Jolloin haluaisin antaa eräälle miehelle onnitteluhalauksen.
Juuri tänään on se päivä
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri ajattelin lähteä vähän 🚲. Törmäillään, mutta ei kovaa vauhtia 😜
- Anonyymi
Onko se mopon kuva? Kun ehtisi itsekin.
- Anonyymi
Olet päivän myöhässä.
- Anonyymi
En ole😁 mutta onnea sinullekin.
- Anonyymi
Niin olen, anteeksi! Myöhästyneet onnittelut Eilissen johdosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen, anteeksi! Myöhästyneet onnittelut Eilissen johdosta!
Eilisen johto on tämän päivän letku.
- Anonyymi
Mistä häntä onnittelisit?
- Anonyymi
Onnitella voi monesta asiasta. Voisin onnitella vaikka synttäreistä🤴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnitella voi monesta asiasta. Voisin onnitella vaikka synttäreistä🤴
Se on hyvä hoitaa halauksin. Voikun minäkin saisin joskus onnitteluhalauksen? Synttärit oli jo, en silloin saanut 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä hoitaa halauksin. Voikun minäkin saisin joskus onnitteluhalauksen? Synttärit oli jo, en silloin saanut 😎
Varmasti tulee ja yhtä monta halia peräjälkeen kuin täytit vuosia tässä taannoin mies, kunhan vain nähdään, mutta olisipa se iloinen yllätys, kun ilmestyisit ovelleni. Toivottavasti kortti tuli perille:)
- Anonyymi
Ai mistä tiesit, että juuri tänään? Mutta toki voisi olla aiheellista ja saattaisin jopa pusuttaa takaisin.
- Anonyymi
Naiset ovat yleensä hyvin selvillä tällaisista asioista 😉
- Anonyymi
Kiva. Miksi kirjoittelet täällä, etkä tehnyt mitään?
Minulla oli synttärit, sain monelta naiselta halauksen. Mutta en häneltä, jolta sitä eniten odotin. Masentaa, odotin niin kovasti.- Anonyymi
Et kutsunut minua😁7
- Anonyymi
Halata voi muutenkin kuin merkkipäivinä. Minä halasin/tulin halatuksi töissä sekä tänään että toissapäivänä. :):) Ja itseasiassa eilenkin, mutten työkaverin kanssa. :)
Taidan olla aika onnekas jos halaus on sen mittapuu. :)) - Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362151Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten641992Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211920HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363861645Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241454Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53957- 73895
- 27889