Minä en haluaisi

Anonyymi

Yrittää muuttua suuntaan eikä toiseen kun ei tiedä mitä mies haluaa. Itse en ainakaan viehäty ihmisistä jotka kaikissa asioissa ovat olevinaan muita parempia. Yhdelläkin tutulla on olevinaan hienompi db2 kuin minulla!

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kai aivan pihalla nykymaailman kehityksestä. Mikä on db2?

• Anonyymi

Kakkostyypin diabetes.

• Anonyymi

Miksi otat kaiken kuin kilpailuna itseäsi kohtaan? Ei toisen asiat ole missään kontaktissa sinun asioihin. Jokaisella on omat asiansa ja oma elämä. Eikä sinun tai kenenkään muunkaan tarvitse peitellä omia asioitaan. Jos asia häiritsee sinua, kertoo se sinun, ei sen toisen, asenteista.

• Anonyymi

No se on vähän semmoista kun ei itsekään muista onko veikko vai virpi ja käsitykset naisista on, että ne miettii päivät pitkät jotain kilpailuasetelmia

• Anonyymi

Toiset ne näyttää olevan kiinnostuneita enemmänkin muiden asioista. Tämäkin eräs rva on kytännyt elämääni ties jo kuinka kauan ja nauttii siitä kun elämäni menee piloille ja vielä ihan hänen tekeleenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on vähän semmoista kun ei itsekään muista onko veikko vai virpi ja käsitykset naisista on, että ne miettii päivät pitkät jotain kilpailuasetelmia

Hei! Kerro ihmeessä lisää, ajatuksen juoksusi on niin mielenkiintoista että tavataanko ja jutellaan kuin mies miehelle?

• Anonyymi

No sinua nyt näyttää häiritsevän kaikki, kun käsität aloituksenikin joksikin kilpailuasetelmaksi. Jos ymmärryksellä luet aloitukseni niin se tarkoittaa, etten halua muuttua sellaiseksi, että kun toinen sanoo jotakin niin aloittaisin kertomaan heti kuinka Minulla ... sentään sitä ja tätä. Haluaisin kyetä yhä suhtautumaan empaattisesti toisen asioihin. Ymmärtää, että olemme ihmisenä erilaisia. Vaikka niin, että jos hänellä on pieni flunssanpoikanen niin se edellyttää ympärillä hyörimistä. Nenäliinojen kantamista ja kuuman mehun lämmittämistä. Sillä se on hänelle vakava asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      55
      5685
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      74
      2834
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      19
      2058
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1905
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      161
      1819
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1781
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1538
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      82
      1145
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      66
      965
    Aihe