Elikkäs onko kellään vastaavaa tavallaan ongelmaa, minulla on lääkäri todennut peniksen paisuvaiskudosten ylitäyttymisen. Tarkoittaen sitä että penis paisuu yhdynnän aikana aivan julmetun paksuksi, muutama nainen on säikähtänyt tosi pahasti kun penis on alkanut turvota heidän sisällään , turpoaminen on todella voimakasta aktin aikana .
Onko kukaan tietoinen tälläisestä asiasta.
Anonyymi
4
149
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kun mun vaimo saisi tuollaista!,kun oma vaatimaton ja ’akti’ 5-12 työntöä : (
Otappa yhteyttä niin tarkistetaan onko liian paksu
Mikähän on Minnan yhteystieto niin tullaan tarkastuttamaan
- Anonyymi
Ainut mikä on ylitäyttynyt on se läski mahasi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936