Kukkujan metsässä.
Onko kesä tullut
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kukuntaa odotellen
- Anonyymi
Kaupunkilaismuija vihjailee jollekin metsäläiselle niinkö? Kyllä jos häntä ei täältä tavoita niin on vähintään homo.....
- Anonyymi
ymmärretty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ymmärretty
Onko sun kaa mahdollista päästä tekemisiin ilman että sä teet kaiken?
- Anonyymi
Kukkuu kukkuu pikku lanttu nukkuu, ei kellarin vaan terassin nurkassa. Illan tullen hyttyset puraisevat ahterista. Lienee niillekin herkullisin.
- Anonyymi
Ihanaa kesää,))
- Anonyymi
Sulla on se oma kukkuja siellä niin keskity nyt vaan häneen.
- Anonyymi
nukkuu nukkuu
- Anonyymi
Kesäinen huomen
Huomenta.
Enkös sanonut että unohda jo..- Anonyymi
Nimimerkki väärinkirjoitettu.
- Anonyymi
Mikäs siveyden sipuli sinusta muka on tullut? 😂
- Anonyymi
Tuossa puolidokumentaarisessa elokuvassa Steve McQueenista: Chasing Bullitt... niin Steve McQueenin sanonta, oikeasti oli että: hän asuisi mieluummin erämaassa kuin missään kaupungissa.
- Anonyymi
Samoin minäkin ja täällä korvessa saa pervoilla niin paljon huvittaa ja ihan rauhassa.😂
- Anonyymi
linnunlaulua metsään
- Anonyymi
oksalle nukkumaan
- Anonyymi
Paukkeessa pian tippuu oksalta.
- Anonyymi
Kuu kiurusta kesähän, puolikuuta peipposesta, västäräkistä vähäsen, pääskysestä ei päivääkään. Västäräkin näin viime viikolla. Pääskyjä en ole vielä nähnyt.
- Anonyymi
Hyvät huomenet;))
Pääskysiä ei todellakaan ole vielä
näkynyt.- Anonyymi
Heitä ne lasit pois niin näet jotain😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä ne lasit pois niin näet jotain😂
Aurinkolaseilla ei näe mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurinkolaseilla ei näe mitään!
Eikö se ole hieman vaarallista ?😎
- Anonyymi
Se voi olla vaarallista jos aurinkolasien takaa tuijotellen ei näe mitään.
Mutta niin polaroideja suosittaisin joka tapauksessa, varsinkin pyöräilyssä, kun pitäisi olla myös sivutuulen suoja, niin sangoissa myös polaroidut ikkunat jotta näkee sivulle risteyksissä.
"Polaroidut "pikku-ikkunat" aurinkolaseissa sangoissa joista näkee sivulle ja samalla suojaa sivutuulelta, sitten". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla vaarallista jos aurinkolasien takaa tuijotellen ei näe mitään.
Mutta niin polaroideja suosittaisin joka tapauksessa, varsinkin pyöräilyssä, kun pitäisi olla myös sivutuulen suoja, niin sangoissa myös polaroidut ikkunat jotta näkee sivulle risteyksissä.
"Polaroidut "pikku-ikkunat" aurinkolaseissa sangoissa joista näkee sivulle ja samalla suojaa sivutuulelta, sitten".On niitä edullisempiakin versioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä edullisempiakin versioita.
kahden euron halpiksilla;))
- Anonyymi
Vielä ei ole käki kukkunut, vaikka korpia olen kulkenut.
- Anonyymi
Olempa kuullut kukuntaa;))
- Anonyymi
Missäs sitä kuului? Saattaa kuulua kun vain on ikkunakin auki. Kuulunut jo pari viikkoa.
Kaksi paria pääskysiä on pesänrakennus puuhissa.
- Anonyymi
metsäsaarekkeessa
- Anonyymi
Huomenet
Uusia kukuntoja - Anonyymi
Vetinen huomen :D
- Anonyymi
Minä olen piilottannut jonnekin tietämättömiin paikkoihin vesipullonikin, jollaisista asioista isäkin sanoi että: yritä liikkua varovaisesti jotta et loukkaannu ja törmäile sitten kaikkialle kuten alakoululainen lapsi joka hoipertelee ja kävelee jalkakäytävällä tuijottaessaan älypuhelintaan.
- Anonyymi
Saderaja hyvin likellä;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483