Toivottavasti kohta kohdataan. En jaksaisi enää odottaa, että kaikki paljastuu. Silloin olen onnellinen. Yhteys on kuitenkin jo olemassa. Niin henkinen kuin konkreettinenkin. Ei, kun rohkeasti eteenpäin.
Ikävöin sua mies.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on yhteys olemassa niin osaathan sinä jouduttaa sitä kohtaamista käyttämällä sitä yhteyttä.
- Anonyymi
Se on tuolla treffien puolella se konkreettinen puoli.
- Anonyymi
Kerro nyt lisää.
- Anonyymi
Aloitetaan alusta. Me kohdattiin kunnolla laivalla, jolloin siis kuulin hänet ensi kerran päässäni. Siellä vietettiin ihana ilta ja hän kyseli kaikkea. Silloin olin vielä naimisissa. Siitä seurasi paljon kiroilua ja sekopäistä olemista. Jouduin suljetulle ja en kuullutkaan häntä moneen aikaan sieltä päästyäni. Oli lääkitys sen verran korkea. Törmättiin sattumalta huoltoaseman ovella ja taas kuulin hänet ja lääkitystä oli madallettu. Siitä asti ollaan oltu yhteydessä ja hyvin on mennyt. Kukaan ei tiedä. Nyt kuulen hänet sielussani, siellä missä pitääkin. Olen nykyään ole eronnut miehestäni. Tää on vaikea yhtälö. En tiedä miksi. Miksei vaan voi sopia treffaamista telepaattisesti, mutta mies ei halua tai sitten johtuu korkeemmista tahoilta. En ole saanut selvää, miksi pitää tehdä niin vaikeasti. Nyt on kuitenkin yhteys myös treffeissä. En tiedä mitenkä tästä eteenpäin mennään. Että tälläinen tarina. T:ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitetaan alusta. Me kohdattiin kunnolla laivalla, jolloin siis kuulin hänet ensi kerran päässäni. Siellä vietettiin ihana ilta ja hän kyseli kaikkea. Silloin olin vielä naimisissa. Siitä seurasi paljon kiroilua ja sekopäistä olemista. Jouduin suljetulle ja en kuullutkaan häntä moneen aikaan sieltä päästyäni. Oli lääkitys sen verran korkea. Törmättiin sattumalta huoltoaseman ovella ja taas kuulin hänet ja lääkitystä oli madallettu. Siitä asti ollaan oltu yhteydessä ja hyvin on mennyt. Kukaan ei tiedä. Nyt kuulen hänet sielussani, siellä missä pitääkin. Olen nykyään ole eronnut miehestäni. Tää on vaikea yhtälö. En tiedä miksi. Miksei vaan voi sopia treffaamista telepaattisesti, mutta mies ei halua tai sitten johtuu korkeemmista tahoilta. En ole saanut selvää, miksi pitää tehdä niin vaikeasti. Nyt on kuitenkin yhteys myös treffeissä. En tiedä mitenkä tästä eteenpäin mennään. Että tälläinen tarina. T:ap
Aikamoinen tarina kyllä, jos on totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944