Nykänen kuoli ryyppäämisen seurauksiin

Anonyymi

7

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihminen ei kestä mitä tahansa. Nykänenkään ei ollut mikään yli-ihminen.

• Anonyymi

Niinhän se on, että viinanottoon menehtyi eikä mihinkään muuhun.

• Anonyymi

Normi spuge kestää enemmän viinoo kuin urheilija...

• Anonyymi

Nyt kun Nykänen on taas nostettu pramille, sanon tai kirjoitan muutaman sanasen.

Tämä Pia vaimo ei ole koskaan ollut suosikkini, eikä tarvikkaan. Tuommosia ihmisiä on joka paikka pullollaan. Rakastiko Mattia koskaan oikeasti, en usko. Halusi vain olla se Nykäsen Matin vaimo, joka saa Matin ojennukseen. Sanoilla ja teoilla, äänestään päätellen alkoholi maistunut hänellekin. Ei ollut apua Matille ongelmaansa vaan suvaitsi ja salli omien rajojensa myötä.

Kaikkein surullisinta oli lukea, että ensimmäisenä oli soittanut lehden toimittajalle Matin kuolemasta. Matin äitikin sai tietää poikansa kuolemasta vasta seuraavana päivänä Ilta-Sanomien toimittajan kysellessä asiasta.
      Itse en pystyisi ikinä antamaan anteeksi tuommoista asiaa.

Moni muukin asia viikonlopun kulusta on saanut minut ihmettelemään Pian toimintaa. Ei osoita kiintymystä ja välittämistä, hälläväliä, hoida itsesi ja pyykkisi, minä olen nyt sohvalla.

Sori, jos olen tunteeton mutta näin minä tämän näen.
      Luultavasti seuraavan viikon 7 päivää lehdestä luemme Pian järkyttyneeltä kuulostavan vastineen.

• Anonyymi

Keuhkokuume oli viran vastuulla toimivan lääkärin toteama välitön kuolinsyy. Virallinen toimittaja ei tuntenut virallisia asioita ja kirjoitti virattoman uutisen virallisesta todistuksesta. Jotta tulihan virka tuli esille, mutta nimi puuttuu.

• Anonyymi

Olis vaan Matti lopettanu ryyppäämisen haimatulehduksen jälkeen(todettiin jo 10v sitten ekan kerran). Diabeteskin oli vissiin seurausta siitä. Päälle vielä keuhkokuume niin henki veke. Kuivilla kun ois pysyny viime kuukaudet ja hoitanu sairaudet niin elävien kirjoilla varmaan vielä olisi. Melko huonossa hapessa näytti olevan vika keikallakin mutta minkäs teet Matti oli oma persoonansa ja eli niin kuin halusi eli täysillä.

• Anonyymi

Hoitamaton keuhkokuume ja työn rasitukset olivat tappava yhdistelmä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      566
      2615
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1416
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1350
    4. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      98
      1327
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1228
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      105
      1128
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      134
      1004
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      910
    9. 74
      864
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      861
    Aihe