Liikaa aikaa ajatella sinua

Muista, että minä en kirjoita ilkeyksiä sinulle. Joskus kirjoitan omia tuntemuksiani, kun täytyy ne purkaa jonnekin. Suuret tunteet taisi sittenkin olla liikaa minulle. Koitan saada ne johonkin "koteloon", jotta voin elää edelleen pää pystyssä. Nyt on ollut tavallista enemmän aikaa ajatella, kun tää toipuminen kestää.
Myönnän, olisin halunnut sinut aluksi lähes hinnalla millä hyvänsä. Kokemus oli uskomattoman paljon kaikkea. Pää ei kestänyt niin valtavia tunnemyllerryksiä.
Nyt koitan hyväksyä asian. Helppoa se ei ole ja ajatus luopumisesta kokonaan laittaa kyynelkanavat taas toimimaan.
1
Ilmoita

Muista, ettei elämässä kannata koskaan kiintyä liikaa mihinkään..kaiken kuitenkin loppuviimein menettää. Täytyy elää hetkessä. Toipumisia sinulle <3
2 VASTAUSTA:
Kiitos! :) Aika vaikeaa on elää tätä....
On kökkö asenne ettei uskalla kiintyä mihinkään, kun sen voi menettää. Samallavkuitenkin puhut, että kannattaa elää hetkessä. Täysin ristiriitaista, etkö huomaa, sinähän et nimenomaan uskalla elää.
+Lisää kommentti
Olikko tänää Pohjoisrannassa.
Ilmoita
Oikeastaan se on aivan hailee mitä täällä kukin kirjoittaa, koska tämä on anonyymi palsta, eikä kukaan voi täysin tietää kelle mikäkin viesti on tarkoitettu. Tällä ei lopulta ole väliä kenenkään elämään.
Ilmoita
Ei tällaisista voi tosiaan tietää, keneltä tai kenelle. Moni voi ehkä samastua, jotakin samanlaista koettuaan.
Ilmoita
Mitäs jos vetäisit vaan vittus päähäs? Ainiin... se on jo sinun päässäsi. Pääsi on syvällä vitussasi.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Liikaa aikaa ajatella sinua

Muista, että minä en kirjoita ilkeyksiä sinulle. Joskus kirjoitan omia tuntemuksiani, kun täytyy ne purkaa jonnekin. Suuret tunteet taisi sittenkin olla liikaa minulle. Koitan saada ne johonkin "koteloon", jotta voin elää edelleen pää pystyssä. Nyt on ollut tavallista enemmän aikaa ajatella, kun tää toipuminen kestää.
Myönnän, olisin halunnut sinut aluksi lähes hinnalla millä hyvänsä. Kokemus oli uskomattoman paljon kaikkea. Pää ei kestänyt niin valtavia tunnemyllerryksiä.
Nyt koitan hyväksyä asian. Helppoa se ei ole ja ajatus luopumisesta kokonaan laittaa kyynelkanavat taas toimimaan.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta