Äänestäjien tyhmyys

Anonyymi

Olen tässä parin vuosikymmenen ajan katsonut miten tyhmiä suomalaiset äänestäjät ovat.

Eduskuntavaleissakin äänestettiin niinkuin ennenkuin ja tulos oli niinkuin ennenkin. SDP lupasi eläkeläisille satasen kuussa lisää ja johan se sillä voitti vaalit. No, eläkeläiset olivat niin tyhmiä etteivät ymmärtäneet edes miettiä mistä se satanen tulee: Tuloeroistahan se tulee !! Koska valtiollamme ei ole enää pääomaveroja.

Tässä pari päivää sitten keskusteltiin persu-ihmisten kanssa. Moni kertoi että vaalikoneet antoivat parhaaksi edustajaksi Junes Lokan. Mutta kun persuja ollaan (henkeen ja vereen) niin eihän Junesta voi missään tapauksessa äänestää Vaan huonoista ehdokkaista katsotaan se mikä omasta mielestä olisi hyvä. Voi yhren kerran...

Nämä kahden viimeiset eduskuntavaalit takaavat sen että kuuden vuoden päästä, eli vuonna 2025, mokaisen meidän tuloveroprosentti on 40-45%. Kiitos tästä kaikesta kuuluu tyhmille äänestäjille ja tyhmälle kansalle. Mutta mikäpä minä olen moittimaan demokratiaa kun kerran kansa näin haluaa elää.

Minä muutan Saksan itäiseen osaa. Sieltä on lyhyt matka naapurimaihin ja silti saa sakalaisen elintason. Ruoka on 30% edullisempaa, talotkin ovat halvempia kuin täälä, palkka on 3-kertaa parempi ja vaatteet sekä ajoneuvot puolet Suomen hintatasosta. Muutto takaisin Saksaan on minun demokratiani päätös. Sinne tulevalla eläkkeellä minä elän laadukkaammin kuin täälä palkkatyöläisenä.

Bis nekstes Mal !!

6

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaalikoneen tuloksia pitää osata tulkita. Pitää ottaa 3-4 parasta ehdokasta vertailuun ja katsoa heitä ja heidän mielipiteitä tarkemmin.

      Itse en valinuut ja äänestänyt vaalikoneen "parasta" ehdokasta, vaan sen antamaa kolmanneksi parasta vaihtoehtoa koska pääosin hän oli samaa mieltä kanssani. Vain muutama vähemmän tärkeä kysymys poikkesi niin paljon ettei hän ollut listan kärjessä, vaan kolmantena.

      • Anonyymi

        Vai olisikohan korean systeemi parempi. Päätetään ensin ketkä nimetään eduskuntaan ja sitten kansalaiset äänestää (pakko äänestää)


    • Anonyymi

      vasemmisto voitti! kiitos viime hallituksen , linströmmin aktiivumalli , nyt kyyti on kylmää oikeisto, työ reformi aktiivi malli kurittajille,,,

    • Anonyymi

      itse en äänestänyt sillä en ymmärrä kun tehdään mokia ei jouduta millään tavalla ottamaan vastuuta,ja tyhmät suomalaiset maksaa näistä mokista mutta ei hätää nämä samat henkilöt hakevat uudelleen eduskuntaan ja miten kävi.... tyhmät suomalaiset äänestivät samat henkilöt jatkamaan ? ja sinä kirjoittaja nimimerkillä Anonyymi olen samaa mieltä kanssasi.
      Lisäyksenä kysyn miksi rikosrekisterillä olevat henkilöt voi edes hakea mihinkään vaaleihin? Ja homot ja lesbot myös tulisi olla ehdoton kielto, elä miten haluat mutta eduskuntaan tai muut vaaleihin ei pitäisi sallia henkilöitä jotka möyrivät saman sukupuolen kanssa. Eduskuntaan tai vaaleihin tulisi hakea oikrilla arvioilla olevia henkilöitä. ymmärrän että homot ja lesbot ovat niin in että..... mutta joku raja jossain tulisi olla.....

      • Anonyymi

        "Ja homot ja lesbot myös tulisi olla ehdoton kielto,"

        Eihän tässä asuta missään islamistivaltiossa vaan länsivaltiossa.

        "elä miten haluat mutta eduskuntaan tai muut vaaleihin ei pitäisi sallia henkilöitä jotka möyrivät saman sukupuolen kanssa"

        Mitä varten? Kannattaisi perustella näitä juttuja.

        "Eduskuntaan tai vaaleihin tulisi hakea oikrilla arvioilla olevia henkilöitä."

        Mitä ovat nämä oikeat arvot? Vaikuttaa olevan samat kuin mitä löytyy Iranista ja niin edelleen.


    • Anonyymi

      En nyt tiedä ollakko kiitollinen vai ei. Siis oikeudesta äänestää.
      Jossin netti keskustelussa joku taho kirjoitti, että osa jenkeistä ei maksa veroja, koska perustuslaissa heidät on dissattu eikä heillä ole oikeuksia moniin asoihin. Miksi siis maksaa veroja. En ole vielä tutkinut pitääkö kirjoitus paikkansa siellä vai oliko vaan puppua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe