Katollinen Soini läksi, ateisti Halla aho tuli ja vapaus koitti !

Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-10781057
Nyt näemme, monet persumiehet kulkevat käsikädessä tai kaulakkain.
Kaulakkain kulkemisessa on kaksi puolta, ollaan seksuaalisesti kiintynyt toisiinsa tai sitten niin kännissä, että toisen pitää tukea.
Hyvä persut ja eiku maahanmuuttajapoika puolisoksi.

Sebastian näyttää esimerkkiä ja minä keskisormea.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Molemmat ovat vihapuhujia, joten tuskinpa ideansa ovat kovinkaan hyviä

• Anonyymi

perussuomalaisuus perustuu vihaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

perussuomalaisuus perustuu vihaan

Minä kyllä lisäisin myös tuohon poliittisen tyhmyyden.
        Mutta perussuomalaisuus kumpuaa kansan syvistä riveistä ja sieltä kaikkein syvimmältä ja alempana ei ole kuin kaivon pohja ja siitä 2 metriä, niin Kiina.

• Anonyymi

ai ku oot ihana.. pusi pusi ja halauski viä. mailma on niin ihana paikka ja suomi vasta onki et kaikki tänne anonyymit maksaa

• Anonyymi

Persut, te ette taida haluta muistaa, että te olitte hallituksessa syksyllä 2015 imuroimassa noin 35 000 uutta mamua suomeen? Persut, kantakaa vastuunne kutsuvieraistanne. Lopettakaa tuo typerä uhriutuminen ja yritys sysätä omat syntinne toisten niskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      345
      2029
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      47
      1639
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      154
      1321
    4. 143
      1168
    5. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1161
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1151
    7. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1057
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      82
      1057
    9. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      9
      978
    10. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      972
    Aihe