä KDP. ILmoittaisin vain, että eina ei voi mitään sille, että on köyhä. Yleensä meillekin on annettu ihmisarvo, mutta nyt näyttää sitlä, että jotkut haluaisivat viedä senkin meiltä pois. Kyllä ao. nimimerkin takana olevalle henkilöllekin teki´si joskus olla vaikka vain näliaikaisesti köyhä muutoinkin kuin ajatuksiltaa, jota hän näyttää olevan kaikella kunnioituksella. Varmasti tuollaaisiakin älykköjä tarvitaan. Onnea vain elämällenne.
Veliseni "köyhä"! En suinkaan laita ketään mihinkään kastiin, minkään sosiaalisen taustan vuoksi.
Lailla JKA.n minä käytin sitaattia ,tosin siterasin raamattua ja sen sanaa. En ehkä sanasta sanaan,mutta omalla tulkinnalla.
Ja usko pois,kyllä minäkin tuon köyhyyden tiedän, riittävän köyhyyden. - JKa
AMF/KDP kirjoitti:
Veliseni "köyhä"! En suinkaan laita ketään mihinkään kastiin, minkään sosiaalisen taustan vuoksi.
Lailla JKA.n minä käytin sitaattia ,tosin siterasin raamattua ja sen sanaa. En ehkä sanasta sanaan,mutta omalla tulkinnalla.
Ja usko pois,kyllä minäkin tuon köyhyyden tiedän, riittävän köyhyyden.Nostin vyörytyksellä toiselle sivulle siirtyneen avauksesi takaisin etusivulle. Toistamatta koko ketjua yritin tiivistää sen sanoman ja pyysin oikaisemaan, jos tulkintani oli väärä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000007032499
Eikö aihe olekaan enää ajankohtainen vai onko se mahdollisesti sellainen, että et halua todellisten vaikuttimiesi tulevan julki?
Entisestä likastakin sanottiin, että antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Nyt tuo juttu näyttää sinun osaltasi päättyneen tuohon "antaa ymmärtää" vaiheeseen. - JKa
VempelKolli kirjoitti:
Yhdyn täysin ajatuksiisi ja JOS minun pitäisi ääneni antaa jommalle kummalle teistä, valitsisin ilomielin sinut! JKa:ta en voisi kannattaa!> "Miksi teille joillekin on TÄRKEIN se, KUKA on jonkin kirjoittanut kuin se MITÄ hän kirjoittaa?"
Minä huomasin tuon kysymyksen nyt ensimmäisen kerran, ja se toki ansaitsee tulla heti vastatuksi.
Hyvin äänekäs pieni vähemmistö saattaa vaikuttaa jopa enemmistöltä. Anonyyminä esiinnyttäessä riittävän volyymin aikaansaamiseen tarvitaan vielä vähemmän väkeä. Kun käy ilmeiseksi että samoja epäoleellisia teemoja veivataan jatkuvasti samankaltaisin sana- ja tyylivalinnoin, kannattaa ottaa arvioitavaksi, yrittääkö yksi näyttää monelta. Siis "KUKA" nousee merkityksellisemmäksi.
Muilta osin en näe aiheelliseksi kommentoida kirjoitustasi. - AMF/KDP
JKa kirjoitti:
Nostin vyörytyksellä toiselle sivulle siirtyneen avauksesi takaisin etusivulle. Toistamatta koko ketjua yritin tiivistää sen sanoman ja pyysin oikaisemaan, jos tulkintani oli väärä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000007032499
Eikö aihe olekaan enää ajankohtainen vai onko se mahdollisesti sellainen, että et halua todellisten vaikuttimiesi tulevan julki?
Entisestä likastakin sanottiin, että antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Nyt tuo juttu näyttää sinun osaltasi päättyneen tuohon "antaa ymmärtää" vaiheeseen.JKA en ymmärrä miksi et ymmärrä selvää tekstiä?
Kritiikki on aina ajankohtaista. Pyysin sinua aikaisemminkin lukemaan tekstin uudelleen ja rauhallisesti. Luitko?
Minulla ei ole henk.koht. menetystä tai menestystä tuolla ko.paikalla(saarijärvi).
Yhteys vasemmistolaisiin pohjanmaalla korreloi siihen viitteeseen, mitä doctor Niinistö julkitoi
puhuessaan PerusSuomalaisten talouspoliitisesta linjasta. Sanoi sitä vasemmistolaiseksi.
En ymmärrä myöskään sitä miksi et ymmärrä sitä tosiasiaa, että ylimielisyyttä esiintyy(ts.hyväksyt sen) ns. toisinajattelijoita ja kriittisiä kohtaan.
Kävin sivuillasi ja katselin ja luin juttuja. Otan osaa,ahdistus on vakava asia. - JKa
AMF/KDP kirjoitti:
JKA en ymmärrä miksi et ymmärrä selvää tekstiä?
Kritiikki on aina ajankohtaista. Pyysin sinua aikaisemminkin lukemaan tekstin uudelleen ja rauhallisesti. Luitko?
Minulla ei ole henk.koht. menetystä tai menestystä tuolla ko.paikalla(saarijärvi).
Yhteys vasemmistolaisiin pohjanmaalla korreloi siihen viitteeseen, mitä doctor Niinistö julkitoi
puhuessaan PerusSuomalaisten talouspoliitisesta linjasta. Sanoi sitä vasemmistolaiseksi.
En ymmärrä myöskään sitä miksi et ymmärrä sitä tosiasiaa, että ylimielisyyttä esiintyy(ts.hyväksyt sen) ns. toisinajattelijoita ja kriittisiä kohtaan.
Kävin sivuillasi ja katselin ja luin juttuja. Otan osaa,ahdistus on vakava asia.Minä esitin asian sillä tavalla kun olin sen ymmärtänyt, ja pyysin sinua oikaisemaan, jos olin väärässä.
En näe viestissäsi oikaisua, joten tulkintani lienee katsottava oikeaksi. Vai onko?
Edelleen pyysin sinua kertomaan, mikä on ollut sellainen konkreettinen "hyvä asia", jota joku ei ole saanut käsiteltäväksi, missä ei ole saanut ja miksi?
Onko tuolla yleisellä palstalla lausumasi katsottava vastaukseksi kysymykseen mikä oli se konkreettinen "hyvä asia":
"Nyt ei ole enää kysymys puolueista,vaan valkoisesta suomesta."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=666&posting=22000000007082233
Sitä en kyllä ymmärrä, että jos katsot "valkoisen suomen puolustamisen" hyväksi asiaksi, niin miksi et voi sanoa, että haluaisit PerusSuomalaiset rintamaan puolustamaan "valkoista suomea"?
Ainakin olisimme päässeet asiaan ilman nyt esittämääsi venkoilua.
Etkö itsekään usko asiasi "hyvyyteen", kun et rohkene asettaa sitä argumentteinesi avoimesti arvioitavaksi ja mahdollisesti arvosteltavaksikin?
Omasta puolestani olen jo vastannutkin tuollaiseen pyrkimykseen, että ei kiitos
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000007066006
Sinä voit kutsua oven osoittamista tuossa tilanteessa ylimielisyydeksi, mutta minusta se ei ollut vain hyväksyttävä vaan täysin oikea ratkaisu.
- nainen
Hyvin puolustelit valintaasi.Ei tarvita mitään ihmeohjelmia.Kyllä järki sen kansanedustajille sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348274- 434633
- 344498
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893589- 132833
- 312686
- 372556
- 442353
- 1642043
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise611911