Millainen olisi hyvä lauantai? Saunalauantai sen ikävän kohteen kanssa?
Hyvä lauantai
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En enää muista minkä näköinen hän oli vai oliko sitä ollenkaan?,
Kuha mietin🐟- Anonyymi
Taisi olla pelkkä h aave vain...
- Anonyymi
Minä näin unessa erään jota en pysty taaskaan tuotakaan naista eli tyttöä tunnistamaan mitenkään kenestäkään jonka olisin aikaisemmin nähnyt, kummallisia unia... näen siis jotenkin tulevaisuuteen :D:D
Hyvä lauantai on sellainen joka ei aiheuta henkistä eikä fyysistä kipua jälkeenpäin, pelkästään iloisuutta jälkeenpäin tulee seuraavana aamuna ja seuraaviksi viikoiksikin vaikka olisit yksin.- Anonyymi
Koita saada jotain realistisuutta noihin harhoisisi. Kun toimit hyväntahtoisesti muille, voit itse paremmin, yksin tai kenen kanssa tahansa.
- Anonyymi
Meillä on aina kavereiden kesken sellaisia iltoja että: aivan kännin kukkuloilla olemme ja hauskaa on sitten heräilemme aamulla hieman... höperöinä ja vieläkin huppelissa ja on vieläkin aikaa puoleen päivään kunnes selviämme täysin edellisen illan seikkailuista... mutta ovat vain mieskavereiden kesken, näihin ei naisia huolita, ovat vain päättäville henkilöille, ei naisille lainkaan tämänkaltaiset huvinpidot, sitten.
- Anonyymi
"Operaatiojohtajien salainen tapaaminen", tulee hyviä suunnitelmia, kun kännipäissään tekee sitten jotain sopimuksia :D
Aamulla krapulassa sitten tarkistaa että: pitääköhän tuollaistakaan sopimusta tehdä oikeasti :D
- Anonyymi
Saunoisin sen tietyn miehen kanssa pitkään. Juotaisiin lonkerot saunan jälkeen ja höpöteltäis kaikesta taivaan ja maan väliltä.
- Anonyymi
Palstalla datailu molemmin puolin ja toisienkin kans.
- Anonyymi
Vaimon kanssa olisi niin kivaa (jos olisi). En halua haaveilla liikaa. Tulee vaan pahempi kaipaus. Oltaisiin vähän kuin kaksi riehakasta ja iloista koiranpentua. No ehkä vähän rauhallisempia. Olisin niin iloinen hänestä. Ihan mahdottoman iloinen.
- Anonyymi
Kyllä mä voin pyytää jonkun frendin vaikka mökille, ei siihen mitään miehiä tarvita. Saunotaan, syödään ja vähän juodaan.Uimassa tietty, sitten on täydellistä. Suomen suvi. Mikä voisi enää olla sen kauniimpaa. No tietty se että ystävätär vaihtuisi alastomaksi, komeaksi mieheksi, jolla on rintakarvat. Hän hymyilisi minulle ilkikurisesti, mutta hellästi katsoen...
Nimim. Kaksin kaunihimpi- Anonyymi
Niin no mammakin eli äitini pitää mökillä sellaisia juttuja että ei ole miehillä mitään asiaa kun ovat siellä vaikka itse olen toisella mökillä tekemässä jotain motskarihommeleita harrasteena tai muuta... ihan hyviä jutella keskenään omia asioita sitten.
Mutta tuollainen "salaperäiset operaatiopäälliköiden tapaamiset jossain mustalla mökillä, jota ei näy edes googlen satelliittikartassakaan lainkaan" :D:D:D
- Anonyymi
Nokian kaupungista tämä:
Ihminen on taipuvainen haluaan aina sitä mitä ei ole. Ja valittaan kaikesta siitä tyytymättömänä mitä jo on. Jokainen olisi onnellisempi jos vain osaisi arvostaa sitä mitä nyt on elämässä... koska aina voi olla asiat huonommin. Paljon huonommin.
Minulle täydellinen lauantai on sellainen millaisia elän lauantai päiviä nyt elän.
Toisinaan ihminen tarvii kovaa menoa ja paljon äksöniä. Toisinaan taasen hienointa on olla ihan rauhassa. Minulla on nyt se vaihe kun täydellisintä on se rauhallisuus.
Täydellisen lauantain menu:
aamupala sängyssä sarjoja katsellen. hikitreenailuu, partsilla hengailua.
täydellistä on myös varhain aamulla istua juomassa kahvia parveekkeella katsellen kun vasta muut heräilee alkavaan päivään tai lenkkeily varhain aamulla. Rakastin aamuvuoroja töissä just siksi että sinne joutu hiipparoimaan aamulla klo kuuden jälkeen
Myös iltamyöhäällä jonku jännäri katselu tai parvekkeella musiikin kuuntelu ja fiilistely.
Ei se paljoo vaadi. kun vanhaksi tulee. Nuorempana onnellisuuteen vaadittiin sellainen 50-70 euroa lauantaisin... - Anonyymi
Tänään oli hyvä lauantai. Ihmeen sininen taivas. Ja ihmeellisen kirkas vihreä sinistä vasten. Luulen, että olin onnellinen.
- Anonyymi
Joku pätkä mikä voi olla musta mökki, mutta twin peaks -sarjasta pätkä: https://www.youtube.com/watch?v=xw9bpuJRoyU
- Anonyymi
Itsemurha pyörii mielessä.
- Anonyymi
Poista sellaisen pallomaisen ajatuksen pyöriminen mielestä vaikkapa ajattelemalla miten huvittavaa olisi jos aurinko pyörisi itse ja leiskauttelisi revontulia, eli "northern lightseja" vaikka jonnekin afrikan aavikonkin ylle tai vaikkapa Teksasin Houstoniinkin.
Yllättäviä revontulia Teksasissa ja Arizonassakin, kun aurinko alkaisi pyörimään.
Huomenna on aina erilainen päivä, ja muista että itse olet kuitenkin aika kaunis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117