Taas kaikki muut ovat iloisia ja onnellisia

Anonyymi

Miksi minä olen aina surullinen ja onneton?

Onko tosiaan ainoa syy siihen etten käytä huumeita ja kaikki muut käyttävät?

En halua olla ulkopuolinen ja pelkästään kärsiä onnettomasta elämästä. Onko tässä mitään järkeä olla täysi paska, onneton ja surullinen ulkopuolinen.

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huumeet ja viina tekee vain ihmisestä riippuvaisen, ei se mitään iloa ja onnea tuo, päinvastoin. Aika väärät käsitykset taitaa sulla olla.

• Anonyymi

Miksi kaikki ympärillä olevat käyttäjät käyvät töissä omalotitaloineen ja lapsineen ja ovat onnellisia? Miksi, tähän kun saisi vastauksen. Miksi minä joka lopetti huumeiden käytön kärsin ja elämä on huonompi kuin koskaan? Minkä helvetin takia.

• Anonyymi

Koska huumeissa on mukavampaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kaikki ympärillä olevat käyttäjät käyvät töissä omalotitaloineen ja lapsineen ja ovat onnellisia? Miksi, tähän kun saisi vastauksen. Miksi minä joka lopetti huumeiden käytön kärsin ja elämä on huonompi kuin koskaan? Minkä helvetin takia.

Hienoa, että lopetit. :) Elämä on selvinpäin ihan parasta ja totut varmassti nauttimaan selkeistä päivistä.. Elämä on parasta huumetta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, että lopetit. :) Elämä on selvinpäin ihan parasta ja totut varmassti nauttimaan selkeistä päivistä.. Elämä on parasta huumetta!

Eipä ole selkeää päivää näkynyt! Se juuri onkin se ongelma!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole selkeää päivää näkynyt! Se juuri onkin se ongelma!

Vie varmaan oman aikansa, mutta olen ihan varma että valintasi olla ilman huumeita on se oikea. Täällä, missä asun on paljon narkomaaneja ja ihan vaan pari päivää sitten näin bussissa erään pariskunnan, joka oli kaikesta päätellen käyttäneet huumeita pitkään vaikkeivat olleet kuin noin 30-vuotiaita. Näiden poistuessa bussista julma totuus tuli vielä paremmin esille, etenkin naisen osalta. Tämä kulki hapuilevin askelin pää alaspäin kumartuneena kuin 100-vuotias vanhus, eikä eläeikä noilla kasvoilla ainakaan ollut nähtävissä elämäniloa.. Maallikkona arvelisin, ettei noita huumeiden aiheuttamia neurologisia tuhoja voi enää korjata vaikka lopettaisivat päihteiden käytön. Jotenkin hirvittävää, koska moni heistäkin varmaan haluaisi lopettaa, mutta onko siinä enää järkeä jos jkuitenkin jää ihmisraunioksi?
        Uskon, ettet ole sentään näin pitkälle ajautunut.. Tsemppiä sinulle raittiin elämän parissa. <3

• Anonyymi

Minä oon ihan yksin kun en oikein uskalla lähentyä enkä osaa olla lähestyttävä. Olet aivan rakastettava. Jeesus rakastaa sinua. Minä ainakin luen mieluummin Raamattua kuin käyttäisin huimausaineita.

• Anonyymi

En usko jeesukseen. Enkä muihinkaan taruolentoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko jeesukseen. Enkä muihinkaan taruolentoihin.

Et tietenkään. Mutta Jeesus ei ole taruolento. Mutta ei se selviä sellaisille ketkä eivät välitä lukea historiaa ym.

• Anonyymi

Niin siis historiassa ei ole ketään kenen olemassaolosta olisi niin suuri varmuus kuin Jeesuksesta on. Kaikki merkittävät historijoitsijat ovat tätä mieltä. Faktat eivät piittaa tunteista.
        Ihmiset vaan ei tykkää hyvästä ja oikeudenmukaisuudesta. Se on osa langenneisuuttamme. Vain tunteisiin vedoten voi kieltää Jeesuksen. Se on taivaan tosi. Tosin jokainen on vapaa niin tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis historiassa ei ole ketään kenen olemassaolosta olisi niin suuri varmuus kuin Jeesuksesta on. Kaikki merkittävät historijoitsijat ovat tätä mieltä. Faktat eivät piittaa tunteista.
        Ihmiset vaan ei tykkää hyvästä ja oikeudenmukaisuudesta. Se on osa langenneisuuttamme. Vain tunteisiin vedoten voi kieltää Jeesuksen. Se on taivaan tosi. Tosin jokainen on vapaa niin tekemään.

Jokainen uskoo mihin tykkää. Itse en usko kuin itseeni ja sydämeeni, se näyttää mihin pitää mennä. Tänään se on näköjään LSD trippi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen uskoo mihin tykkää. Itse en usko kuin itseeni ja sydämeeni, se näyttää mihin pitää mennä. Tänään se on näköjään LSD trippi...

Jumala sanoi tuomionsa syyksi sen että jokainem teki maassa niinkuin tykkää eikä kukaan kuunnellut Häntä. Niin Hän hävittää ne kansat jotka hylkäävät Hänet. Siksi länsi etenkin Eurooppa on niin surkeassa tilassa. Yhteiskunnan perustuksien kulmakivi on otettu pois. Jeesus on kaiken kulmakivi. Ihmisten, kansojen, koko maailman kulmakivi. Tykkään Jeesuksesta. Uskon Häneen.

• Anonyymi

Eikö sulla oo ketään ystäviä? Tai sukulaisia? työjkavereita? Hommaa itsellesi ystäviä nii et oo yksin ja oot ilosempi.

• Anonyymi

Kaikki ystävät meni. Kaikki meni sen jälkeen kun tein elämäni isoimman virheen ja menin pienen ahdistuksen takia hakemaan apua. Nyt olen ihmishylkiö, teen rikoksia, työt meni, perhe meni, kaikki meni. Sen takia että hain apua? Mitä helvettiä!?

• Anonyymi

Mitäh? hait apua ai niistä huumeista?

• Anonyymi

Ja ne kaikki muut juuri ovat iloisia ja onnellisia kenen seuraan en enää kelpaa koska elämäni on piloilla se pienen ahdistuksen takia. Mistä seurasi yli toistakymmentä sairautta sen jälkeen kun hain apua?!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäh? hait apua ai niistä huumeista?

Niin hain apua ahdistukseen ja elämäni piloille sen takia. Terapia ja lääkkeet pilasivat elämäni lopullisesti. Kaikki on mennyt, ennen olin iloinen ja onnellinen ja kaikki asiat oli, kävin töissä ja olin auttava rakas ihminen. Nyt en ole mitään muuta kuin kasa paskaa vailla mitään.

• Anonyymi

Noo ei asiat voi noin huonosti olla. Ootko vielä ahdistunu? Jos ne lääkkeet ei toiminu sulla ja jos käytit samaan aikaan huumeita ni sun kehohan meni siitä ihan sekaisin. Ehkä sun olis hyvä jättää ne huumeet. Ei kai kukaan oo niistä lopullisesti tullu onnelliseks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noo ei asiat voi noin huonosti olla. Ootko vielä ahdistunu? Jos ne lääkkeet ei toiminu sulla ja jos käytit samaan aikaan huumeita ni sun kehohan meni siitä ihan sekaisin. Ehkä sun olis hyvä jättää ne huumeet. Ei kai kukaan oo niistä lopullisesti tullu onnelliseks

Kyllä vain ovat. Kokeilin vuoden käyttää eri lääkkeitä, eivät auttaneet, taisin käydä lähes kaikki mahdolliset läpi, noin 20 eri lääkettä, yhdestäkään ei ollut vastetta tai haitat olivat niin isot ettei niitä voinut käyttää. Jos en käyttäisi alkoholia niin olisin edelleen ahdistunut. Huumeita en ole käyttänyt aikoihin, eli siitä ei ongelmani johdu. Siksi ajattelen koko ajan palaavani takaisin huimeisiin koska silloin asiat olivat paljon paremmin, oikeasti.

• Anonyymi

kyllä mäki vetelen parit viivat aina joskus, kiva olla yössä ku jaksaa bilettää aamuun asti ja sit johonki kotibailuihon jatkaan. En kyllä maksais niistä ikinä mitään hankin jotain parempaa rahoillani. Tilasin juuri uuden hybridi auton nii ei ole ylimääräistä rahaa yhtään. jos sulla on rahaa ja hallitset huumeittenkäytön nii eivän siinä mitää ja jos ne auttaa sua. Mä vaan menisin mielummin lääkäriin ku huumeilla tai alkolla itseäni hoitaisin ja eihän ne aineet sun yksinäisyyttä ratkase?

• Anonyymi

Lue ylempää, luotto suomen terveydenhuoltoon on täysi 0, siksi että kaikki asiat menivät niin päin persettä kun lähdin apua hakemaan.

• Anonyymi

Ei kai yhen huonon kokemuksen vuoks voi koko terveydenhuoltoo syyttää? on kai kymmeniä tuhansia lääkäreitä. Miten sä sit ajattelit ratkasta ton yksinäisyyden?

• Anonyymi

Yhden? Kolmen eri lääkärin, 4 eri psykoterapeutin, 4 eri psykiatrin. Kaikista kokemus oli todella huono. Koska parhaillaan olen valinnan kohdalla kun on mahdollisuus tulla iloiseksi ja onnelliseksi vailla ongelmia. Teenkö ratkaisuni, vai jatkanko taas huonoa alamäki- elämää. Saisin edes ystäväni takaisin ja rakkauden ihmisiin, lääkkeittä kayttäessä vihasin kaikki ja olin vaarallinenkin. Vaiketa asioita, mutta haluan olla ihminen, nyt en ole sitä.

• Anonyymi

ihmeellistä että oot ollu vähän vaan kerran ahdistunu ja oot noin paljon käyny hoidoissa? Tosi ikävää ettei ne auttanu sua. Mikä sua sitte estää valitsemasta sitä parempaa elämää? Ei kai kukaan nyt vapaaehtoisesti kärsi jos on vaihtoehtoja.

• Anonyymi

Niin kiusaaminen ja tuhoaminen kun on joidenkin verissä. Sille ei loppua näy! Halusin helpotusta, että voin käydä töissä ja sainkin työkyvyttömyyden kaikkineen ongelmineen. Sellaisia jotka ovat moninkertaisesti pahempia mitä huumeiden käyttö tai pieni ahdistus on! Kuitenkin tein päätökseni ja kerkesin aloittaa jo uudestaan. Mieli on hyvä eikä särkyjäkään ole, kognitiiviset kyvyt palautuivat ja tunnen olevani ihminen.

• Anonyymi

Tätä ketjua ei enää tarvitse puida. Löysin onneni ja iloisuuteni. Se oli siellä missä tiesin sen olevankin.

• Anonyymi

Haluaisin mielelläni auttaa sua mutta juttusi vaihtuu ja olet niin sekava että ei oikeen pysty. itseki olen hakenu apua masennukseen ja ahdistukseen ja ilman apua ja lääkkeitä en pystyis olemaan töissä ja elämään ollenkaan ja myös mun ystävät on auttanu mua tosi paljon. Harmi, että sulla on tommone kokemus. Toivottavasti pystyt ratkaisemaan yksinäisyyden ja ongelmat ja viettämään kivan kesän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin mielelläni auttaa sua mutta juttusi vaihtuu ja olet niin sekava että ei oikeen pysty. itseki olen hakenu apua masennukseen ja ahdistukseen ja ilman apua ja lääkkeitä en pystyis olemaan töissä ja elämään ollenkaan ja myös mun ystävät on auttanu mua tosi paljon. Harmi, että sulla on tommone kokemus. Toivottavasti pystyt ratkaisemaan yksinäisyyden ja ongelmat ja viettämään kivan kesän.

Ei ole mitään ongelmaa enää, palasin vanhalle tielle jo, yritin niin kauan ilman tuloksetta. Kukaan ei osannut auttaa, vaikka olisin halunnut. Tämä on tieni ja sitä kuljen. Olen sentään iloinen ja ymmärrän rakkauden. Näkemiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      39
      4568
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2464
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1014
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      985
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      111
      840
    6. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      824
    7. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      136
      771
    8. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      760
    9. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      706
    10. Miksi et usko..

Että oikeasti tykkään susta!? Vähän liikaakin...
      Ikävä
      52
      690
    Aihe