Flex Cashin konkurssipesä

Anonyymi

Minulla on 04/2012 otettu Lauroo Finance Oy:ltä Raha-hana 100,0e pikavippi. Vuoden 2017 jälkeen ei ole tullut perintäkirjeitä Flex Cashiltä, mutta nyt eilen tuli AAtoimisto Heikki Nouiaiselta maksuvaatimus....summa oli jo 348,0e.
Minulla on ollut uo 2013 alkaen ja sain maksettua kaikki 11/2018. Ihmettelen miksi FlexCash ei ole näiden vuosien aikana laittanut uo:oon kuten muut kaikki. Mietin myös että onkohan Lauroo Financen Raha-hana edes ollut luotonantajarekisterissä. Onko jollain tietoa tuosta firmasta?

7

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pöljäähän se on heti laittaa ulosottoon. Muutaman vuoden kun odotuttaa, niin velka ehtii kasvaa mukavasti korkoa korolle. Kyllähän se varmasti persaukista lainanottajaa vituttaa, mutta siihen voi vain sanoa Mitäs läksit. Kikkelis kokkelis!

    • Anonyymi

      Mulle tuli aivan samanlainen kirje tänään. Laina otettu 5/2012. Ja summat samat. Maksuvaatimuksia ole vuosikausiin kuulunut.

      • Anonyymi

        Olen ap. Oliko sinulla eräpv. 28.5.19. Mistähän saisi tietoa onko Raha-hana ollut luotonantajarekisterissä? Silloinhan ei tarvitse maksaa kuin pääoma. Muutoinkin hyvän perintätavan vastaisesti pitkitetty, etteivät vieneet uo:oon. En ole vielä ollut heihin yhteydessä, mutta aion kiistää kohtuuttomat perintäkulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ap. Oliko sinulla eräpv. 28.5.19. Mistähän saisi tietoa onko Raha-hana ollut luotonantajarekisterissä? Silloinhan ei tarvitse maksaa kuin pääoma. Muutoinkin hyvän perintätavan vastaisesti pitkitetty, etteivät vieneet uo:oon. En ole vielä ollut heihin yhteydessä, mutta aion kiistää kohtuuttomat perintäkulut.

        Joo sama eräpäivä. Ei olla ainoita joille tää kirje on lähteny. Mulla oli noin 2vuotta sitten vähän samanlainen toinen tapaus. En muista enää firmaa mikä karhus yllättäen 5v hiljaiselon jälkeen ihan samoja summia. Olin niihin aikoihin just saanu selätettyä ulosoton mikä tuntu aika perkeleen hyvältä. Sit pamahti se kirje. Aikoinaan täälä oli joku laittanu luotonantajarekisterin ja sitä firmaa ei ollu. Annoin asian olla. Meni käräjille, eikä tarvinu maksaa. Mutta huom! Se oli ainoo yli 20tapauksesta missä kävi näin.
        Pitää varmaan maksaa vanhoista tilitapahtumista ja varmistaa että oonko ees oikeesti saanu tuolta 2012v lainaa. Niitäkin tapauksia on, missä lähetetään perusteettomia laskuja ja katotaan jos joku maksaa.

        En tiedä, mutta epäilen, että tää on yrityksiä saada porukkaa maksaan. Pelottelua.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Minulle tuli myös samanlainen. Jään seuraamaan tilannetta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe