Armojärjestyslaki

Anonyymi

Vanhoillislestadiolaiset olette tehneet - ARMOJÄRJESTYSLAIN - ja joutuneet siten Jumalan kirouksen alaisiksi. Paavali sanoi että lain alainen on kirouksen alainen. Vellut, Kristus on turhaan siis kuollut edestänne!

KR 1933/-38
Gal. 5:4 Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Gal. 2:21 En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hoitokokouksissa sidottiin ihmisiä omavaltaisesti ja vastoin Raamattua. Toiminta perustui keksittyyn henkioppiin. Kun ei hyväksynyt väärää Jumalan Sanan vastaista syytöstä, vaan säilytti ja piti kiinni uskostaan, silloin ilmoitettiin sidotuksi ja uskonsa kieltäneeksi.

Vain synti sitoo ja se sitookin lujasti ja varmasti. Ei ole synti pitää kiinni Jumalan Sanasta. Siitä on pidettävä kiinni vaikka enkeli tulisi ja toisin neuvoisi, opettaa Raamattu.

Nurinkurista ja kummallista on jos henkiopin hoitajat antavat anteeksi erotetulle, kun ovat itse väärin tehneet ja erotettu on pysynyt Raamatun mukaisessa uskossa.

Rauhanyhdistys tai SRK ei ole Jumalan valtakunta niinkuin he yhteisöään seurapuheissa nimittävät. Se ei ole ihmisten perustama yhdistys, vaan se on itsensä Jumalan, kuten nimi jo kertoo. Jumalan valtakuntaan kuuluvat kaikki sydämestään Raamatun mukaan uskovat. Se on valtakunta, jonka Jumala yksin tuntee. Jumala tuomitsee meidät kaikki olkoon se sitten hyvää tai pahaa.

• Anonyymi

Aamen sanomallesi. Hoitokokouksissa viimeistään SRK,laisten saarnamiesten omattunnot polttomerkittiin. Monet kerrat he hyökkäsivät itse Armonhenkeä vastaan. Ei tässä Raamatusta tarvita, sanottiin jos uhrit yrittivät Raamatun totuuteen vedoten puolustautua.

• Anonyymi

SRK on Beliar!

6:16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat (SRK)? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."
      6:17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani

• Anonyymi

Vasta-argumentteja?

• Anonyymi

Eikö "armojärjestys" ole näissä Raamatun sanoissa: .."kaikki kuolemme Aatamissa ja kaikki tehdään eläväksi Kristuksessa."(1.Kor.15:19).

• Anonyymi

Ei tuolalista sekosanaa tarvita misään eikä mihinkään, paitsi kuulijakunnan hallitsemiseen ja sitomiseen ties mihin typeriin käsityksiin joit a pöntöistä julistetaan Jumalan sanana !

jos teet kalluppia seuraväen keskuuteen, kukaan ei osaa sanoa mitään koko asiasta-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe