Kesä saa aina aikaan kaipuun - ikävän heinälatoromantiikkaan, harhailuihin aamukasteisella niityllä, valvottuja yöttömiä öitä, saunailtoja, helteisiä lenkkejä, itikan puremia. Odotuksen - haaveen siitä, että jos tällä kertaa, jos tänä kesänä.
Olen kyllin vanha jo tietääkseni kesän kuluvan kuten ennenkin, vastakkaisilla suunnilla kuin kuu ja aurinko, vain joskus kohdaten.
Toivottavasti voit hyvin, AT.
Ihmisen paras aika?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Herää nyt todellisuuteen. Kai sulla on jotain tärkeämpää tekemistä, kuin kirjoittaa täällä. Toimi.
- Anonyymi
metropolis kirjoitti:
Hän torjui minut hiljaisuudella, mutta tunne jäi. Siksi. Nyt kulutan vain aikaani.
Ehkä elät vain jotain kuvitelmaasi, miten asiat etenevät... eivätkä sitten edenneetkään.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä elät vain jotain kuvitelmaasi, miten asiat etenevät... eivätkä sitten edenneetkään.
Eteneekö mikään kuten kuvitellaan?
- Anonyymi
metropolis kirjoitti:
Eteneekö mikään kuten kuvitellaan?
Totta mooses etenee.. vaikkapa päiväunissa. Jos päiväunissa on tosielämän kulissit, niin itsensä voi saattaa roolisuorituksiin joihin toinen voi osallistua tietämättään.. vaikka olisi itsekin elänyt omissa päiväunissaan jotain samanlaista, hieman eri tavalla kuitenkin joten .. joten joten....
joten ehkäpä Hissi Jumangan kannattaa lopettaa reportaashinsa täältä Washingtonista tähän? Anonyymi kirjoitti:
Totta mooses etenee.. vaikkapa päiväunissa. Jos päiväunissa on tosielämän kulissit, niin itsensä voi saattaa roolisuorituksiin joihin toinen voi osallistua tietämättään.. vaikka olisi itsekin elänyt omissa päiväunissaan jotain samanlaista, hieman eri tavalla kuitenkin joten .. joten joten....
joten ehkäpä Hissi Jumangan kannattaa lopettaa reportaashinsa täältä Washingtonista tähän?Totta mooses en ymmärtänyt lainkaan, mutta ei se mitään. Ei voi olla kaikessa viisas.
Sateen takaa.
Satakielet ovat palanneet takaisin - oletko koskaan kuullut niiden laulua? Kuin soittorasia kesäyössä.- Anonyymi
Sellanen laulu kuin Jäit sateen taa, taitaa olla? Tottamooses olen kuullut, vaikka
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen laulu kuin Jäit sateen taa, taitaa olla? Tottamooses olen kuullut, vaikka
Hienot sanat. Googletin.
Kuin katoava kangastus aavikon rajalla. Sinä. Saavuttamaton horisontti, suunta. Jos suljen silmäni niin katoatko? Mitä, ketä kohti silloin kuljen. Vesi peilaa kaiken kahdesti ja kuva hajoaa - haihtuivatko omat tunteesi viime kesän kuumuuteen? Pitkään sateettomuuteen, loputtomiin pölymyrskyihin, leikattuihin puhelinjohtoihin? Omat juureni ovat syvällä. Niitä ei tuuli, sade, maailma horjuta.
https://youtu.be/sKFcACtM_q4Aika hioo. Tekee lasin siruista helmiä hiekkaan. Loittoneva saari kuin hiljaisuutesi lyömät haavat - katoavat, sekoittuvat menneisyyteen kuin taivas veteen. Olen tallettanut kuvasi syvälle, kaikki muistot kuin kultaisen laatan, jota puristan itseäni vasten. Olen täällä, enkä päästä irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760