Eikö ollu rahaa asvaltoida ja tehdä pienet kanttikivetykset! Kaupunki maksaa kun renkaat särkyy liittymissä!
Surkeat uudet liikenne ympyrät!
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Terävä kiveyksen reuna voi salakavalasti vaurioittaa renkaan kudosta ja rengas saattaa tyhjetä vasta paljon myöhemmin.
- Anonyymi
Sitäkös ostit renkaasi venäjältä :D
- Anonyymi
Autossa on ratti sitä varten että sillä ohjataan.
Kyllä ympyrän ajokaista on aivan riittävän leveä normaalilla ajotaidolla varustetulle autoilijalle.
Jos sillä kaistalla ei pysy niin kannattaa harkita onko syytä autoilla enää muutenkaan.
Minusta joensuun kiertoliittymät ovat erittäin toimivia ja 100 kertaa parempia kuin aiemmat valoristeykset. - Anonyymi
Kyllä oli valoristeys parempi kun näki heti valoista jotta milloin saapi ajaa. Näissä ympyröissä se on aina semmosta arpomista jotta onko jo vuoro vai pitää vielä odottaa.
- Anonyymi
Ei siinä autokoulun käyneelle ja inssin läpäisseellee pitäisi olla mitään arpomista, ihan selvät säännöt kiertoliittymissä on. Mutta jos kortti on taskussa ja kuitenkin arvotuttaa niin silloin kannattaa mennä autokouluun ja maksaa muutama ylimääräinen ajotunti keskittyen kiertoliittymässä ajamiseen. Kyllä se siitä.
- Anonyymi
Olen kyllä nähnyt näiden liikenneympyröiden vaikutuksen liikennekäyttäytymiseen. Kilpa-ajoksi on mennyt, kuka entii ensin valloittamaan liikenneympyrän, valot on paremmat ja tasapuoliset kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2652764Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka182210Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1001615Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081323- 541239
- 681223
- 521129
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093