Yksin nyt ja aina.

Anonyymi

Olen 31-v mies. Olen onnellinen ja sosiaalinen ihmisten parissa-töissä ja vapaalla. Mutta kun olen yksin olen kuin toinen ihminen. Voin pahoin ja masennun. Tyhjyys valtaa mielen. Minulla on hyviä ystäviä jotka ovat perheellisiä. Itse olen sinkku enkä ole koskaan seurustellut. Olen ok näköinen ja elän terveellisesti. En saa ikinä parisuhdetta kun se kaatuu etäisyyksiin yms. Muihin koirakuvioihin. Haluan naimisiin ja lapsia. Tiedän sisimmissäni että tulen aina olemaan yksin koirani kanssa. Tunne on musertava. Älkääkä kukaan sanoko etten ole tavannut sitä oikeaa. Olen treffanut kymmeniä mutta kemiat tai muut syyt eivät kolahda. En jaksaenää roikkua nettideittimaailmassa. Ärsyttää kun toiset eroavat ja ovat jo n 2 kuukauden kuluttua uudessa suhteessa. Itse en saa edes ensimmäistä. Lisäksi muutama ystävä on.minut hylännyt. Koska en pelaa netissä vaan urheilen ja kokevat minut tylsäksi. Harrastan kintoilua mutta ei sieltä saa uusia ystäviä. Yksin salille mentävä :( miksi en sopeudu tähän antisosiaaliseen suomalaiseen kulttuuriin? Miksi toisia seuraa sadat ihmiset mutta itse en saa edes somessa seuraajia. Minua kehutaan söpöksi ja hauskaksi mutta ihmiset eivät vapaa-ajalla ota minuun lainkasn yhteyttä. Miksi? Onko kohtalotovereita?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osaatko sanoa tarkemmin miksi suhteet eivät onnistu? Sanoit että etäisyys ja koira mutta millä tavalla etäisyys vaikuttaa? Asutko jossakin pienessä kunnassa, josta on pitkä matka kaupunkiin? Tai onko sulla isoja odotuksia millainen nainen pitäisi olla?

      Enkä koe että sillä on mitään väliä onko somessa paljon seuraajia. Joillaki on siksi paljon seuraajia koska ne seuraa itse monia ihmisiä. Ja joskus se riippuu siitä onko millaisia harrastuksia tai onko muuttanut paljon ja saanut uusia tuttavuuksia sitä kautta. Joten älä mieti niitä seuraajia. Itseä ainakin kiinnostaa vaan että omat seuraajat on mun ystäviä ja läheisiä.

      Etkä ole todellakaan yksin, moni muukin ihminen on sinkku vaikka haluaisi seurustella. Jostain syystä jotkut löytävät heti uuden kumppanin. Tiedän miltä se tuntuu, omat ystävät tuntuvat myös löytävän nopeasti uuden miesystävän eron jälkeen.

      Oletko myös miettinyt masennukseen lääkitystä tai keskustelu apua?

    • Anonyymi

      Tarkootatko treffailuilla sellaista kuivaa siveää sanallista helinää
      , myöskin salamyhkyä hassuttelua ja arvoituksellista kuikuilua, kuten oli ennen, Tauno Palon tähteyden vuosina.
      Silloinha ne pariutujaiset olivat miehekkäänkokoinen hommelinkirypäs, joka sisälti halvatunmoisen määrän kaikenkarvaisia krumeluureja sekä ikivanhia perinnemenoja, johon kuului hiisin pituinen seurusteluaika, kihlaus, myötäjäisiä, kädenpussailua,avioliittoutumispäätös, kuulutukset, polvikosinnat, kirkkohäät ja aamenen perästä vasta näki toisen alasti ekaa kertaa. Vai onko se seurustelu nykyisin ennenkaikkea sitä että jätetään kaikki vaivalloinen kiintyminen hoitamati, elikä ollahan samointein kuten avioparikin, yhtä estoitta?
      Onha se tyhjää toisinnaa täälhi. Viis-kymmene v sitten viel kuvitteli että kyllä sitä yssijjakhsaa, kun ei ole lapsia kirkumassa öisin ties mitä koliikkejaan, eikkä vaimoa jota pitäs koettaa välillä muistaa ehkä ruusin tahi ryysyin.
      Vaan en tiiä, huono ku on sekä jonnimoine naisenkaipuu mutta ymmärtää kuitenni ettei sitä oo nii mieliterve, että pystysi jonkun kans asumaan
      Seurustelu meinaa eri ihmisille eri juttuja, nykyisin kai enimmäkseen että saa ilotella kuten himo ja mielihalut edellyttävät.
      Itte oun kans naimmaton, (mutta vanhempi, 35), lisäksi seurustelematon ja täysin tapailematonkin. Otaksun saavani anteeksi inhorealistisen suomeni (hyvää vastamyrkkyä kun on kuullut radiosta aikansa tätä karmeata jokaiseen ikäluokkaan pesiytynyttä niinku-tavalaan-kyymust-ikängku- kieltä)

    • Anonyymi

      On ihan normaalia ettet välttämättä ole kaikista kiinnostavin. Yleensä semmoiset vetää ihmisiä puoleensa jotka on tosi kiinnostavia. Se ei tarkoita että olisit huono ihminen tai epäkelpo, tai että taitosi olisivat surkeat, tai että tekisit asioita jotenkin väärin. Se tarkoittaa että muut ovat kiinnostavampia. Älä yritä saada muita arvostamaan sinua. Some on aivan epärealistinen paikka. Siellä leijutaan ihannekuvien ja paremmaksi pistämisen maailmassa. Stressiä ja aivan turhaa pohdiskelua, siitä miten kukakin reagoi mihinkin, ja mitä vääriä tulkintoja syntyy siinä maailmassa vaikka kuinka paljon. Mitä iloa siitäkään olisi että saa paljon seuraajia ja tykkääjiä, jos vaikka kertoo vitsejä jotka kopioi suoraan vitsikirjasta, ja laittaa kuvia ruoka-annoksista jotka joku muu kokki on tehnyt. Sama olisi laskea naapurin "lampaita" ja sylkeä vastatuuleen ja omalle naamalleen. Joskus kannattaisi pyytää itseltäänkin edes vähän anteeksi...

      Moni elää yksin mutta ei tee siitä numeroa tai huutele siitä. Monille avioliittoelämä on täyttä helvettiä eivätkä välitä lapsistaankaan kuin pakon sanelemana. Moni pariskunta joilla on pieni lapsi vetää huumeita lähes päivittäin suomessakin ja tappelee raivokkaasti viikottain ja poliisit käy kylässä. Lisäksi on monia ihmisiä joiden neuvot vievät turmioon, jotka ovat vahingoksi itselleenkin ja muille. Haluavat sinut talutusnuoraan, tai hyväksikäyttää. Kaikenlaista löytyy ja asioissa on kaksi puolta. Jos olet parisuhteessa niin sinkku-kärsimyksesi muuttaa vain muotoaan ja sitten sinulla on parisuuhteessa-olevan-kärsimystä. En toki väitä että yksin olisi parempi, mutta asiat eivät ole mustavalkoisia, eikä avioliiton "onnen satamaa" ole olemassakaan.

      • Anonyymi

        Oho!
        Minä kun luulin olevani ainut erilainen nuori...
        Oon 62 vee.
        Ja just samat onkelmat ku tualla aplla!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe