Minulla on 04/2012 otettu Lauroo Finance Oy:ltä Raha-hana 100,0e pikavippi. Vuoden 2017 jälkeen ei ole tullut perintäkirjeitä Flex Cashiltä, mutta nyt eilen tuli AAtoimisto Heikki Nouiaiselta maksuvaatimus....summa oli jo 348,0e.
Minulla on ollut uo 2013 alkaen ja sain maksettua kaikki 11/2018. Ihmettelen miksi FlexCash ei ole näiden vuosien aikana laittanut uo:oon kuten muut kaikki. Mietin myös että onkohan Lauroo Financen Raha-hana edes ollut luotonantajarekisterissä. Onko jollain tietoa tuosta firmasta?
Flex Cashin konkurssipesä
7
144
Vastaukset
- Anonyymi
Pöljäähän se on heti laittaa ulosottoon. Muutaman vuoden kun odotuttaa, niin velka ehtii kasvaa mukavasti korkoa korolle. Kyllähän se varmasti persaukista lainanottajaa vituttaa, mutta siihen voi vain sanoa Mitäs läksit. Kikkelis kokkelis!
- Anonyymi
Mulle tuli aivan samanlainen kirje tänään. Laina otettu 5/2012. Ja summat samat. Maksuvaatimuksia ole vuosikausiin kuulunut.
- Anonyymi
Olen ap. Oliko sinulla eräpv. 28.5.19. Mistähän saisi tietoa onko Raha-hana ollut luotonantajarekisterissä? Silloinhan ei tarvitse maksaa kuin pääoma. Muutoinkin hyvän perintätavan vastaisesti pitkitetty, etteivät vieneet uo:oon. En ole vielä ollut heihin yhteydessä, mutta aion kiistää kohtuuttomat perintäkulut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ap. Oliko sinulla eräpv. 28.5.19. Mistähän saisi tietoa onko Raha-hana ollut luotonantajarekisterissä? Silloinhan ei tarvitse maksaa kuin pääoma. Muutoinkin hyvän perintätavan vastaisesti pitkitetty, etteivät vieneet uo:oon. En ole vielä ollut heihin yhteydessä, mutta aion kiistää kohtuuttomat perintäkulut.
Joo sama eräpäivä. Ei olla ainoita joille tää kirje on lähteny. Mulla oli noin 2vuotta sitten vähän samanlainen toinen tapaus. En muista enää firmaa mikä karhus yllättäen 5v hiljaiselon jälkeen ihan samoja summia. Olin niihin aikoihin just saanu selätettyä ulosoton mikä tuntu aika perkeleen hyvältä. Sit pamahti se kirje. Aikoinaan täälä oli joku laittanu luotonantajarekisterin ja sitä firmaa ei ollu. Annoin asian olla. Meni käräjille, eikä tarvinu maksaa. Mutta huom! Se oli ainoo yli 20tapauksesta missä kävi näin.
Pitää varmaan maksaa vanhoista tilitapahtumista ja varmistaa että oonko ees oikeesti saanu tuolta 2012v lainaa. Niitäkin tapauksia on, missä lähetetään perusteettomia laskuja ja katotaan jos joku maksaa.
En tiedä, mutta epäilen, että tää on yrityksiä saada porukkaa maksaan. Pelottelua. - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d403f763-12df-4c74-bc2c-29fa1d286621
Siinähän se sitten tuli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d403f763-12df-4c74-bc2c-29fa1d286621
Siinähän se sitten tuli.Olen ap. Kiitos paljon hyvästä linkistä! Nyt täytyy odottaa mitä tapahtuu tai ehkä olen itse yhteydessä tuohon aa toimistoon.
- Anonyymi
Minulle tuli myös samanlainen. Jään seuraamaan tilannetta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983