Mobiili, avainluku

Mitä hyötyä siirtää pankkiyhteys kännykkään. Ahdas, pieni ruutu, hankala osua oikeaan kohtaan. Kiire hakea tarvittavat asiakirjat, tiedot. Akunsäästö pimentää ruudun.
Ilmoita


3 Vastausta

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.


olen samaa mieltä. ja kännyköissä tehdään eniten virheitä ja niistähä voi tulla uskomattomia harmeja.
Ilmoita
Epärehellinen pyrkimys saada asiakkaat tekemään kaikenlaista pankille kannattavaa toimintaa myös silloin kun asiakkaat eivät ole kotona.

Pankit eivät ajattele asiakkaiden etua pätkääkään.
Ilmoita
Omituista paskanjauhantaa se, että nykyinen tunnistautuminen olisi jotenkin "heikko". Ainakin OPn verkkkopankissa pitää tietää asiakasnumero, salasana ja tunnusluku, jonka saa siltä tunnuslukukortilta.

Ihan riittävän vahva tunnistautuminen, jonka etuna on se, että tunnuslukukortin voi jättää kotiin, jos ei sitä tarvitse. Kännykkä on yleensä aina mukana.

Kännykällä en hoida mitään pankkiasioita, koska on paljon mukavampaa käyttää läppärin näyttöä kuin tihruta kännykästä.

Pankeille ilmeisesti on ylivoimainen kustannus teettää tunnuslukukortteja ja hoitaa niiden jakelu. Ihan täyttä tuubaa on vedota direktiiveihin.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mobiili, avainluku

Mitä hyötyä siirtää pankkiyhteys kännykkään. Ahdas, pieni ruutu, hankala osua oikeaan kohtaan. Kiire hakea tarvittavat asiakirjat, tiedot. Akunsäästö pimentää ruudun.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta