Hei,
minulla on nyt ajankohtaista kilpailuttaa sähkösopimuksen tarjoaja. Kulutukset ovat kovasti nousussa ja tällä hetkellä tuotantolaitoksemme kuluttaa n. 900 000 kWh / vuosi. Eli nyt on senteillä väliä. Toki arvot ovat tärkeitä, koska asiakkaamme peräänkuuluttaa mm. vihreitä arvoja.
Olen pyytänyt tarjouksia eri yhtiöistä ja konsultointiyrityksiltä ja minua kiinnostaa, että miten hintaerot voivat olla niin valtavia. (Konsulttiyhtiö tarjoaa energianhinnan esim. 4,8 c/kWh ja sähköyhtiö 5,8 c/kWh.) Onko näissä konsulttiyhtiöissä mm. Yrittäjäin Sähkönhankinta Oy jotain lisäkuluja tai palvelumaksuja mistä kuuluu tietää?
Kaikki apua on nyt tarteen :)
Yrityksen sähkösopimuksen kilpailuttaminen
1
146
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän noilla sähkönostamisen määrillä kannata hankkia jo ulkopuolista palkattua konsulttia sen sähkölaskusi optimoimiseen. Tämä Suomi-24 ainakin on ihan väärä paikka sulal kysellä tuollaisia.
Sitä paitsi ainoa syysi koko postaukseen oli mainostaa tuota konsulttifirmaa, jonka nimen tuossa esille listasit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931682
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2031322- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799