että nainen ottaisi teihin yhteyttä tai tulisi oven taakse yöllä?
Mikähän siihen viittaa et näin tapahtuisi ?
Uskotteko miehet todella
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Leffoissakin on käynyt niin. Ja se on johtanu seksikohtaukseen.
- Anonyymi
Uuuh!!😍
- Anonyymi
Viime yönä heräsin kun lehti kilahti postiluukusta. Huomasin itsekin, että pitää kusta. Ainoa mikä häiritsi oli, että lehden tipahtamisen jälkeen en kuullut rapusta mitään ääniä. Yleensähän aina kuulee kuinka lehtihlö juoksee portaat alas ja voi päätellä milloin on oman oven kohdalla. Jäikö se sinne seisomaan??
- Anonyymi
😅 hui
- Anonyymi
Jos nainen on saanut ”epävirallisen kutsun”😉
- Anonyymi
Kun on monesti saanut kunnon orkut, niin routa porsaan kotiin ajaa...
- Anonyymi
On tullu yöllä oven taakse nainen ja ihan selvinpäin. pyysi nuolee pilluansa. Panemiseksi meni sekin homma sitte :P Yhenkin kerran naapurin muija ilmestyi oven taakse pyytää meisseliä. Kysyin et millaista,niin sanoi et ihan millainen vaan :D
Uskokaa. Tosi juttu. tosielämästä ne leffatkin ammentaa ideansa.. ;)- Anonyymi
Niin mutta tuosta mahtaa olla jo aikaa.. Mutta toisaalta, säästyy aikaa ja vaivaa, kun menee suoraan asiaan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta tuosta mahtaa olla jo aikaa.. Mutta toisaalta, säästyy aikaa ja vaivaa, kun menee suoraan asiaan :D
Niin ja muistan erään kerran, kun tapasimme otti hän minut vastaan ja suoraan asiaan. Darra hiki tippui hänestä minuun. Mutta oli siinä jotain herkkääkin... Sitten epäonnekseni en ollut ehtinyt syödä, kun kutsu kävi. No arvelin häneltä jotain löytyvän. No eipä ollut niin mitään syötävää. En pysty nukkumaan nälkäisenä. No suklaapatukka oli. En oikein kyennyt nukkumaan ja aamuärtyisyyttä lisäsi hänen minua mitenkään noteeraamaton kylmä käytöksensä.
No otan aina kantaa tuollaisessa kohtaa, mutten saanut toivomaani vastausta. Yritän säilyttää tyyneyteni ja viileyteni. Hetken kuluttua olin juomassa. "Parilla"
- Anonyymi
Monestikkin olen elävasti elänyt tämä. Päivällä tosin.
Kaunottaria ovella.
Haluvat tosin vain kertoa vain Herra Jeesuksesta.
Snadisti latisti tunnelmaa hieman.- Anonyymi
Oliko Jehovan todistajia? Usein he, ainakin ne ovelta ovelle kiertäjät, ovat vanhempia naisia, ainakin ne, joita itse olen kohdannut. Ihan hyvät keskustelut välillä tulee mutta tuppaavat tulla uudemman kerran. Mormonimiehet myös liikkuvat pareittain, ovat amerikkalaisia ja erittäin hyvännäköisiä.
- Anonyymi
Vitut
- Anonyymi
En odota. Naiset on ihan yhtä sairaita kuin miehetkin. Jättävät kaiken hyvän tekemättä ja keskittyvät itseensä. Niin Jeesus opettaa ja niin se on. Kaikki sydämettömiä ja julmia. No ihmiset voivat yllättää. Itsekin haluaisin olla sellainen yllättäjä. Että voisin yllättää yhden naisen kosimalla häntä. Jos sydän puhuisi suomea niin voisin sen hetikin tehdä. Matkustaa sinne missä on ja kosia ilman suunnitelmaa. Ihmiset voivat tehdä hyvää mutta tekevät sitä niin vähän että eivät kelpaa Jumalalle. Eivät vaikka kuinka yrittäisivät eivät kelpaa. Siksi meillä on Jeesus. Kun Hän pystyy mihin vaan. Pelastamaan pahat ihmisetkin.
- Anonyymi
Mä otin jo häneen yhteyttä. Hän antoi hyvän vinkin telepaattisesti.
- Anonyymi
En usko, että naisista on sellaiseen. Liian pelottavaa, vähän niin kuin hämähäkit.
- Anonyymi
Ne onkin pelottavia, varsinkin ristilukki.
- Anonyymi
Näin on käynyt jo pari kertaa, mutta oli väärä nainen minun elämääni. Huono musiikkimaku katkaisi kamelin selän.
- Anonyymi
Omien kokemuksieni mukaan,epätodennäköistä on naisen ilmautuminen ovelle kolkuttelemaan.
Ainakin näin maaseudulla saa olla aivan rauhassa itsekseen.
On kyllä ovella käyty,mutta kun en jehovantodistaa tai taidekauppiasta osannut vietellä,niin muuta naarasta ei ole näkynyt.
Pohdinkin tänään,että olisiko itse aktivoiduttava!?
No olisi tietysti,mutta kun ei tosimielessä huvita ja irtonumeroita saa baarireisuilla,niin miksi?
Erottuani pitkästä suhteesta,on nyt 40 kymppisenä ihan hyvä olla itsekseen.
Otin töistä tänään vapaata ja tein polttopuuta,huoltamolla kaffeella kävin,saunoin,nyt lätkää kuuntelen radiosta.
Ei tämä hullumpaa ole.
Ehkä muutokseen tarvitsisi juurikin tämän ovelle tulevan naisen,joka vie syvämen mukanaan.
Uskoisin kuitenkin elämäni toisen puoliskon menevän itsekseen.
Elämän oppi on kuitenkin ollut se,että yksin on parempi,kuin se ettei ole onnellinen.- Anonyymi
Itse en välttämättä aseta mitään esteitä, kaikki on mahdollista. Mutten ole myöskään sitä tyyppiä, joka etsiskelee jotain. Mutten myöskään aio piilotella missään. Nyt on kyllä käynyt niin, että terveys petti tavallaan ja tässä on aika hitaasti kulkeva paranemisprosentti. Ei siis jaksa juosta vähään aikaan. Eikä hyppiä. Enkä paljon muutakaan. Itsekseni ollut välillä ehkä liikaakin, mutta prosessi on kesken. Elämänälkä on valtava, mieli on jossain kaukana, ruumis vaatii asettumista. Luotan täysin siihen, että jos nyt aikajanalla tulevaisuus miettii, niin vuoden kuluttua pitäisi olla paremmassa kunnossa kuin nyt. Mutta se ei kuulu tähän päivään ja hetkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en välttämättä aseta mitään esteitä, kaikki on mahdollista. Mutten ole myöskään sitä tyyppiä, joka etsiskelee jotain. Mutten myöskään aio piilotella missään. Nyt on kyllä käynyt niin, että terveys petti tavallaan ja tässä on aika hitaasti kulkeva paranemisprosentti. Ei siis jaksa juosta vähään aikaan. Eikä hyppiä. Enkä paljon muutakaan. Itsekseni ollut välillä ehkä liikaakin, mutta prosessi on kesken. Elämänälkä on valtava, mieli on jossain kaukana, ruumis vaatii asettumista. Luotan täysin siihen, että jos nyt aikajanalla tulevaisuus miettii, niin vuoden kuluttua pitäisi olla paremmassa kunnossa kuin nyt. Mutta se ei kuulu tähän päivään ja hetkeen.
On mahdollista,joo.
Sen naisen löytyminen joka haluaa samaa mitä minä,tai sinnepäin on osoittautunut vaikeaksi.
Minulla olisi aikaa.
En tarvitse heti seksiä.
Tahtoisin tutustua.
Tahtoisin romantiikkaa.
En ole rikas tai köyhä.
En ole vässykkä.
En jaksa enää ylimääräistä draamaa.
En tappele tai lyö ketään.
En vihaa kenenkään ex kumppania.
Näitä asiota ei miehelle suvaita nykyisin.
Olen huomioivinanani,että juuri se kiva ja tunteellinen,romanttinen ym nainen jollaista elämään toivoisin,valitsee täysin erilaisen kumppanin.
Kukin valitsee mitä valitsee,mutta miksi silloin valittaa puolison tunteettomuudesta tai romantiikanpuutteesta?
Näin valintani on yksinolo ja haaveilu ihanasta naisesta,joka syvämen aitoudellaan veisi mukanaan.
Miten paljon olenkaan koittanut muuttua ja juuri näiden baarituttavuuksien kanssa iloita elämästä....ei niistä iloa ole elämään tullut.
Aamulla huomaa painauman nimettömässä tai muuten herää kylmään tuntettomaan todellisuuteen.
Elämä on murheenlaakso,kuten laulussa sanotaan.
- Anonyymi
Uskon kun itselleni on sellainen tapahtunut jo lukuisia kertoja.
- Anonyymi
Uskotko todella että se oli naisen kirjoittama aloitus? Ja uskotko todella että kaikki vastaajat oli miehiä?
- Anonyymi
Montako ropoa maksaisit, jos arpoisit tuloksen? Mutta vain nykyään? Miljonääritkin kun on usein sukupuolettomia.
- Anonyymi
On montakin kertaa tullut nainen oven taakse toivomatta ja kutsumatta yöllä, eikä aina ole sisälle päästetty. Toivottavasti sellaiset tapaukset on loppu.
- Anonyymi
Ei tullut yöllä, mutta soitti ja kävi hakemassa. Ei taida tapahtua enää nykyään, mutta tuossa tuo aktiivisesti hakenut nainen nukkuu vieressä. On nukkunut jo yli 30 vuotta. Tai on se päivät yleensä hereillä 😀
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Öööm.... mitä helvettiä juuri luin. Mä en todellakaan odota enkä toivo että kukaan tulee oveni taakse yöllä. Tai pahemmin muutenkaan. Plus mä en odota Y sukupolvelta, en naisilta enkä miehiltä, yhtään, en niin yhtään mitään. Mitä huomannu että kaikilla aivan vitunmoiset luulot itestään
- Anonyymi
Moni nainen kyllä tekee paljon miesten/miehensä eteen. Varmasti miehetkin yhtälailla tekevät naisen eteen työtä. Ei kai se sitä rakkauden määrää ratkaise, sattuuko juuri keskellä yötä tulemaan kylään vai ei. Rakkaudessahan se tärkein asia on, että molemmat antaa aikaa, huomiota ja näkee vaivaa toisen ja sen suhteen eteen.
- Anonyymi
Noinhan sen pitäisi olla.
Se mitä toisen ja yhteisen eteen tekee,ei saisi jäädä huomiotta tai ainakaan kokea väheksyntää.
Se väheksyntä oli juurikin syy miksi lopetin pitkän suhteen naiseen.
En vuosien jälkeenkään tiedä mitä olisin enemän voinut tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan sen pitäisi olla.
Se mitä toisen ja yhteisen eteen tekee,ei saisi jäädä huomiotta tai ainakaan kokea väheksyntää.
Se väheksyntä oli juurikin syy miksi lopetin pitkän suhteen naiseen.
En vuosien jälkeenkään tiedä mitä olisin enemän voinut tehdä.Miten paljon teit itse suhteenne eteen ja huomioit kumppaniasi, katsopas peiliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten paljon teit itse suhteenne eteen ja huomioit kumppaniasi, katsopas peiliin.
En tarvitse keneltäkään huomiota, saan sitä päivittäin monelta. Enkä ole edes narsisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944