Marxismin pahin puoli oli, että se teki ihmisestä elukan: uskonto, tiede, taide, filosofia - kaikki pyyhkäisty pois materiaalisten motiivien tieltä. Ihmisen pitää aina etsiä omaa materiaalista etuaan. Ergo, hän etsii materiaalista etuaan.
Tätä ajattelutapaa edustavat keskuudessamme ennen muuta nuoret, koulutetut naiset. Tiedättehän tämän porukan: lisää päivähoitoa, lisää vanhempainvapaita, lisää japaninopettajan virkoja, lisää julkisia palveluita, lisää lisää lisää. Lieneekö ihan opinnoista omaksuttu vakaumus, marxismin tai feminismin nimellä?
Vaikea on ymmärtää näitä 20-30-vuotiaita lapsiaikuisia. Mikä heitä todella motivoi? Tuntuu että lähinnä kaksi tekijää: oma ura ja baareissa istuminen. Oma ura tarkoittaa näiden susinarttujen kohdalla joutavanpäiväistä Word-dokumenttien pyörittelyä jossain valtion tai kunnan virastossa. Baareissa istumisesta en viitsi edes aloittaa. Alkoholisti on suotavaa olla, mutta se ei sää näkyä.
Word-dokumenttien alttarille nämä ämmät uhraavat kaiken. Joko lapsia ei tehdä, tai ne tungetaan yhteiskunnan laitoksiin tuskin kävelyikäisinä. Myös vahukset raivataan pois tieltä haittaamasta prinsessojen uraa.
Mutta anna olla, kun prinsessa saa rahaa! Sitten pitää olla omakotitalot, autot, lomamatkat jne. Se siitä ilmastonmuutoksesta ja downshiftingistä! Paradoksaalisesti marxisti onkin pahin materialisti. Oikeastaan siinä ei ole mitään paradoksaalista, niinhän marxistin pitääkin olla teorian mukaan materialisti ja mahdollisuuksien mukaan myös kapitalisti.
"Kun ajattelen kansaa, piirrän mölyävän suun", kirjoitti Pentti Linkola. Kun ajattelen suomalaista naista, piirrän vaginan johon on tungettu viiden sadan euron seteleitä, sanon minä. Linkola oli väärässä. Kansa on vielä jokseenkin tervettä, ja sillä on edes jonkinlaisia ihanteita. Pahimpia ovat nämä yliopistokaupunkien koulutetut susinartut.
Marxismi aikanamme
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja anna olla se susinarttujen ihmiskuva! Ihmisen kuuluu olla sarjatuotettu koneen osa, Keijo Keskiverto ja Maija Mediaani. Lasten kuuluu syödä räkää, teinien pussailla ja tupakoida. Kotona kuuluu olla ruoksi kalapuikkoja ja hernekeittoa. Kaiken sanelee helppous. Miten vain mikrotason sosiaalihuolto saadaan pois tieltä pienimmällä mahdollisella vaivalla, että narttu pääsee seminaariin juomaan aperol spritziä!
Normista poikkeaminen on sairautta. Tätä varten on tietysti näiden mielitautien ja -häiriöiden hoitamiiseen erikoistuneet omat spesialistit, useimmiten juuri ämmät. He tarjoavat sitten apuaan: "Käyttäydy kuin mies, osta Datsuniin uudet pölykapselit. Miehet yleensä nauttii siitä!"
Tosin useinhan nämä ammattiauttajat nimenomaan eivät ole erikoistuneet psykologiaan tai lääketieteeseen, vaan nimenomaan marxismiin! Tarkoitan tällä näitä sossuja ja muita yhteiskunta"tieteilijöitä".
Paradoksaalisesti minun on paljon helpompi sietää oikeita marxilaisia, vanhan liiton rehellisiä kommunisteja, kuin näitä yliopistokaupunkien lieroja ja kulttuurin vihollisia. Toinen on valmistaja, ja toinen on tuote. Toinen tarkoitti hyvää (ainakin useimmiten), ja toinen tarkoittaa aperol spritziä.
ennuttivamotarouhaakatsiah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202920Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602590Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä272332Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581898Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181429Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121422- 721353
- 561289
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141271