Äänestäjien tyhmyys

Anonyymi

Olen tässä parin vuosikymmenen ajan katsonut miten tyhmiä suomalaiset äänestäjät ovat.

Eduskuntavaleissakin äänestettiin niinkuin ennenkuin ja tulos oli niinkuin ennenkin. SDP lupasi eläkeläisille satasen kuussa lisää ja johan se sillä voitti vaalit. No, eläkeläiset olivat niin tyhmiä etteivät ymmärtäneet edes miettiä mistä se satanen tulee: Tuloeroistahan se tulee !! Koska valtiollamme ei ole enää pääomaveroja.

Tässä pari päivää sitten keskusteltiin persu-ihmisten kanssa. Moni kertoi että vaalikoneet antoivat parhaaksi edustajaksi Junes Lokan. Mutta kun persuja ollaan (henkeen ja vereen) niin eihän Junesta voi missään tapauksessa äänestää Vaan huonoista ehdokkaista katsotaan se mikä omasta mielestä olisi hyvä. Voi yhren kerran...

Nämä kahden viimeiset eduskuntavaalit takaavat sen että kuuden vuoden päästä, eli vuonna 2025, mokaisen meidän tuloveroprosentti on 40-45%. Kiitos tästä kaikesta kuuluu tyhmille äänestäjille ja tyhmälle kansalle. Mutta mikäpä minä olen moittimaan demokratiaa kun kerran kansa näin haluaa elää.

Minä muutan Saksan itäiseen osaa. Sieltä on lyhyt matka naapurimaihin ja silti saa sakalaisen elintason. Ruoka on 30% edullisempaa, talotkin ovat halvempia kuin täälä, palkka on 3-kertaa parempi ja vaatteet sekä ajoneuvot puolet Suomen hintatasosta. Muutto takaisin Saksaan on minun demokratiani päätös. Sinne tulevalla eläkkeellä minä elän laadukkaammin kuin täälä palkkatyöläisenä.

Bis nekstes Mal !!

6

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaalikoneen tuloksia pitää osata tulkita. Pitää ottaa 3-4 parasta ehdokasta vertailuun ja katsoa heitä ja heidän mielipiteitä tarkemmin.

Itse en valinuut ja äänestänyt vaalikoneen "parasta" ehdokasta, vaan sen antamaa kolmanneksi parasta vaihtoehtoa koska pääosin hän oli samaa mieltä kanssani. Vain muutama vähemmän tärkeä kysymys poikkesi niin paljon ettei hän ollut listan kärjessä, vaan kolmantena.

• Anonyymi

Vai olisikohan korean systeemi parempi. Päätetään ensin ketkä nimetään eduskuntaan ja sitten kansalaiset äänestää (pakko äänestää)

• Anonyymi

vasemmisto voitti! kiitos viime hallituksen , linströmmin aktiivumalli , nyt kyyti on kylmää oikeisto, työ reformi aktiivi malli kurittajille,,,

• Anonyymi

itse en äänestänyt sillä en ymmärrä kun tehdään mokia ei jouduta millään tavalla ottamaan vastuuta,ja tyhmät suomalaiset maksaa näistä mokista mutta ei hätää nämä samat henkilöt hakevat uudelleen eduskuntaan ja miten kävi.... tyhmät suomalaiset äänestivät samat henkilöt jatkamaan ? ja sinä kirjoittaja nimimerkillä Anonyymi olen samaa mieltä kanssasi.
      Lisäyksenä kysyn miksi rikosrekisterillä olevat henkilöt voi edes hakea mihinkään vaaleihin? Ja homot ja lesbot myös tulisi olla ehdoton kielto, elä miten haluat mutta eduskuntaan tai muut vaaleihin ei pitäisi sallia henkilöitä jotka möyrivät saman sukupuolen kanssa. Eduskuntaan tai vaaleihin tulisi hakea oikrilla arvioilla olevia henkilöitä. ymmärrän että homot ja lesbot ovat niin in että..... mutta joku raja jossain tulisi olla.....

• Anonyymi

"Ja homot ja lesbot myös tulisi olla ehdoton kielto,"

Eihän tässä asuta missään islamistivaltiossa vaan länsivaltiossa.

"elä miten haluat mutta eduskuntaan tai muut vaaleihin ei pitäisi sallia henkilöitä jotka möyrivät saman sukupuolen kanssa"

Mitä varten? Kannattaisi perustella näitä juttuja.

"Eduskuntaan tai vaaleihin tulisi hakea oikrilla arvioilla olevia henkilöitä."

Mitä ovat nämä oikeat arvot? Vaikuttaa olevan samat kuin mitä löytyy Iranista ja niin edelleen.

• Anonyymi

En nyt tiedä ollakko kiitollinen vai ei. Siis oikeudesta äänestää.
      Jossin netti keskustelussa joku taho kirjoitti, että osa jenkeistä ei maksa veroja, koska perustuslaissa heidät on dissattu eikä heillä ole oikeuksia moniin asoihin. Miksi siis maksaa veroja. En ole vielä tutkinut pitääkö kirjoitus paikkansa siellä vai oliko vaan puppua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe