Suomessa laittomat eu-vaalit

Anonyymi

EU:n pitäisi mitätöidä Suomen EU-vaalitulos, sillä Suomen medioissa on kansaa estetty saamasta tasapuolista tietoa eri ehdokaspuolueista ja ryhmistä, - kuten esim. Asyl ja Reformi - ja jonka, Asylin vaalimainoksia ei esim. oululainen media Kaleva ottanut vastaan, eikä television vaalipaneeleissa ole ollut kuultavana Asylin ehdokasta, Junes Lokkaa. Mutta yhden miehen puolue Hj. Harkimo sen sijaan on ollut kutsuttuna.

Koko EU-vaalien uskottavuus menee, jollei EU itse ota huomioon tätä, etenkin nyt Rinteen stalinistisen, eurokommunistisen harvainvallan, kansanäänestystuloksen vastaisen pienpuolueiden hallituksen aikana tapahtunutta toisinajattelijoiden syrjäyttämistä. EU-paneelissa jopa perussuomalaisten ehdokas Huhtasaaren puhetta häirittiin ja pyrittiin estämään vasemmiston päällehuudolla.

Kuten tapahtui Oulun kirjastolla ja tiettävästi myös ainakin Jyväskylässä eduskuntavaalien aikana: joitain oletettuja "väärinäänestäjiä" estettiin pääsemästä vaaliuurnalle, sama tapahtuu nyt EU-vaaleissa suomalaisissa medioissa vieläkin suuremmassa mittakaavassa ja vaatisi poliisitutkinnan ja vaalituloksen mitätöinnin.

Mikäli itse EU-komissiossa on mitään rehellistä, ainakin sen itse tulisi mitätöidä Suomen vaalitulos, sillä julkisissa keskusteluissa se perustuu tiettyjen puolueiden suosimiseen, mutta toisinajattelijoiden vaientamisiin. Myös joidenkin medioiden mielipidekirjoitusten kohdalla. Jos kirjoituksessaan on edes maininnut nimen "Junes Lokka", mielipidettä ei ole julkaistu. Hän kuitenkin on Suomen tasavallan virallinen eurovaaliehdokas.

"Minä valitsin puoleni" : 270. 🌷
:

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohan on vain sitä EU-demokratiaa, jossa korruptoituneet diktaattorimaisesti käyttäytyvät EU-ihmiset, siis ne jotka puhuvat jatkuvasti demokratiasta ja painottavat sen tärkeyttä, kuten myös avoimmuuden tärkeyttä - tekevät kaikkensa jotta demokratia ja avoimmuus eivät pääse EU-kansalaisten elämään vaikuttamaan, kuin EU-eliittiä hyödyttävinä puheina, valheina.

• Anonyymi

Nämä Suomenkin nk. "vaalit" siis edustavat EU-ajattelua parhaimmillaan.

• Anonyymi

Ruotsalaiset ovat aina olleet rasisteja, Suomessa suomalaisia kohtaan. He ovat aina tehneet selväksi, että he eivät ole samaa kansaa meidän suomalaisten kanssa. Siksi peräti oma saariryhmä, Ahvenanmaan saaristo, jonne eivät suomalaiset ole olleet tervetulleita. Meiltä, suomalaisilta, kuninkailtamme 800 vuotta sitten vallattua / miehitettyä! Ja koko rannikkomme: muka "heidän ankkalampeaan", Suomi! He saavat asua kaikkialla Suomessa, mutta suomalaiset eivät, omassa maassamme!

Ankkalampi, tämä on ruotsalainen ajatustapa paremman kansan omasta reviiristä ja tämän aatteen gootit jättivät Saksaan, siellä vaikuttaessaan ja tästä Hitler loi käsitteen Kolmas Valtakunta.

Ankkalampi = Kolmas valtakunta, arjalaisen = ruotsalaisen / goottien "paremman kansan", "korkeamman rodun" oma valtakunta. Rutsalaiset Suomessa ovat niitä oikeita natseja, koko natsismi-aatteensa Iranin vuorilta 70 eaa ja jälkeen eurooppaan tuoneita. Me suomalaiset olemme edelleen heidän uhrejaan.

Ruotsalaisten tekoa oli vuodesta 2015 alkaen aloittaa toimittaa Suomeen Tornion raja-aseman kautta yli 30 000, seksuaalirikollista kulttia uskontonaan tunnustavaa irakilaista, afganistanilaista ja syyrialaista rikollista ja vaatia, että heidän kaikki rikoksensa suomalaisia, myös pikkulapsiammekin vastaan salataan suomalaisilta. Jos jotkut niistä kertovat, heidät leimataan rasisteiksi.

Somalien tuonti Suomeen 1990-luvun alulla oli RKP:n ja demarien yhteishanke, silloinkin suomalaisille valehdeltiin, että somalit ovat Suomessa vain 2 vuotta ja sen jälkeen palaavat takaisin Somaliaan.

Kuten monet arvelimmekin, tämä kaikki oli valetta. Suomalaistyttöjen raiskaukset alkoivat. Somalit kiertelivät ovilla soittelemassa ovikelloja ja kun itse kerran avasin oven, kysyi "onko äiti tai isä kotona" ja yritti työntyä sisälle eteiseen. Muistan edelleen ne vastenmieliset töröhuulet ja silmänvalkuaiset kasvojeni edessä.

Uskon, ettei yhdelläkään ruotsia puhuvalla voi olla sielua ensinkään.

• Anonyymi

Milloin Rinteestä tuli stalinisti?

Minä olen luullut, että hän on trotskisti.

• Anonyymi

Jos jo trotskismi on tätä, mitä onkaan stalinismi puhtaimmillaan! Vankileirien saaristoa ja sinappikaivoksia.

Itse joutuisin mieluummin vaikka Solovetskiin kuin Ahvenanmaalle, jos toisinajattelijan mielipidettä tässä yhtään kuultaisiin.

~J'ai choisi mon côté~ 🌷
        Olen valinnut puoleni: 270.
        *

• Anonyymi

Kuka ottaisi asiakseen selvittää Suomen osalta, onko EU-vaalituloksemme todella lainvoimainen EU:ssa?

Suomessa vasemmisto on esiintynyt vähemmistöjen edunajajana, mutta entä nyt vaalien aikana? Ainoa yhdenhengen vähemmistöryhmä, joka on kelpuutettu vaalipaneeleihin on ollut ruotsimielinen Hj. Harkimo. Samalla periaatteella ei kuitenkaan ole näkynyt vaalipaneeleissa muita vähemmistöpuolueita ja ryhmiä kuten oman kansamme, suomenmieliset Asyl, Tähtiliike, Reformi ja Suomen kansa ensin.

Suomen kansalta on siis pyritty estämään tieto kaikista, kuitenkin laillisista eurovaaliryhmistä. Tässä ei vihervasemmisto ole ollut vähemmistöjen puolta.

Vihervasemmiston "demokratia", kuten Rinteen hallituskin, perustuu valikoidun harvainvallan edustustolle, mutta se ei edusta hallituksessamme Suomea vaan Ruotsia ja sen tarkoitusperiä Suomessa. Eli: on maanpetoshallitus.

Myös EU-vaalitulos tulee edustamaan maanpetoksellisuutta. Onko EU itse näin alatyylinen politiikassaan, että estää vaaleissaan sanan- ja mielipiteenvapauden suomalaiselta alkuperäiskansalta?

En pidä Rinteen sos.demhallitusta kuten Suomen EU-vaalitulostakaan rehellisyyteen, kansanvaltaan perustuvana vaan äärivasemmistolaisena harvainvaltana, joka syrjii toisinajattelijoita: kommunistisena.

Vaalit tulisi uusia ja sallia mielipiteen ilmaisuoikeus kaikille Suomen tasavaltaa EU:hun edustamaan pyrkiville ryhmille. Muuten EU on itse itsensä laittomaksi todistanut.
      🌷

• Anonyymi

Mitä näyttöjä Lokalla on poliittisella alueella. Selvennän; mitä hän on saanut aikaiseksi? Onko rehellinen?

• Anonyymi

On rehellinen.

Katso hänen kanaviaan ja videoitaan. Hän on dokumentoinut erilaisia tapahtumia, jotta kansa näkisi totuuden, omin silmin.

Vasemmistodiktatuuria palveleva poliittinen poliisimme, PolPo, pidättää hänet tämän tästä, rauhallisesti dokumentoimassa mm. Terrorismin vastaista mielenosoitusta, muttei pidätä sivulla, terrorismille tukea antavia vasemmistonuoria, yhdessä muslimien kanssa.

PolPo, Suomen itsenäisyyden 100-vuotis-juhlapäivänä pidätti hänet, syytä ilmoittamatta kävelemässä rauhallisesti Helsingin Kaisaniemenkatua. PolPo ei pidättänyt vassareita, jotka marssillaan uhkailivat toisinajattelijoita, kantaen jopa kidutusväline jalkapuuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On rehellinen.

Katso hänen kanaviaan ja videoitaan. Hän on dokumentoinut erilaisia tapahtumia, jotta kansa näkisi totuuden, omin silmin.

Vasemmistodiktatuuria palveleva poliittinen poliisimme, PolPo, pidättää hänet tämän tästä, rauhallisesti dokumentoimassa mm. Terrorismin vastaista mielenosoitusta, muttei pidätä sivulla, terrorismille tukea antavia vasemmistonuoria, yhdessä muslimien kanssa.

PolPo, Suomen itsenäisyyden 100-vuotis-juhlapäivänä pidätti hänet, syytä ilmoittamatta kävelemässä rauhallisesti Helsingin Kaisaniemenkatua. PolPo ei pidättänyt vassareita, jotka marssillaan uhkailivat toisinajattelijoita, kantaen jopa kidutusväline jalkapuuta.

Siis PolPo pidätti Juneksen, syytä ilmoittamatta.

PolPon mukaan Juneksella ei ollut syytä eikä oikeutta kävellä Kaisaniemenkatua, kohti omaa tilaisuuttaan, Narinkkatorille.

Tällainen miliisi on nykyinen, suomalainen punikki-PolPo.

Milloinkahan meitä muita, isänmaallisia, aletaan noin vain, kommunistien tapaan, jopa syytä ilmoittamatta, kaapata PolPon kyytiin, vaikka kesken koiran kusetuksen?

• Anonyymi

IS tänään jälleen toimii vähemmistöäänestäjiä vastaan. Sen haastatteluissa vain sen itse valitsemat "suuremmat puolueet".

Kolmas valtiomahti: suomalainen valhemedia ei jaa tietoa kansalle kaikista ehdolla olevista puolueista ja ryhmistä.

Ja nämä sitten "vähemmistöjen" puolta. Kommunismissa se riippuu vähemmistöistä. Natsipuolue Rkp kuitenkin on sen haastattelulistalla, kuten Rinteen hallituskaverinakin. Ainoa natsipuolue Suomessa (ellei sitten myös SKE ole?). No, natsithan olivat sosialisteja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe