john wick 3 törkeä moka

Anonyymi

tämän eukon jolla 2 koiraa mukana ja koiria ei todella ole
kahta enempää

..selkeästi ammutaaan se toinen

sitten tää eukko alkaa heilumaa john wick kanssa..

kohta se toinenkin koira on mukana taas monessa kohtauksessa..
onkohan jonku maan teatteriversiossa leikkausvirhe mutta seuratkaapa..

koko elokuvahan on epäuskottavaa hörhöilyä mutta ei tuommoisia virheitä saisi olla
ei se mikää zombie koirakaa ole ja selvästi ku kuoliaaksi ampui ukko sen.. noh..

6

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

..saahan tämä john wick toki ilman luotiliivejä lopuks monta kutia sisäänsä
      ja tippuu katolta alas niin että tärähtelee terästikkaisiinkin matkalla korkealta alas..

no se onkin joku zombie sekin, on ku michel myers kadonnut kadulta.. ostoskärryllä sitä
      toinen jamppa kärrään viemäristössä, elokuva loppuu..

kuka tämmöstä uskoo? syvää puukon iskua niskaanki saa elokuva alussa jo , vähä tikkiä päälle vaa ja takas riehumaan

• Anonyymi

Sillä ammutulla koiralla oli luotiliivit päällä. Ja kyllähän John Wick nyt osaa tippua katolta alas vaikka vähän ammuttuna käyttäen terästikkaita hidastamaan pudotusta. Sivullisesta meininki voi näyttää hurjalta, mutta kyllä ammattilaiset osaavat.

• Anonyymi

wanted elokuvassa oli paremmin suhtauduttu vammoihin, semmoiseen kylpyyn menivät toviksi ja kohta taas jatkamaan..

• Anonyymi

Ensimmäinen osa tästä sarjasta oli ihan siedettävää katsottavaa, toinen meni sitten jo aivan yli ja oli oikeastaan naurettava. Kaikki maailman ammattitappajat yhden kaverin perässä eikä saa sitten millään tapettua. Tosin taistelukohtaukset ihan loistavasti toteutettuja.

• Anonyymi

Eka kyllä toimi uutuuttaan. Sitten tätä jätkää hakataan, ammutaan ja yli ajetaan. Ei jatkoon.

• Anonyymi

John Wick on yksi iso moka. Pääosissa yhden ilmeen Keanu Reeves

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      283
      2251
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1660
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      214
      1342
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      80
      1189
    5. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1155
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      963
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      17
      947
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      930
    9. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      876
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      853
    Aihe