panettaaaaa

Anonyymi

Voi luoja miten panettaa. Pimppi sykkii niin vaativana että oli kaupassa käydessä pakko valita oikein paksu vähän käyrä kurkku jol voi sit kotiin päästyä helpottaa oloa. Ei oo ennen ollut tällaista panetusta, että tuntuu, että pakko saada jotain sisälle, kun klitan hierominen on aina riittänyt. Mistähän tä johtuu? Oon varmaan tuhat kertaa ostanut kurkkua enkä oo aatellut, että kukaan aattelisi siitä mitään, mutta nyt tuntu, et oon ihan posket punaisina ja kaikki varmaan tietää, mitä aion tehdä. Tuli kyl kiimassa valittua niin paksu että en oo ihan varma saanko sitä edes kovin helposti kunnolla sisään, mut meinaan kyl koittaa. Kotiin päästyä meinaan mennä suihkuun ja maata lattialla vedessä ja työnnellä sillä pitkään ja huolella ja kuvitella, että joku kaks kertaa mun ikäinen iso äijä ottaa mut väkisin.

21

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kulli meni kovaksi heti...

    • Anonyymi

      Tukalaa... en pysty ajatteleen muuta kuin seksiä ja hengästyttää ja pimppi on niin märkä et tuntuu, et kun täytyy nousta tästä penkistä, niin kaikki näkee et jalkovälissä tai penkissä on jälki.

      • Anonyymi

        Kerropas lisää. Kulli eikun kovenee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropas lisää. Kulli eikun kovenee..

        Istun bussissa matkal kotiin ja räplään kännykkää. Vieressä istuu joku äijä. Viel pitäis kymmenisen minuuttia kestää, et pääsee jäämään kyydistä, mutta pelottaa jos toi tyyppi ei ole jäänyt pois, et se voi nähdä jos mun housuissa on jälki. Pimppi on ihan tulessa ja tekee hirveästi mieli työntää sinne jotain ja koitan täs vähän välillä varovasti puristaa reisiä yhteen et se ees vähän helpottaisi.


      • Anonyymi

        Kohta multa tulee....


      • Anonyymi

        Mä pääsin nyt kotiin asti. Riisuin vaatteet heti eteisessä ja kävin keittiös leikkaamassa kurkusta muovin pois. Pikkarit oli ihan märät. Oli keittiös heti pakko kokeilla, saanko kurkun sisälle ja se on kyl vähän liian iso. En saanut sitä seisten sisään ja sattui vähän, mut meen nyt suihkuun ja koitan kaikessa rauhassa. Pimppi on niin liukas et varmaan onnistuu kun oon selällään ja saan rentouduttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä pääsin nyt kotiin asti. Riisuin vaatteet heti eteisessä ja kävin keittiös leikkaamassa kurkusta muovin pois. Pikkarit oli ihan märät. Oli keittiös heti pakko kokeilla, saanko kurkun sisälle ja se on kyl vähän liian iso. En saanut sitä seisten sisään ja sattui vähän, mut meen nyt suihkuun ja koitan kaikessa rauhassa. Pimppi on niin liukas et varmaan onnistuu kun oon selällään ja saan rentouduttua.

        Voin tulla viimeistelemään sun nautinnon m 50v


    • Anonyymi

      Ota kesäkurpitsa - se on paksumpi

    • Anonyymi

      Huuh... Tuossa kurkussakin oli kyllä paksuutta, en uskalla ees ajatella, miten kesäkurpitsalla ois käynyt. Jouduin yrittää tosi kauan ennen kuin sain tonkaan sisään. Makasin ensin lattialla lämpimässä vedessä selällään ja yritin mut en saanut sitä sisälle. Sit yritin nostaa jalat seinää vasten silleen et makasin selällään peppu suihkukopin nurkkaa kohti ja jalat koukussa seinää vasten silleen kahdella seinällä, ja kun nostin peppua niin sain sitä kurkun ihan päätä vähän sisään, mut ei silti onnistunut ja sattui vähän. Yritin melkeen puoli tuntia ihan kiimassa. Lopulta olin polvillaan leveessä haara-asennossa ja silloin sain sitä vähän ujutettua sisälle ja sit laskeuduin kontalleen tai silleen kumartavaan asentoon poski lattiaa vasten ja levitin pimppiä toisella kädellä ja työntelin kurkkua toisella ja silloin se upposi. Pääsi kyl itku ja huuto kun sattui ja teki niin hyvää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oletko jo saanut sen kurkun pois pimpistä vai jäikö se sinne....

      • Anonyymi

        Kyllä se ulos tuli ihan nätisti.


      • Anonyymi

        Ja nyt se on jo leivällä syötävänä....


      • Anonyymi

        Ei kun pestynä kylppärissä odottamassa toista kierrosta... vaik kyllä mä sitä välillä nuolin ja iminkin eilen, niin ei kai sen syöminenkään ois mahdotonta ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun pestynä kylppärissä odottamassa toista kierrosta... vaik kyllä mä sitä välillä nuolin ja iminkin eilen, niin ei kai sen syöminenkään ois mahdotonta ollut.

        Oiksin voinut syödä sen suoraan sun pimpistäsi....


      • Anonyymi

        En osaa päättää oisko se tosi outoa vai tosi kiihottavaa. Vähän kyl pimppi kostuu ajatuksesta.


    • HALUAISIN 60 naista ! Löytyskö keki-suomesta halukasta naista rakastelemaan estoitta?

    • voisin kyllä ottaa sinut rajusti takaa päin!

      • Anonyymi

        Mut mä en oo 60 vaan 25.


      • Anonyymi

        Mukavaa luettavaa tuo sun panetus.. vielä mukavempaa ois seurata livenä sivusta sun touhujas😁 Terveisin mikkelin mies vuosimallia 84


      • Anonyymi

        Mitä kaikkea haluisit nähdä?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe