Varattuun naiseen ja minä sinkkumies. Onko illuusiota vai mitä?
Nähdään harvoin ja yhteinen elämä ei mahdollista.
Toisen ihanan naisen kanssa sexiä ja yhteistä muutenkin.
Miksi silti kaukorakkaus mielessä?
Kaukorakkaus
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä se rakkaus on.
- Anonyymi
Vähän sama aika kaukana on kun asuu USA: ssa Kaunottareni:)
- Anonyymi
Miksi mahdotonta?
- Anonyymi
Jos kerran itse olet sinkku niin miksi et ota selvää asiasta. Joku syy siihen on että ihminen muistuu mieleen ja häntä ajattelee. Ehkä hän on koskettanut sinussa jotain sellaista mitä et tiennyt olevan olemassakaan. Seksiä voi harrastaa kenen kanssa tahansa. Siihen ei tarvita tunteita. Jos joku herättää tunteita niin asia kannattaisi selvittää. Mahdottomia tilanteita ei ole. Suurin ongelma yleensä pelko
- Anonyymi
Ap jatkaa. Mahdotonta, koska nainen ei eroa, olen ns. kolmas pyörä, sekö se viehätys kun ei tarvitse olla lähellä?
On minulla tunteita ja voimakkaita onkin tätä toista kohtaan. Pakenen läheisyyttä, en ole unohtanut viimeistä 5v. pitkää suhdetta, jossa minua satutettiin.- Anonyymi
Oletko kertonut tunteesi?
- Anonyymi
No mutta miestään pettävä, salapaneskeleva naikkonen ei varmasti ikinä satuttaisi juuri sinua, muita tietysti kyllä.
Vahvoja tunteita ulkokuorta kohtaan? Vai henkisesti juuri kuten sinä, moraaliton pettäjä?- Anonyymi
Olipa aika rumasti, vaikkakin todesti sanottu.
Yleensä pettäjät ei lähde vakisuhteestaan, on niin kiva syödä ja säästää kakkuaan. Se olet sinä poikaparka joka vaihdut toiseen salapanoon.. tietysti voithan keskustella ao ihmisen kanssa että jättäisi miehensä, mutta siihen voi loppua teidän juttunne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa aika rumasti, vaikkakin todesti sanottu.
Yleensä pettäjät ei lähde vakisuhteestaan, on niin kiva syödä ja säästää kakkuaan. Se olet sinä poikaparka joka vaihdut toiseen salapanoon.. tietysti voithan keskustella ao ihmisen kanssa että jättäisi miehensä, mutta siihen voi loppua teidän juttunne.Miksi olette niin ilkeitä. Tunnette ilmeisesti vain huonoja naisia. Vain raukkis lyö lyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olette niin ilkeitä. Tunnette ilmeisesti vain huonoja naisia. Vain raukkis lyö lyötyä.
Ei hyvät naiset petä, se on tosiasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvät naiset petä, se on tosiasia.
Näytä mulle hyvä nainen tai hyvä mies, niin minä näytän teille joulupukin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä mulle hyvä nainen tai hyvä mies, niin minä näytän teille joulupukin..
On hyviä olemassa. Ei täydellisiä, mutta hyviä kuitenkin.
- Anonyymi
Tietääkö nainen tunteesi? Tietysti voi olla että suojelet tällä rakkaudella itseäsi. Sillä ajatuksella että kun et saa häntä niin hän ei voi satuttaa. Kaukorakkaus sillä lailla turvallinen. Mistä tiedät ettei nainen eroa?
- Anonyymi
Ap. Kyllä nainen tietää tunteeni ja hänellä kuulemma myös tunteita minua kohtaan, myös viesteistä päätellen mutta ei voi erota. On monta syytä, en halua niistä tässä avautua.
Luulenkin, että tämä on hänelle viihdettä arkeen ja minä hölmö takerrun illuusioon kun ei tarvitse kohdata läheisyyttä.
Todennäköisesti suojelen juuri itseäni, enkä ole pettäjä.
Niin jos miestään pettää näin henkisesti kanssani, kai tulisi minunkin kohdalleni.
Lähden lenkille tuulettamaan päätäni, kiitos teille avartavista mielipiteistä. Palaan asiaan kun jotain tolkkua saan omaan päähäni.
- Anonyymi
Tilanteesi on haastava. Minä ehkä taas suhtaudun tähän tilanteeseesi tunteella koska olen naimisissa ja ihastunut toiseen. (Et kuitenkaan ole hän) Tilanne paska (eri elämäntilanne, eri ikä ym. Ym.) Nämä asiat/tilanteet kun eivät ole järjellä valittavissa. Kun jysähtää niin jysähtää. Ennen luulin että järjellä voi valita ihastumisen mutta nyt tiedän ettei voi.
Tuntematta tilannettasi ja naista, en haluaisi ajatella että olisit hänelle viihdykettä. Toki se on asia jota on vaikea tietää. Vaikka avioliitto olisi hyväkin, niin jokin on pielessä jos nainen lähtee sivuraiteille. Itse en omassa tilanteessani ikinä ajattelisi että mies olisi minulle viihdykettä tylsään elämään/avioliittoon tmv. Kaikkien meidän naisten puolesta en voi antaa takuuta.
Mitä tulee avioeroon, on se usein pitkä prosessi käytännössä ja tunnetasolla, etenkin jos kuviossa on lapsia. Ajatuksena se voi jopa tuntua mahdottomalta.
Mitä tulee pettämiseen, on se minusta varatun ongelma. Hän tekee päätöksen siitä pettääkö. Tosin pettämisen ei tarvitse olla fyysistä. Kuten kirjoitit niin henkisesti hän pettää miestään. Tämä on itselläni asia jonka kanssa taistelen. Henkinen pettäminen on väörin ja julmaakin. Niin on rakkauskin, silloin kun se jysähtää kohdalle. Totesit sen suuntaista että jos hän pettää nyt niin hän pettäisi sinuakin mahdollisesti. Siitä olen eri mieltä. Toki ihmisiä on monenlaisia. Toiset pettävät aina kerta toisensa jölkeen. Toiset vain sen kerran.
Se mitä tässä mietin on se, että onko edellisen suhteen jättämät traumat käsittelemättä ja roikkuminen tässä löysässä hirressä mahdollistaa sen ettei sinun tarvitse elää ja mennä eteenpäin.
Tuo lenkille meno on varmasti hyvä asia. Kunnon rääkki puhdistaa sielua ja ruumista.- Anonyymi
Ap. Kiitos sinulle valaisevasta mielipiteestäsi. Tämä nyt vaan tuntuu niin pirun vaikealta. Tuntuu kuin ei olisi järjen häivää omassa päässäni.
Kerroit ikä ym. mitkä sinulla vaikuttavat asiaan. Uskallatko kertoa teidän molempien iät? Itsellä hiukan myös sama ongelma mutta ei kuulemma haittaa häntä. Olen Pohjois-Suomesta 49v. mies ja rakkauteni kohde on pks-seudulta 59 v. ihana nainen.
Lenkki teki väsyneeksi mutta ei selvittänyt ajatuksiani.
Tämä lähempänä oleva ihastukseni kertoi tunteistaan, sanoi luopuvansa minusta koska rakastaa ja haluaa minun olevan onnellinen jos/kun tämän kaukorakkauden valitsen.
Olin aivan yllättynyt, hän sitten todella pyyteettömästi minusta välittää.
Nyt ajatukset vielä enemmän sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455230Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1291686Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511650Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151609- 141305
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22112081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867