Vihreä naispoliitikko vaati vegaaniruokaa pihviravintolassa!

Anonyymi

75

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noh!?

      Ei kait täs sit auta muu kun tehdä lihansyöjien vastaisku, ja mennä raivoomaan vegeraflaan kun siellä ei saa tilattua pippuripihviä!

      PS: Ja kuinkahan hyvin TOI sit ylittää uutiskynnyksen? En nyt pidätä hengitystäni kuitenkaan sen suhteen.

    • Anonyymi

      Tällainen porukka on nyt mukana sorvaamassa hallitusohjelmaa, että sillee!

    • Anonyymi

      Näitähän riittää, raivoavat milloin missäkin marketissa ravintoloissa ym jne. Mutta, eihän se järki heinällä päässä pysy, eikä hullu tiedä olevansa hullu.

    • Anonyymi

      Tällaisilla lavastetuilla tempuilla tyrkyt herne !!! -aivoisetkin pääsevät lehtiin.

    • Anonyymi

      Vihreiden arvopohja taas kerran näkyvillä.

    • Anonyymi

      Vihreä ämmä vihapuhui ravintolassa ja sai kokeneet tarjoilijan itkemään. Onko vihreä paskapuolue nyt ylpeä tekemisistään?

      • te öyhöt ootte erikoisii. joskus väitätte ettei mitään vihapuhetta ole edes olemassa kun se on sananvapatta vaan, mutt sitten tökitte itse sitä vihapuhe termiå mitä oudoinpiin kohtiin.


      • Anonyymi
        big-bad-girl kirjoitti:

        te öyhöt ootte erikoisii. joskus väitätte ettei mitään vihapuhetta ole edes olemassa kun se on sananvapatta vaan, mutt sitten tökitte itse sitä vihapuhe termiå mitä oudoinpiin kohtiin.

        Eli: Vihapuhujan arvosteleminen yhtä vihaisesti on vihapuhetta?

        Tämä selvä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli: Vihapuhujan arvosteleminen yhtä vihaisesti on vihapuhetta?

        Tämä selvä!

        no teikäläisten mielestä mikä vaan on vihapuhetta, muttei se mikä on sitä oikeesti.. eli rasismi, huorittelu ja tappouhkausten lähettely ihmisten perheille. ne on teidän mielestä sananvapautta.


      • Anonyymi
        big-bad-girl kirjoitti:

        no teikäläisten mielestä mikä vaan on vihapuhetta, muttei se mikä on sitä oikeesti.. eli rasismi, huorittelu ja tappouhkausten lähettely ihmisten perheille. ne on teidän mielestä sananvapautta.

        Kuka on ”teikäläinen”?
        Nettifoorumeilla kirjoitteleva sulle täysin tuntematon ihminen?
        Joita sä idiootti olet nyt solvannu heidät ilmiselvästi erittäin hyvin *köh* ”tuntien” jo vaikka kuikna monen postauksen ajan (osaa toki iha aiheestakin).

        Mutta jospa kuitenkin menisit toviksi peilin eteen tuijottamaan ja kysyt itseltäsi:
        ”Olenko itse yhtään heitä parempi?” Koska mun mielestäni: Et ole!

        Sen tosiasian itselle tunnustettuasi:
        1. Opi keskustelemaan kuten aikaihmiset.
        2. Älä provosoidu, kun provosoidaan.
        3. Lopeta olkinukkeilusi.

        Hyvät jatkot siihen saakka!

        PS: Ja mainitsemasi asiat taitaa olla jo nykyäänkin ihan rikoksia lakiemme mukaan, joten: Ei muuta kuin ilmoittamaan moisista poliisille, eikä vain winettämään niistä verkossa!? Ja ainakaan meikäläisen ”teikäläisen” mielestä noi ei ole sananvapautta (tai no. Oikeestaan ON, koska mä oon vakaa sananvapauden kannattaja!) vaan lähinnä noloa moisten köyttäjää itseään kohtaan, jos ei o ton paremmin oppinu keskustelemaan asioista! Ja kuten jo sanoin: Myös rikoksia.


      • anonyymien paskanheittäjien kentällä nyt ei vaan pysty keskusteleen alentumatta vähän samalle levelille. ihmisii solvataan emakoiksi, kiistetään ihmisyys, huoritellaan, toivotellaan väkivallan kohteeksi. sitten jos näitä kutsuu vain trolliöyhöyksi, niin mieli pahoittuu. tekopyhyyden huippu. hävetkää.


      • Anonyymi
        big-bad-girl kirjoitti:

        anonyymien paskanheittäjien kentällä nyt ei vaan pysty keskusteleen alentumatta vähän samalle levelille. ihmisii solvataan emakoiksi, kiistetään ihmisyys, huoritellaan, toivotellaan väkivallan kohteeksi. sitten jos näitä kutsuu vain trolliöyhöyksi, niin mieli pahoittuu. tekopyhyyden huippu. hävetkää.

        Ai ”vähän”!? :/
        Mun nähdäkseni sä oot lähinnä solvannu täällä kanssakeskustelijoitas ainakin 50 % ajastasi, joten mä en pitäis tota missään nimessä minään vähänä?!

        PS: Ja mä en häpeä kenenkään muun puolesta yhtään mitään! Mulla ei o tapana (ainakaan kovinkaan paljon. Välillä toki hieman turhaudun aivottomimpiin kommentoijiin, ja sillon irtoaa vähän vihapuhettakin, mutta aika laimeaa) kovinkaan solvata yhtään ketää, vaan keskustella ennemmin ihan vaan asioista.
        Oliskohan tossa mitään järkeä?


      • big-bad-girl kirjoitti:

        anonyymien paskanheittäjien kentällä nyt ei vaan pysty keskusteleen alentumatta vähän samalle levelille. ihmisii solvataan emakoiksi, kiistetään ihmisyys, huoritellaan, toivotellaan väkivallan kohteeksi. sitten jos näitä kutsuu vain trolliöyhöyksi, niin mieli pahoittuu. tekopyhyyden huippu. hävetkää.

        Mutta minä henkilökohtaisesti pidän Junes Lokasta henkilönä.


      • big-bad-girl kirjoitti:

        anonyymien paskanheittäjien kentällä nyt ei vaan pysty keskusteleen alentumatta vähän samalle levelille. ihmisii solvataan emakoiksi, kiistetään ihmisyys, huoritellaan, toivotellaan väkivallan kohteeksi. sitten jos näitä kutsuu vain trolliöyhöyksi, niin mieli pahoittuu. tekopyhyyden huippu. hävetkää.

        "anonyymien paskanheittäjien kentällä nyt ei vaan pysty keskusteleen alentumatta vähän samalle levelille."

        Kehitä itseäsi.


    • Anonyymi

      Erityisesti lentokoneessa kannattaa ruveta riehumaan. Kone tekee heti koukkauksen lähimmälle kentälle ja hakee halutut salaatit ja porkkanat, onhan vegaanilla toki ihmisoikeus saada haluamansa vegeannos.

      • Lennoille saa kasvisvaihtoehdon, mutta siinä on vakiosti gluteenia. Mutta pitkillä lennoillakin tulee toimeen, kun on eväänä suklaata, pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä, sipsejä ja proteiinishake-jauhe jne


    • Anonyymi

      Vaan entäpä jos miesoletettu PS:n edustaja olisi käyttäytynyt vastaavalla tavalla kasvisravintolassa?

    • Anonyymi

      Kuka menee syömään jotain rehuja pihviravintolaan:D

      • Anonyymi

        Olisi akka mennyt pellolle syömään ruohoa lehmien kanssa.


    • Anonyymi

      Täyttyykö vihapuhe-kriteerit?!
      Epäilen, koska ei kohdistu Arvovieraisiimme.

      • Anonyymi

        Ja vihapuhujakin edustaa väärää puoluetta.


      • Anonyymi

        Nyt lähestytään jo maalittamista, sanoisi ex-arkkihiippari.


      • miten pihalla te voitte olla. vihapuhetta on kunnianloukkaus, laiton uhkaus. vainoaminen ja kiihottaminen kansanryhmää vastaan. mutta te trolliöyhöt pyritte hämärtämään selviä käsitteitä käyttämällä niitä täysin älyttömällä tavalla.


      • Anonyymi
        big-bad-girl kirjoitti:

        miten pihalla te voitte olla. vihapuhetta on kunnianloukkaus, laiton uhkaus. vainoaminen ja kiihottaminen kansanryhmää vastaan. mutta te trolliöyhöt pyritte hämärtämään selviä käsitteitä käyttämällä niitä täysin älyttömällä tavalla.

        Eikä ole!?

        ”Euroopan neuvoston ministerikomitean ehdotuksen mukaan:

        ’Vihapuhetta ovat kaikki ilmaisumuodot, jotka levittävät, lietsovat, edistävät tai oikeuttavat etnistä vihaa, ulkomaalaisvastasuutta, antisemitismiä tai muuta vihaa, joka pohjautuu suvaitsemattomuuteen. Tämä koskee niin aggressiivista suvaitsematonta kansallismielisyyttä kuin vähemmistöjen, siirtolaisten ja siirtolaistaustaisten ihmisten syrjintää ja vihamielisyyttä heitä kohtaan.’ ”

        Siitä voidaankin sit keskustella lisää, et onko vegaani, tai ihan millä tahansa erikoisemmalla dieetillä oleva tuossa mainittu ”vähemmistöryhmä”?
        Mun arvioni mukaan: Ei ole.

        Ergo: Vegaanien arvosteleminen EI ole vihapuhetta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole!?

        ”Euroopan neuvoston ministerikomitean ehdotuksen mukaan:

        ’Vihapuhetta ovat kaikki ilmaisumuodot, jotka levittävät, lietsovat, edistävät tai oikeuttavat etnistä vihaa, ulkomaalaisvastasuutta, antisemitismiä tai muuta vihaa, joka pohjautuu suvaitsemattomuuteen. Tämä koskee niin aggressiivista suvaitsematonta kansallismielisyyttä kuin vähemmistöjen, siirtolaisten ja siirtolaistaustaisten ihmisten syrjintää ja vihamielisyyttä heitä kohtaan.’ ”

        Siitä voidaankin sit keskustella lisää, et onko vegaani, tai ihan millä tahansa erikoisemmalla dieetillä oleva tuossa mainittu ”vähemmistöryhmä”?
        Mun arvioni mukaan: Ei ole.

        Ergo: Vegaanien arvosteleminen EI ole vihapuhetta!

        kutsut 'arvosteluksi' ihmisen kutsumista emakoksi, huorittelua, väkivaltakuvitelmia, muuta saastaa.. jepjep.

        ei naisetkaan ole vähemmistö, joten eikö huorittelu tai heidän uhkailu ole vihapuhetta.


      • Anonyymi
        big-bad-girl kirjoitti:

        kutsut 'arvosteluksi' ihmisen kutsumista emakoksi, huorittelua, väkivaltakuvitelmia, muuta saastaa.. jepjep.

        ei naisetkaan ole vähemmistö, joten eikö huorittelu tai heidän uhkailu ole vihapuhetta.

        Kutsunko?!

        Otahan lääkkeesi!
        Ja käydään sit läpi tämän sivuketjun ihan kaikki tähän astiset postaukset, jonka vastineeseesi siis vastasin.

        Ensimmäinen:
        ”Täyttyykö vihapuhe-kriteerit?!
        Epäilen, koska ei kohdistu Arvovieraisiimme.”

        Toinen:
        ”Ja vihapuhujakin edustaa väärää puoluetta”

        Kolmas:
        ”Nyt lähestytään jo maalittamista, sanoisi ex-arkkihiippari.”

        Kysymys: Missä kohtaa noissa mainitaan yksikään mainitsemistasi sanoista? :)

        Joten: Koitappas vähän keskittyä, ja lopettaa sönköttämästä mitä sattuu?

        Kiitos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kutsunko?!

        Otahan lääkkeesi!
        Ja käydään sit läpi tämän sivuketjun ihan kaikki tähän astiset postaukset, jonka vastineeseesi siis vastasin.

        Ensimmäinen:
        ”Täyttyykö vihapuhe-kriteerit?!
        Epäilen, koska ei kohdistu Arvovieraisiimme.”

        Toinen:
        ”Ja vihapuhujakin edustaa väärää puoluetta”

        Kolmas:
        ”Nyt lähestytään jo maalittamista, sanoisi ex-arkkihiippari.”

        Kysymys: Missä kohtaa noissa mainitaan yksikään mainitsemistasi sanoista? :)

        Joten: Koitappas vähän keskittyä, ja lopettaa sönköttämästä mitä sattuu?

        Kiitos

        tähän ketjuun kirjoittaa enimmäkseen tyyppi nimeltä anonyymi minun lisäkseni. en rupee erotteleen, mikä anonyymin sivupersoona milloinkin on kyseessä. jos toivot jotain tiettyjen viestien yksilöintiä, uskalla kirjottaa nimelläsi tai edes nimimerkillä.


      • Anonyymi
        big-bad-girl kirjoitti:

        miten pihalla te voitte olla. vihapuhetta on kunnianloukkaus, laiton uhkaus. vainoaminen ja kiihottaminen kansanryhmää vastaan. mutta te trolliöyhöt pyritte hämärtämään selviä käsitteitä käyttämällä niitä täysin älyttömällä tavalla.

        Sinä, pikku paha tyttö, arvostelet ja nimittelet törkeästi ihmisiä jotka eivät ole samanmielisiä kanssasi.
        Sivistymätöntä öyhöttämistä.
        Pese suusi saippualla.


      • Anonyymi
        big-bad-girl kirjoitti:

        tähän ketjuun kirjoittaa enimmäkseen tyyppi nimeltä anonyymi minun lisäkseni. en rupee erotteleen, mikä anonyymin sivupersoona milloinkin on kyseessä. jos toivot jotain tiettyjen viestien yksilöintiä, uskalla kirjottaa nimelläsi tai edes nimimerkillä.

        Etkös sä vasta vähän aikaa sit tunnustautunu tuntevas jokaisen anonyymin päivittäistårutiinitkin? :) Ja opettele vastaamaan viimeksi lukemasi postauksen sisältöön, äläkä kaikkiin yhtä aikaa?! Vaikeeta?

        Ja mitä VITUN väliä sillä on kirjotanko mä nimimerkillä vai ilman!? :D
        Kuten jo sanoin: Keskity keskustelemaan kulloisenkin postauksen aiheesta. Siinä ei nimimerkeillä ole paskan väliä!


      • Anonyymi
        big-bad-girl kirjoitti:

        tähän ketjuun kirjoittaa enimmäkseen tyyppi nimeltä anonyymi minun lisäkseni. en rupee erotteleen, mikä anonyymin sivupersoona milloinkin on kyseessä. jos toivot jotain tiettyjen viestien yksilöintiä, uskalla kirjottaa nimelläsi tai edes nimimerkillä.

        Kannattisiko syödä ne itupussinsa kiltisti ja nukkua enemmän, vaikutatte hieman väsyneelle.


    • Anonyymi

      Heh, osoittaa täti Vihreän päätöksenteko kyvyistä, että itkupotkuraivareilla hoidetaan Stadinkin asioita.
      Ja se näkyy!!

    • Anonyymi

      Nämä ovat niitä mielestään muita parempia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Niinhän nuo kuvittelee! Jos ihmisellä on allergioita tms. joka estää tiettyjen ruokien syömisen asia on ok. Tai jos ihminen tykästyy kasvisruokaan, asia on ok.

        Mutta nuo vegaanit ovat surkeita ruualla leikkijöitä, päässä niillä viiraa. Elintasoihmisiä, missään kehitysmaassa ihmiset eivät leiki tuolla tapaa ruuan kanssa. Nämä ovat juuri niitä tyyppejä, jotka helposti joutuvat syömishäiriön valtaan. Johan veganismi itsessään on syömishäiriö.


    • Anonyymi

      Kun tena petti,oli pakko päästä purkamaan kiukku johonkin.

    • Anonyymi

      Ensin vihreä valtuutttu pahoittelee

      "On ollut tosi ikävä jälkeenpäin kuulla, että tarjoilija oli purskahtanut itkuun tapahtumien seurauksena. Selvästikin esitystapani oli tarpeettoman kärjekäs ja olen siitä pahoillani. Asiakaspalvelijoiden tylyttäminen ei ole fiksun ihmisen käytöstä, Hernberg kirjoitti."

      Ja kumoaa anteeksipyyntönsä sujuvasti:

      "Tilanne on ikävä kaikille osapuolille. Omalta osaltani pyydän anteeksi, että huonoa palvelua saatuani käyttäydyin itsekin epäasiallisesti."

      Jos minä viljaton-maidoton -syöjänä käyttäytyisin yhtä ylimielisellä asenteella kuin kyseinen kusipäävaltuutettu, olisin saanut porttikiellon jokaiseen stadin ravintolaan. Ja toivonkin, että valtuutettu ymmärtää jatkossa pysyä poissa pihviravintoloista.

      ps. todellinen vegesyöjä ei halua istua pihviravintoloissa katsomassa kuolleita eläimiä lautasella eli koko tapaus oli lavastettu suunnitellusti. Vihreillä in noussut kusi päähän.

    • Anonyymi

      Lautaselle olisi pitänyt tuoda pakastevihannespussi.

    • Anonyymi

      joo tollasia idiootteja maailma nykyään täynnä pellet!!!!!

    • Anonyymi

      Vihreä poisti vihersekoilunsa somesta mutta tuskin kuitenkaan mitään oppi maalittaminen hänellä vegeillä jatkuu jatkosakin johan se oli josain vege aktivisti porukassakin räyhäämässä.

      • Anonyymi

        Vegeilyssähän ei ole mitään vikaa, kunhan ei ryhdy kieltämään muilta. Sama se on tupakan, kahvin, alkoholin ja kannabiksen kieltäjissäkin. Itsekkyyttä.


    • Anonyymi

      Vikahan on seurueen, joka menee ravintolaan jossa ei ole kaikille tarjottavaa. Itse joudun usein olemaan nälässä ravintoloissa, koska siellä ei ole minulle mitään tarjottavaa.

      • Anonyymi

        Et sä ole miettinyt asiaa siltä kantilta, että kukaan itseeensä vähääkään kunnioittava kokkaustaitoinen ei ehkä pysty loihtimaan taloudellisesti kannattavaa liiketoimintaa, missä valtiokin saa osuutensa, vain ja ainoastaan sinun mieltymystesi varaan?
        Mä jäisin kyllä ennen himaan tonkiin kaappejani, josko siellä olis jotain itselle muonaksi kelpaavaa, kuin lähtisin istuskeleen ravintoloihin nälkää kasvattamaan. Mä oon aatellut silleen, että meen ravintolaan päästäkseni syömään, en näkemään nälkää. Oks jossain määrätty, että ravintolassa pitää olla ja istua nälissään jos muonalistalla ei ole arvon asiakkaalle mitään syötäväksi kelpaavaa? No, kuka syö mitenkin.


      • Anonyymi

        Miten niin ei ole mitään? Perunoita, tomaatteja, salaattia, porkkanoita, hedelmiä, sieniä, tofua, papuja, parsakaalia, kukkakaalia ym. ym. On varmasti tarjolla jokaikisessä ravintolaksi itseään kutsuvassa paikassa!


    • Anonyymi

      Homoheinää kaikille petkele.

    • Anonyymi

      Ei helevetti. Joko se pennasen tyttö on päässyt pois lentokoneita jarruttelemasta? Ensin sille ei mee jakeluun, notta lentokoneilla on tarkoitus lentää ja nyt on uusi ongelma sisäistää pihviravintolassa tarjoiltavan pihviä. On se vihree.

    • Anonyymi

      Haiskahtaa melkoisen vihreältä.
      Parasta palvelua tälle matamille olisi ollut tuoda 300-grammanen maissipaprika-pakastepussi nassun eteen ja ryydittää ruokahalua sanomalla, että asiakas on hyvä, lapio idut kitusiinsa ja poistuu mahdollisimman pian, talo tarjoaa elämyksenne.
      Pitääkö mennä pihvipaikkaan pahoittamaan herkän vihreän mielensä?

    • Anonyymi

      Turha asiakkaan on valittaa, jos ravintoloista valitsee vaikkapa Manhattan Steak Housen ja sitten tiedostaa sen, että vaikka paikan nimi on amerikkalainen mutta ravintola sijaitsee Helsingissä - hän tilaa kalapihvin, joka tulee keittiöstä aavistuksen raakana, eikä liha annoksessa ollut sittenkään läpikypsää.

      Tämä nais-P. Liitikon vegaanitruoan vaatiminen oil ilmiselvä julkisuusstuntti (USA:ksi "publicity stunt").

    • Anonyymi

      Vihreät ovat nykykommareita, siis nämä psykopaatit haluavat hallita toisten ihmisten elämää.

      • mitä helvetin tekemistä kasvissyönnillä on kommunismin kanssa. no persujen mielestä kaikki on kommunisteja jotka ei oo persuja, vaikka just persut nuolee eniten Putinin ja Venäjän pyllyä.


      • Anonyymi
        big-bad-girl kirjoitti:

        mitä helvetin tekemistä kasvissyönnillä on kommunismin kanssa. no persujen mielestä kaikki on kommunisteja jotka ei oo persuja, vaikka just persut nuolee eniten Putinin ja Venäjän pyllyä.

        Linkki?


      • Anonyymi
        big-bad-girl kirjoitti:

        persujen venäjän mielistelystä olis useit...
        https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/280665-kova-alakka-laura-huhtasaaren-osallistumisesta-matteo-salvinin-suurkokoukseen

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html

        Anteeksi?
        Matteo Salvini on kylläkin italialainen, eikä venäläinen?! Joten miten mikään suhdetoiminta italialaisen kanssa tekee kenestäkään venäjämielistä, muuta kuin ehkä siellä teidän suvakkien omassa muumilaaksossa? :)

        (Ja iltalehti!? Et oo tosissas! :/ Mutta: Koitetaan nyt jaksaa!?)

        Haapala heittää (ilmeisesti pikkupöhnässä) loppuun heiton:
        ”MUTTA yhtä kaikki: Kun perussuomalaisten ulostuloja seuraa, puolueesta on tullut pikkuhiljaa selkeästi Suomen Putin-mielisin puolue.”

        Mutta koko höpinänsä aikana on keskittynyt ainoastaan KOLMEN perussuomalaisen hyvin ”rusinat pullasta” irrotettuihin sanomisiin!? :D
        Haapalan mielestä ilmeisesti sit Perussuomalaiset puolueessa on ainoastaan 5 jäsentä, jos nuo kolme muodostavat siinä enemmistön?

        PS: Ohessa lainaus kokoomuslaisen presidenttimme uudenvuodenpuheesta:
        ”Suomella on hyvät yhteydet Washingtoniin, _MOSKOVAAN_ ja Pekingiin. Näitä yhteyksiä meidän on globaaleissa tavoitteissamme hyödynnettävä.”

        Tekeekö toi sun mielestäsi Kokoomuksesta ”venäläismielisen puolueen”? :)


    • Anonyymi

      Jos vegaaninainen pelkää kuolevansa nälkään, ei kannata mennä lihatiskille.

      Sama kuin menisi Levykauppa Äxään ja harmittelee ettei sieltä saa ostettua rakkausromaaneja. Kyllähän minua pidettäisiin pässinä jos kiukustuisin siitä.

      Weed eater!

    • Anonyymi

      Mitäs ihmettä tuossa. Vaadin minäkin ihmisoikeuksia oikeuslaitoksessa ja hoitoa sairaalassa. Ihan ilmaiseksi ilman alvia.

    • Anonyymi

      Pitäisikö olla huolissaan, kun kommentoijien lukutaito ei riitä ymmärtämään perusasioita?
      Uutisen nainen (ei lehmä eikä ämmä) oli siis tuohtunut siitä, että ravintolan tarjoamat vegaaniannokset, siis Vegaaniannokset (löytyy ravintolan menusta) olivat kohtuuttoman, sanoisimmeko, onnettomia. Pari parsaa ristissä lautasella ja avot, nälkä lähtee. No, ei välttämättä lähde.
      Toistetaan vielä, kun se on niin vaikeaa hahmottaa: Uutisen nainen ei siis ehdoin tahdoin mennyt pihviravintolaan riehumaan, vaan meni ravintolaan, jossa tarjotaan myös vegaaniannoksia.
      Joko lamppu syttyi?
      Jos kohtuuttoman onneton annos on jonkun mielestä oikein (sille lehmälle), voi se joku miettiä, haluaisiko itse maksaa oikeassa ravintolassa ravintolahinnan pihviateriasta, jossa on kaksi suikalepaistin luirua ristissä?
      No se on eri juttu, kato ku....(tähän kohtaan raapustatte ne argumenttinne).

      • Anonyymi

        Käy ostamassa pihvi niin se helpottaa oloasi suomi 24 sivulla.


      • Anonyymi

        Olipas naseva vastaus.
        Lakki nousi päästä sen edessä.
        Mutsis oli olisi ollut yhtä naseva.
        Olen kyllä itse kaikkiruokainen eli lihaa ja lihatuotteita menee ihan kiitettävästi, mutta en edelleenkään ymmärrä, miksi kököistä annoksista ei saisi valittaa.
        Ollaan hiljaa vain?
        Miksi ette itse ole hiljaa, jos jokin ketuttaa?
        Hirveä möyhä ja räksytys aivan joutavista asioista.
        Jäi muuten se argumentti (googlaa) esittämättä, jos kerran huijausannos toisille on ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas naseva vastaus.
        Lakki nousi päästä sen edessä.
        Mutsis oli olisi ollut yhtä naseva.
        Olen kyllä itse kaikkiruokainen eli lihaa ja lihatuotteita menee ihan kiitettävästi, mutta en edelleenkään ymmärrä, miksi kököistä annoksista ei saisi valittaa.
        Ollaan hiljaa vain?
        Miksi ette itse ole hiljaa, jos jokin ketuttaa?
        Hirveä möyhä ja räksytys aivan joutavista asioista.
        Jäi muuten se argumentti (googlaa) esittämättä, jos kerran huijausannos toisille on ok.

        On vähän eriasia arvostella ravintolaa sen sivulla asiallisesti tai paikan päällä. Tämä viher nainen maalitti ravintolan perään koko vege anarkisti ryhmänsä missä toimii ei ole joutuvaa tällänen maalittaminen noh ekhkä susta on sitten asiallinen tuo viher nainen ei vaan ollut toimissaan.


      • Ongelma ei ollut vegaaniruoka, eikä edes annoksen koko vaan se, että aikuinen, sivistyneeksi itsensa kuvitteleva tasapainoton cityvihreän poliitikko riehui ravintolassa saaden tarjoilijan kyynelehtimään. Käytös johtuu siitä, että mediahuomiosta lentoon noussut ilmastovouhotus on saanut myös urinan nousemaan vihreisiin päihin.


    • Anonyymi

      Vakavat mielitaudit ovat vegaanien keskuudessa verraten yleisiä. Tähän saattaa tosin vaikuttaa tiettyjen ideologisten vegaanien keskuudessa yleinen kannabiksen ja muiden huumeiden käyttö.

      Tajuntaan vaikuttavat huumeet yhdessä aliravitsemuksen kanssa voivat sekoittaa pään nopeastikin.

      • Vegaanius ei ole automaatio, että ihminen saisi riittävästi ravinteita ruoastaan eikä varsinkaan silloin, kun gluteeni aiheuttaa ruoansulatuselimistössä kroonisen tulehduksen eivätkä ravinteet imeydy. Ravintoköyhä ruoka yhdistettynä gluteeniin aiheuttaa ihmisessä itsehillinnän heikkoutta, sumuisuutta sekä hitautta - myös ajattelussa.

        Aito vegaani ei mene ravintolaan, jossa on kuolleita eläimiä lautasella, joten kyseinen egoileva ituhippi haki konfliktia.

        "Vegaani on henkilö, joka ei syö mitään eläinkunnasta peräisin olevia tuotteita kuten lihaa, kalaa, munia, maitotuotteita ja niiden johdannaisia. Vegaani ei myöskään osta eläinperäisiä vaatteita, kuten nahkaa ja villaa, eikä tue palveluita, jotka perustuvat eläinten riistoon."


      • Anonyymi

        "Ei mene ravintolaan, jossa on kuolleita eläimiä lautasella..."
        Eihän kyse ollut siitä, että muilla oli lautasellaan tapettujen eläinten osia.
        Kyseisessä ravintolassa tarjoillaan liha- kala- ja kasvisruokia. Ravintola on siis ilmoittanut, että täältä saa. Ihan kaikki ja ihan kaikkea.
        Kyse oli siitä, että vegaaniruoka, jota ravintola tarjoili, ei miellyttänyt.
        Miksi se ei miellyttänyt? No siksi, että se oli tyyliin kaksi parsaa ristissä.
        Lähteekö nälkä? Ei lähde.
        Tuntuuko, että saa rahalleen vastinetta? Ei taida tuntua.
        Aatteen palo on ihan hyvä, mutta jos nyt edes hiukan totuuden siementä laittaisitte soppaanne, ennen kuin alatte siihen tuttuun rallatukseenne.
        Jos asia on vaikea hahmottaa, niin mitäpä, jos seuraavan kerran, kun menette oikeaan ravintolaan, tilaisitte sisäfilettä uuniperunoilla. Ja lautasella tulisi kaksi ohutta ja kapeaa lihasiivua ja pieni pottu folioon käärittynä. Tuntuisiko silloin, että homma on kohdillaan?
        Ja lasku, 34,90 € ruoasta on asiallista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ei mene ravintolaan, jossa on kuolleita eläimiä lautasella..."
        Eihän kyse ollut siitä, että muilla oli lautasellaan tapettujen eläinten osia.
        Kyseisessä ravintolassa tarjoillaan liha- kala- ja kasvisruokia. Ravintola on siis ilmoittanut, että täältä saa. Ihan kaikki ja ihan kaikkea.
        Kyse oli siitä, että vegaaniruoka, jota ravintola tarjoili, ei miellyttänyt.
        Miksi se ei miellyttänyt? No siksi, että se oli tyyliin kaksi parsaa ristissä.
        Lähteekö nälkä? Ei lähde.
        Tuntuuko, että saa rahalleen vastinetta? Ei taida tuntua.
        Aatteen palo on ihan hyvä, mutta jos nyt edes hiukan totuuden siementä laittaisitte soppaanne, ennen kuin alatte siihen tuttuun rallatukseenne.
        Jos asia on vaikea hahmottaa, niin mitäpä, jos seuraavan kerran, kun menette oikeaan ravintolaan, tilaisitte sisäfilettä uuniperunoilla. Ja lautasella tulisi kaksi ohutta ja kapeaa lihasiivua ja pieni pottu folioon käärittynä. Tuntuisiko silloin, että homma on kohdillaan?
        Ja lasku, 34,90 € ruoasta on asiallista?

        Ongelma ei ollut vegaaniruoka, eikä edes annoksen koko vaan se, että aikuinen, sivistyneeksi itsensa kuvitteleva tasapainoton cityvihreän poliitikko riehui ravintolassa saaden tarjoilijan kyynelehtimään - eikä vilpittömästi edes pahoitellut käytöstään.

        Edelleen: "Vegaani on henkilö, joka ei syö mitään eläinkunnasta peräisin olevia tuotteita kuten lihaa, kalaa, munia, maitotuotteita ja niiden johdannaisia. Vegaani ei myöskään osta eläinperäisiä vaatteita, kuten nahkaa ja villaa, JA TÄSSÄ KOHTA JOHON VIITTAAN: eikä tue palveluita, jotka perustuvat eläinten riistoon."

        Kyse on nimenomaan siitä, että muilla oli lautasellaan tapettujen eläinten osia. Jos et ymmärrä pointtia, et ymmärrä mitä vegaanius tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Jos minä vierailen vaikkapa päiväkodissa, niin odotan että edes viskipaukku tarjoillaan.

      Ellei paukkua tule, niin se on kamalaa katsottavaa kun riuhdon kuin breakdancemestari ja huudan kuin navetallinen sonneja. Moni päiväkoti pitääkin juuri siksi paukkupulloa varmuuden vuoksi varastossa.

      A Rinne
      Valtakunnanjohtaja

    • Anonyymi

      Joko Aino Pennanen seisoo häirikkö-vegaanin vuoksi? Ainolla on varmaan seisomiseen sopivat tuhdit jalat.

      • Anonyymi

        Epäilen kyllä Ainon salaa syövän joskus mehevän pihvinkin, sillä usein nämä seisontasessiot kestävät pitempäänkin lentokentillä ja koneissa. Ei pelkillä salaatti ja selleri annoksilla tukevammatkaan liikuntaelimet tutisematta kannata ruhoa , mikäli tämä Aino nyt sitten onkaan vegaani yleensäkään, vaikka lähtisikin loppuvuodeksi pönöttämään tämän kaltoin vegaania kohdelleen ravintolan oven eteen.


    • Anonyymi

      jos on vege siksi, että se tuntuu itsestä hyvältä..asia ok. jos on vege siksi, että saa osoittaa kuviteltua ylemmyyttään muille vegeilyllä… sääli fariseusta!

      • Anonyymi

        Moni varmasti aloittaa että tuntuu itsestä hyvltä sitten menet vege ryhmiin ja vege "kavereiden" painostus alkaa ja se on menoa siellä seura sitten tekee kaltaisekseen.


    • Anonyymi

      Tuokin selkkaus todistaa, että vihreet ovat geneettisesti mätiä idiootteja, jota johtavat Suomenkin vielä veriseen sotaan.

    • Anonyymi

      Ei ole omena kauas pudonnut puusta, äiti on Satu Hassi (ent. Hassi-Hernberg)

      • Anonyymi

        No helvata, mä aattelinkin, että jotain" tautia" tossa maailmanpelastajassa on.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      179
      2339
    2. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      18
      2016
    3. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      86
      1376
    4. Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?

      Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit
      Maailman menoa
      291
      1172
    5. Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui

      Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1119
    6. Näkisimmekö jossain?

      Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua
      Ikävä
      72
      1053
    7. Kenraali on syytön

      Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa
      Lappajärvi
      62
      1024
    8. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      149
      1021
    9. Miksi rakastuit

      Juuri häneen???
      Ikävä
      45
      1006
    10. Millaisena ihmisenä pidät häntä?

      Uskotko, että teillä olisi paljon yhteistä?
      Ikävä
      61
      845
    Aihe