Tiedoston tiedot ei tule näkyviin

Anonyymi

hiiren oikealla näppäimellä valokuvia katsellessa.Tänään huomasin. Päivityksiä tullut.Kuvanottopäivä ja kellonaika ym.tietoa tullut näkyviin aikaisemmin.W10

26

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Onpa mennyt hankalaksi tuokin. Paras vaan poistaa koko winkura.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa mennyt hankalaksi tuokin. Paras vaan poistaa koko winkura.

        Joopa joo. Piti ihan käynnistää tuo kaikessa autuaaksitekevä Ubuntu. Saman kuvan tiedot https://aijaa.com/gepVea tässä. Ihan samalla tavalla tiedoa klikataan hiiren oikealla, sitten "Ominaisuudet" ja sitten välilehti "Kuva" ja esille putkahtaa tuollainen röpelöinen ikkuna.

        Tässä tapauksessa pisteet Windowsille siististä ulkoasusta! Ubuntulle nollat.


      • Anonyymi
        patajätkä kirjoitti:

        Joopa joo. Piti ihan käynnistää tuo kaikessa autuaaksitekevä Ubuntu. Saman kuvan tiedot https://aijaa.com/gepVea tässä. Ihan samalla tavalla tiedoa klikataan hiiren oikealla, sitten "Ominaisuudet" ja sitten välilehti "Kuva" ja esille putkahtaa tuollainen röpelöinen ikkuna.

        Tässä tapauksessa pisteet Windowsille siististä ulkoasusta! Ubuntulle nollat.

        Nyt lähte ubuntu koneelta!


      • Anonyymi
        patajätkä kirjoitti:

        Joopa joo. Piti ihan käynnistää tuo kaikessa autuaaksitekevä Ubuntu. Saman kuvan tiedot https://aijaa.com/gepVea tässä. Ihan samalla tavalla tiedoa klikataan hiiren oikealla, sitten "Ominaisuudet" ja sitten välilehti "Kuva" ja esille putkahtaa tuollainen röpelöinen ikkuna.

        Tässä tapauksessa pisteet Windowsille siististä ulkoasusta! Ubuntulle nollat.

        Patajätkä törmäsi oikeaan ongelmaan, johon itse törmäsin jo vuosia sitten eli ne linuksin ikkunat ovat tavattoman suttuisia ja epämukavan näköisiä. Rasteihinkin tähtääminen oli työlästä.

        Toki Windowsissakin voi tehdä silleen, että resursseja säästääkseen voi ne ikkunat saada näyttämään harmailta ym.ym. mitä siinä pitikään tehdä, mutta kun otetaan huomioon se, että tietokoneella on visuaalinen aisti se kaikkein tärkein, enpä tykännyt!

        Mieluimmin syököön resursseja, kunhan käyttömukavuus on kunnossa. Siinä olisi vielä linukseilla oppimista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Patajätkä törmäsi oikeaan ongelmaan, johon itse törmäsin jo vuosia sitten eli ne linuksin ikkunat ovat tavattoman suttuisia ja epämukavan näköisiä. Rasteihinkin tähtääminen oli työlästä.

        Toki Windowsissakin voi tehdä silleen, että resursseja säästääkseen voi ne ikkunat saada näyttämään harmailta ym.ym. mitä siinä pitikään tehdä, mutta kun otetaan huomioon se, että tietokoneella on visuaalinen aisti se kaikkein tärkein, enpä tykännyt!

        Mieluimmin syököön resursseja, kunhan käyttömukavuus on kunnossa. Siinä olisi vielä linukseilla oppimista!

        Minulla Ubuntu ollut pari viikkoa, ei käyttääkseni sitä vaan ottaakseni selvää onko se niin erinomainen mitä täällä väitetään. Ei ole. On valtava käppi.


    • Anonyymi

      Ubuntun ulkoasu on tosi karsee kuka semmosta viitsii katella?

      • Anonyymi

        Sehän mahtava, verratuna karseeseen homowindows kymmeneen.


    • Anonyymi

      Aika hassua kun sekoperseet sotkevat Windows 10 palstalla.

    • Anonyymi

      En ole vieläkään löytänyt keinoa millä saisi kuvatiedot näkymään siihen kuvan viereen missä ne olivat kuvaa katsellessa. Avaaja anonyymi.

      • Anonyymi

        Kun saisi edes kuvanottopäivän ja kellonajan näkyviin kuvan viereen niin kuin ennen. Avaaja anonyymi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun saisi edes kuvanottopäivän ja kellonajan näkyviin kuvan viereen niin kuin ennen. Avaaja anonyymi.

        Ootko koittanut hiiren oikealla: Näytä - Sisältö, siinä kansiossa, ei yksittäiselle kuvalle.


    • Anonyymi

      Minä ihmettelen, mistä näkyy Win10 järjestelmäversio. Eilen katsoin sen kohdasta Asetukset>Järjestelmä>Tietoja, mistä Microsoft neuvoo version katsomaan. Eilen versio oli 1803, mutta tänään tietoa ei löydy.
      Microsoft ilmoitti eilen, että 1803 on päivitettävä 1809. Onko koneeni versioiden välisessä tilassa, kun versionumeroa ei näy?

      • Anonyymi

        1903 se pitäisi olla, sulla joki iänakainen versio!


    • Anonyymi

      Löysin versiotiedot Asetukset>Päivittäminen ja suojaaminen>Windows Update>Näytä päivityshistoria
      Ominaisuuspäivitys: Windows 10, versio 1803 x64 2019-05C
      Versiota 1809 ei ole vielä tullut koneelleni, vaikka Microsoft ilmoitti, että se täytyy asentaa tulevien päivityksien saamiseksi.

      • Kirjoita alapalkin suurennuslasiin sana: winver (ja paina enteriä)

        Mikäli sinulla on uusin Windows 10, niin pikkuikkunassa lukee

        Microsoft Windows
        Versio 1903 (käyttöliittymän luontiversio 18362.175)


    • Anonyymi

      Vieläkin kuvanottoaika ym.tiedot sillä tavalla hukassa etteivät tule näkyviin siihen yksittäisen ison kuvan vasemmalle puolelle niin kuin ennen.(kun painaa tiedoston tiedot nappulaa) Avaaja anonyymi.

      • Millä ohjelmalla selaat kuviasi?


      • Anonyymi
        Faktantarkistus kirjoitti:

        Millä ohjelmalla selaat kuviasi?

        Mitä kuvia, ei mulla ole koneessa kuvia.


      • Anonyymi

        Oikein! Pysy jatkossakin erossa kuvista. Ne tuhoavat mielenterveytesi lopullisesti, Tietokoneet on keksitty tekstejä ja kissavideoita varten.


      • Anonyymi

        Tänään rupesi toimimaan.Kopioin uudelta kamerassa olevalta SDHCkortilta noin 500 uutta kuvaa uuteen tiedostoon.Ja niitä katsoessa tiedot tulivat näkyviin kuvan vasemmalle puolelle.Kokeilin katsoa vanhoja kuvia ja niihinkin tuli tiedot näkyviin.Kyllä on nyt mukava katsella kuvia kun kuvauspäivä ja kellonaika näkyy .Avaaja anonyymi.


    • Anonyymi

      Avaus on Ubuntun käyttäjän kirjoittama. Kirjoitusvirheistä ja ylettömästä tyhmyydestä helppo tunnistaa. Yrittää tarjota mielikuvaa, että myös Windowsin käyttäjät olisi tyhmiä.

      • Anonyymi

        Näin on, en ole eläessäni tavannut yhtään luku- ja kirjoitustaidotonta Windowsin käyttäjää, mutta Ubuntun käyttäjistä on havaintoja joka ikiseltä päivältä.


      • Anonyymi

        Tänään on Ubuntun hulluus ollut heti aamusta huipussaan, sotki 40 ketjua heti herättyään homostelu jutuillaan.


      • Anonyymi

        Mikä on ubuntu?Onko se joku turkiseläin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on ubuntu?Onko se joku turkiseläin?

        Ei, vaan jotain paljon pahempaa. Se on tyhmyyttä, lukutaidottomuutta, kirjoitustaidottomuutta, häiriköintiä, pahnasuopaisuutta ja niin edelleen . . . .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe