Sinä joka ajat kesällä nastarenkailla kannattaa vaihtaa kesäkumit alle voi tulla kalliiksi. Iso pakettiauto länsi prisman pihassa nastarenkaat autossa,rekisteri on ilmoitettu poliisille, jos ei ole varaa kesärenkaisiin niin katsotaan onko varaa maksaa tonnin sakko. Asia ei minulle kuulu mutta kun autoilen itsekkin ja teiden kunto on erittäin huono miksi pitää kuluttaa tienpintaa nastarenkailla. Niin autosta lähtee myös kilvet sakkojen lisäksi.
Pikku vinkki sulle
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olekko tullut ajatelleeksi että monet tykkää nastojen aiheuttamasta ropinasta myös!!!
- Anonyymi
Ei lähde kilvet, ajan aina nastoilla.
- Anonyymi
Aloittaja keksii omia rangaistuksia. Se on varmaan kivaa luulla olevansa joku sheriffi.
- Anonyymi
Jos hää vaikka onkin.
Kuka näistä tietää. - Anonyymi
Joo, taitaa olla sama sheriffi, joka on helmikuusta asti vaahdoten paasannut noista nastarenkaista, mutta totta vieköön, nyt pitää olla samaa mieltä; ei pidä enää nastojen ropinaa kuulua. Ainoat jäät on enää pakastimessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, taitaa olla sama sheriffi, joka on helmikuusta asti vaahdoten paasannut noista nastarenkaista, mutta totta vieköön, nyt pitää olla samaa mieltä; ei pidä enää nastojen ropinaa kuulua. Ainoat jäät on enää pakastimessa.
no juu juu, mut mää ole lährös lappii
- Anonyymi
"Asia ei minulle kuulu "
Nyt olet asian ytimessä, asia ei todellakaan sinulle kuulu joten nokka umpeen.
Ajan nastoilla koska pidän nastoilla ajamisesta. - Anonyymi
Eiköhän ne kesärenkaat löydy kun sakkolappu annetaan käteen ja ajokielto autolle siihenasti kunnes kesäkumit on alla. Suomi on täynnä näitä pa suuria yritysjohtajia joilla ei ole kuin velkainen auto alla. Kilvet ei lähde....... mutta pitäisi kyllä lähteä.
- Anonyymi
Antakaa viranomaisten hoitaa nuo viranomaisasiat.
- Anonyymi
Viranomaiset ei kerkeä pysäyttää jokaista autoase on hyvä jos joku tekee ilmoitukset tuollaisista.
- Anonyymi
Itse ajan 250km kesällä ja 100 km ”talvella” onko järkeä vaihtaa, mutt katsastus kait vaatii?
- Anonyymi
Kannattaisi ajaa taksilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770