mies sekaisinko

onkohan mun mies sekaisin, kun kiroilee hirveesti ja sanoo että jääkaapissa ei oo ruokaa, vaikka siellä on. ja haukkuu pas...si ruuat vaikka on itekin niitä ostanut. mitä mä teen, olen yksin sen kanssa. se välillä katsoo vaan eteensä poissaolevana ja hokee pas..., pas..,pas..aa. en kehtaa soittaa tuttujakaan avuksi. mitä voi tehä tämmösissä tilanteissa.
Ilmoita

Kysy siltä mieheltäsi aluksi mikä sitä harmittaa.
Ilmoita
Kannattaa mennä päivystyksessä käymään. Stressi voi purkautua monella tavalla. Sitä olis varmaan hyvä selvittää näin alkuun.
Ilmoita
ei siltä saa mitään järkevää vastausta ja ei lähe millään lääkäriin.
1 VASTAUS:
Pakkohan se on sitten soittaa niitä tuttuja avuksi, vaikka kuinka hävettäisi.
+Lisää kommentti
Aivoverenkierron häiriöt, voi olla havaintokyvyssä sekä puheenilmaisussa vaikeuksia. Ambulanssi paikalle, niin liuotushoito voidaan aloittaa riittävän aikaisin. Ensin tietysti varmistettava, onko tukos vai aivoverenvuoto.
Ilmoita
nyt se istuu sängyn laidalla ja hokee limppareita ja lomppareita ja pas...n syöntiä. en ymmärrä mitä se tarkoittaa. tätä oon nyt kattonu monta päivää.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

mies sekaisinko

onkohan mun mies sekaisin, kun kiroilee hirveesti ja sanoo että jääkaapissa ei oo ruokaa, vaikka siellä on. ja haukkuu pas...si ruuat vaikka on itekin niitä ostanut. mitä mä teen, olen yksin sen kanssa. se välillä katsoo vaan eteensä poissaolevana ja hokee pas..., pas..,pas..aa. en kehtaa soittaa tuttujakaan avuksi. mitä voi tehä tämmösissä tilanteissa.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta