Hyvä lauantai

Anonyymi

Millainen olisi hyvä lauantai? Saunalauantai sen ikävän kohteen kanssa?

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En enää muista minkä näköinen hän oli vai oliko sitä ollenkaan?,
      Kuha mietin🐟

• Anonyymi

Taisi olla pelkkä h aave vain...

• Anonyymi

Minä näin unessa erään jota en pysty taaskaan tuotakaan naista eli tyttöä tunnistamaan mitenkään kenestäkään jonka olisin aikaisemmin nähnyt, kummallisia unia... näen siis jotenkin tulevaisuuteen :D:D

Hyvä lauantai on sellainen joka ei aiheuta henkistä eikä fyysistä kipua jälkeenpäin, pelkästään iloisuutta jälkeenpäin tulee seuraavana aamuna ja seuraaviksi viikoiksikin vaikka olisit yksin.

• Anonyymi

Koita saada jotain realistisuutta noihin harhoisisi. Kun toimit hyväntahtoisesti muille, voit itse paremmin, yksin tai kenen kanssa tahansa.

• Anonyymi

Meillä on aina kavereiden kesken sellaisia iltoja että: aivan kännin kukkuloilla olemme ja hauskaa on sitten heräilemme aamulla hieman... höperöinä ja vieläkin huppelissa ja on vieläkin aikaa puoleen päivään kunnes selviämme täysin edellisen illan seikkailuista... mutta ovat vain mieskavereiden kesken, näihin ei naisia huolita, ovat vain päättäville henkilöille, ei naisille lainkaan tämänkaltaiset huvinpidot, sitten.

• Anonyymi

"Operaatiojohtajien salainen tapaaminen", tulee hyviä suunnitelmia, kun kännipäissään tekee sitten jotain sopimuksia :D

Aamulla krapulassa sitten tarkistaa että: pitääköhän tuollaistakaan sopimusta tehdä oikeasti :D

• Anonyymi

Saunoisin sen tietyn miehen kanssa pitkään. Juotaisiin lonkerot saunan jälkeen ja höpöteltäis kaikesta taivaan ja maan väliltä.

• Anonyymi

Palstalla datailu molemmin puolin ja toisienkin kans.

• Anonyymi

Vaimon kanssa olisi niin kivaa (jos olisi). En halua haaveilla liikaa. Tulee vaan pahempi kaipaus. Oltaisiin vähän kuin kaksi riehakasta ja iloista koiranpentua. No ehkä vähän rauhallisempia. Olisin niin iloinen hänestä. Ihan mahdottoman iloinen.

• Anonyymi

Kyllä mä voin pyytää jonkun frendin vaikka mökille, ei siihen mitään miehiä tarvita. Saunotaan, syödään ja vähän juodaan.Uimassa tietty, sitten on täydellistä. Suomen suvi. Mikä voisi enää olla sen kauniimpaa. No tietty se että ystävätär vaihtuisi alastomaksi, komeaksi mieheksi, jolla on rintakarvat. Hän hymyilisi minulle ilkikurisesti, mutta hellästi katsoen...
      Nimim. Kaksin kaunihimpi

• Anonyymi

Niin no mammakin eli äitini pitää mökillä sellaisia juttuja että ei ole miehillä mitään asiaa kun ovat siellä vaikka itse olen toisella mökillä tekemässä jotain motskarihommeleita harrasteena tai muuta... ihan hyviä jutella keskenään omia asioita sitten.

Mutta tuollainen "salaperäiset operaatiopäälliköiden tapaamiset jossain mustalla mökillä, jota ei näy edes googlen satelliittikartassakaan lainkaan" :D:D:D

• Anonyymi

Nokian kaupungista tämä:

Ihminen on taipuvainen haluaan aina sitä mitä ei ole. Ja valittaan kaikesta siitä tyytymättömänä mitä jo on. Jokainen olisi onnellisempi jos vain osaisi arvostaa sitä mitä nyt on elämässä... koska aina voi olla asiat huonommin. Paljon huonommin.

Minulle täydellinen lauantai on sellainen millaisia elän lauantai päiviä nyt elän.

Toisinaan ihminen tarvii kovaa menoa ja paljon äksöniä. Toisinaan taasen hienointa on olla ihan rauhassa. Minulla on nyt se vaihe kun täydellisintä on se rauhallisuus.

Täydellisen lauantain menu:

aamupala sängyssä sarjoja katsellen. hikitreenailuu, partsilla hengailua.
      täydellistä on myös varhain aamulla istua juomassa kahvia parveekkeella katsellen kun vasta muut heräilee alkavaan päivään tai lenkkeily varhain aamulla. Rakastin aamuvuoroja töissä just siksi että sinne joutu hiipparoimaan aamulla klo kuuden jälkeen
      Myös iltamyöhäällä jonku jännäri katselu tai parvekkeella musiikin kuuntelu ja fiilistely.

Ei se paljoo vaadi. kun vanhaksi tulee. Nuorempana onnellisuuteen vaadittiin sellainen 50-70 euroa lauantaisin...

• Anonyymi

Tänään oli hyvä lauantai. Ihmeen sininen taivas. Ja ihmeellisen kirkas vihreä sinistä vasten. Luulen, että olin onnellinen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Itsemurha pyörii mielessä.

• Anonyymi

Poista sellaisen pallomaisen ajatuksen pyöriminen mielestä vaikkapa ajattelemalla miten huvittavaa olisi jos aurinko pyörisi itse ja leiskauttelisi revontulia, eli "northern lightseja" vaikka jonnekin afrikan aavikonkin ylle tai vaikkapa Teksasin Houstoniinkin.

Yllättäviä revontulia Teksasissa ja Arizonassakin, kun aurinko alkaisi pyörimään.

Huomenna on aina erilainen päivä, ja muista että itse olet kuitenkin aika kaunis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe