Löytyykö lauantaiksi 18.52019 runkku/imutteluseuraa Tampereelta?
Ite 59v. norm. kroppa ja kiinnostunut asiasta. Aikansa naisten kanssa pelannut... Nyt miestä...
Kuinka yhteys?
Tampere päivärunkku
11
389
Vastaukset
- Anonyymi
Saattais kiinnostaa.
Missä olis mahdollista kimppa runkulle? - Anonyymi
Hämeenlinnassa olisi 52v 176 78 sinkkumies myös runkkuseuraa vailla. Vaikka heti. alaston.hml()gmail.com
- Anonyymi
Tänään 27.5.
Tampereella. Pussit tyhjäksi. Kerro paikka ... - Anonyymi
Joka ilta treen annalassa. Katso sijainti cruisingmapista.
- Anonyymi
Mikä on cruisingmap?
Aina välillä tekis mieli länsi puolelta seuraa .?
- Anonyymi
Päiväimuja haluaisin..
Mutta eipä löydy imuttelijoita ainakaan näin aikaisin...- Anonyymi
Missäpäin vaikutat?
Täällä olis mukava, 40 suomalainen miehekäs mies, joka haluaisi kanssa imuja silloin tällöin ja molemminpäin... Salaa koska ukm. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin vaikutat?
Täällä olis mukava, 40 suomalainen miehekäs mies, joka haluaisi kanssa imuja silloin tällöin ja molemminpäin... Salaa koska ukm.Tampereen itäpuolella
- Anonyymi
Laitatko vaikka sähköpostin mistä sut saa kiinni niin keskustellaan lisää...
Terv. Tuo aiempi 40 ukm.
Ps. Ite länsipuolelta mutta eiköhän tapaamiset järjesty jos oikeesti halutaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin vaikutat?
Täällä olis mukava, 40 suomalainen miehekäs mies, joka haluaisi kanssa imuja silloin tällöin ja molemminpäin... Salaa koska ukm.Hoidatko myös kassit
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282045Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101778Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571299Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801175Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804