Olen vl, naimisissa oleva aseksuaali. Mulla siis ei ole seksuaalisia haluja, mutta vaimo tahtoisi lapsia. Ongelmana vain on se, ettei mulla seiso. Voiko silloin mitenkään edes saada lapsia. Itelle lapset eivät ole välttämättömyys, mutta vaimo on niitä jo vuosia toivonut. Voiko aseksuaalina ja erektio-ongelmaisena edes saada lasta?
Olen aseksuaali ja avioliitossa
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi aseksuaali ottaisi puolison? Onko hän niin asosiaalisen kiero?
- Anonyymi
ighmettelen samaa mikä vietti kyseessä.
- Anonyymi
Eiköhän lääketieteestä löydy tuohon ratkaisu, jos kerran siittiöitä kuitenkin muodostuu...
Toivottavasti vaimollesi ei tullut yllätyksenä se, että olet aseksuaali.- Anonyymi
Tuolla perusteella saisi jopa avioeron. Seksi kuuluu osana avioliittoa, se ei ole pelkkä kaverisuhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla perusteella saisi jopa avioeron. Seksi kuuluu osana avioliittoa, se ei ole pelkkä kaverisuhde.
Ei avioeroon tarvitse nykyään lain mukaan mitään perustetta, vaan voi erota mistä tahansa syystä. Sen sijaan uskovainen ei voi käsittääkseni erota millään perusteella, vaan avioliitto on aina elämänmittainen liitto. Kieltämättä aivan mahdoton tilanne tässä suhteessa, jos puoliso alkaa pysyvään seksilakkoon tai jättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> Seksi kuuluu osana avioliittoa
Ainakin eidän talossamme paperinohuiden seinien läpi. Ei ole mitään epäilystä, mitä naapurin pariskunta tekee illalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> Seksi kuuluu osana avioliittoa
Ainakin eidän talossamme paperinohuiden seinien läpi. Ei ole mitään epäilystä, mitä naapurin pariskunta tekee illalla.No eikö se ole vain hyvä, jos naapurissa pidetään huolta puolisosta puolin ja toisin? Vai pitäisikö heidän mielestäsi välttää normaaleja avioliittoon kuuluvia asioita naapureiden vuoksi? Ymmärrän toki, ettei näissäkään asioita kannata liioitella, mutta jos taloyhtiössä on paperinohuet seinät, niin ehkä taloyhtiön pitäisi tehdä asialle jotakin, jotta ihmiset voivat elää normaalisti?
Auttaskoha poronpaskan nauttiminen?
- Anonyymi
Onneksi naapurilla stondaa.
- Anonyymi
Sukupuolisuus on askel kohti jumaluutta: " olkaa täydelliset niin kuin taivaallinen Isä on täydellinen"(Matt.5.).
- Anonyymi
Erektio-ongelmia voidaan nykyään hoitaa hyvin myös kemiallisesti. Menehän lääkärin pakeille.
- Anonyymi
Drolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780