tuntuvasti! Se tietää synkkiä hetkiä koroilla ja pääomatuloilla eläville. He ovat niin ahneita, että eivät luopuisi pennistäkään. He eivät ajattele Suomen parasta, vaan omaa persettään. Ottaisivat velkaa, kuten oikeistohallitukset viimeiset 25 vuotta, että heidän ei tarvitse maksaa veroja. Palkansaajat joutuvat maksamaan verojen korot sekä lyhennykset. Nyt sille pannaan piste. Hyvivointivaltion alasajo lopetetaan tähän paikkaan. Kapitalisti alkaa maksaa veroja!!
Kokonaisveroastetta on nostettava
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinua ei kukaan järjissään oleva ala elättämään kotiin, aivan turha edes määkiä.
- Anonyymi
Minua ei ole elättänyt kukaan kotiin - koskaan. Olen pienyrittäjä ja näen sen sammon, mihin minunkin maksamani verot uppoavat. En saa mitään tukia yhteiskunnalta, kuten esim. sinä mit
taat mahtavat maataloustuet. Jos et saa maataloustukia, niin saat suuryrityksille tarkoitettuja yritystukia. Monia eri yritystukimuotoja on näiden lisäksi jaossa. - veronmaksajien rahaa. Oletko yrittäjä? Et - sinä olet pummi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei ole elättänyt kukaan kotiin - koskaan. Olen pienyrittäjä ja näen sen sammon, mihin minunkin maksamani verot uppoavat. En saa mitään tukia yhteiskunnalta, kuten esim. sinä mit
taat mahtavat maataloustuet. Jos et saa maataloustukia, niin saat suuryrityksille tarkoitettuja yritystukia. Monia eri yritystukimuotoja on näiden lisäksi jaossa. - veronmaksajien rahaa. Oletko yrittäjä? Et - sinä olet pummi!Sekin pieni ele, että alv:in alarajaa (joista ei tarvitse maksaa alv:ia) korotettiin tonnilla pienyrittäjille on yhtä kaikki. Meillä on 170.000 itsensä työllistävää. He ovat samaa kastia kuin palkansaajat - eivät porvareita. Valtio tukee suuryrityksiä jotka eivät tukia tarvitse. Miksi?
Muuttuko jokin nyt, kun saatiin vasemmistohallitus. - Anonyymi
Ei ole kysy palkkatuloista vaan pääomatuloista. Palkansaajat maksavat leijonanosan verokertymästä.
Verorälsi eli korollilla ja pääomastuloilla elävät eivät maksa mitään. Siitä on kyse. Heillä on keinonsa kiertää veroja.
Älkää yllyttäkö meitä suomalaisia palkansaajia toisiamme vastaan. Meissä ei ole vikaa. Iskekää kapitalisteihin oikein kunnolla. Ajakaa vaikka maaasta pois. Ottakaa selvää, keitä he ovat ja toimikaa sen mukaan. Ei tehdä heidän elämäänsä helpoksi täällä Seuratkaa heidän jalanjäkiään ulkomaille ja tehkää imiantoja myös eri maiden viranomaisille veronkierrosta ym. rikollisuudesta.
He ovat yhteiskunnan syöpä sekä heidän edunajajansa Kokoomus-puolue.
- Anonyymi
...vasemmistolisissa maissa ei ole mitään hyvinvointia.
- Anonyymi
Nälkää näkevät. Sairaala tarvikkeita ei ola ym kaikki rempallaan.
Kun pitää komamri johtajilla olla hienot paatit ja lentokoneet, palatseista puhuttakaan.
Ja meidänkin pitäisi heille lisää antaa kehitystukea. Muutenkin kehitystuilla ihmiset pilataan jotka sitä saa.
- Anonyymi
Liksan veronkorotus helppo hoitaa liksan korotuksella. Niin minä aina tein. Kuntakin kiittää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746