Yrittää muuttua suuntaan eikä toiseen kun ei tiedä mitä mies haluaa. Itse en ainakaan viehäty ihmisistä jotka kaikissa asioissa ovat olevinaan muita parempia. Yhdelläkin tutulla on olevinaan hienompi db2 kuin minulla!
Minä en haluaisi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kai aivan pihalla nykymaailman kehityksestä. Mikä on db2?
- Anonyymi
Kakkostyypin diabetes.
- Anonyymi
Miksi otat kaiken kuin kilpailuna itseäsi kohtaan? Ei toisen asiat ole missään kontaktissa sinun asioihin. Jokaisella on omat asiansa ja oma elämä. Eikä sinun tai kenenkään muunkaan tarvitse peitellä omia asioitaan. Jos asia häiritsee sinua, kertoo se sinun, ei sen toisen, asenteista.
- Anonyymi
No se on vähän semmoista kun ei itsekään muista onko veikko vai virpi ja käsitykset naisista on, että ne miettii päivät pitkät jotain kilpailuasetelmia
- Anonyymi
Toiset ne näyttää olevan kiinnostuneita enemmänkin muiden asioista. Tämäkin eräs rva on kytännyt elämääni ties jo kuinka kauan ja nauttii siitä kun elämäni menee piloille ja vielä ihan hänen tekeleenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on vähän semmoista kun ei itsekään muista onko veikko vai virpi ja käsitykset naisista on, että ne miettii päivät pitkät jotain kilpailuasetelmia
Hei! Kerro ihmeessä lisää, ajatuksen juoksusi on niin mielenkiintoista että tavataanko ja jutellaan kuin mies miehelle?
- Anonyymi
No sinua nyt näyttää häiritsevän kaikki, kun käsität aloituksenikin joksikin kilpailuasetelmaksi. Jos ymmärryksellä luet aloitukseni niin se tarkoittaa, etten halua muuttua sellaiseksi, että kun toinen sanoo jotakin niin aloittaisin kertomaan heti kuinka Minulla ... sentään sitä ja tätä. Haluaisin kyetä yhä suhtautumaan empaattisesti toisen asioihin. Ymmärtää, että olemme ihmisenä erilaisia. Vaikka niin, että jos hänellä on pieni flunssanpoikanen niin se edellyttää ympärillä hyörimistä. Nenäliinojen kantamista ja kuuman mehun lämmittämistä. Sillä se on hänelle vakava asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p555685Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "742834Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella192058No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401905Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611819- 181781
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5153881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy821145Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965