Haluan nähdä, miten hän reagoi :~)
Nyt olen ajatellut tehdä aloitteen
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtavaa, hyvä sinä! :)
- Anonyymi
Olispa mulle :)
- Anonyymi
Monesko aloitus täällä tälle päivälle?
- Anonyymi
ahaa, vanha varvas jumissa hanassa kikkako. ja sitte soitat apua :D
- Anonyymi
kenelle?
- Anonyymi
mite kävi
- Anonyymi
Hän aloittelee eliEREGOI... åpipelinsä kNAas
- Anonyymi
Teitkö?
Eräs mies saisi tehdä aloitteen :)- Anonyymi
Millä kirjaimella miehen nimi alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella miehen nimi alkaa?
K :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K :)
Miten haluaisit sinua lähestyttävän?
- Anonyymi
Hienoa kuka sitten oletkin! Pidän peukkuja!
- Anonyymi
Jos alottaja on mies niin sen sanon että ei kannata odottaa mitään. Jos naiselle kertoo tunteensa niin hommasta katoaa ns "jännitys" ja sillon oot tylsä. Sun pitäis jotenkin osata naisen eleistä ( nenä pystyssä ja paskanhaju-irvistys naamalla) osata päätellä, millon kannattaa lähestyä.
Veikkaan että kyseinen naikkonen toteaa että aiku kiva ja samalla ajattelee että oot tylsä kun paljastit tunteesi( saaaden samalla itse ego boostin) ja on jatkossa vielä kusipäisempi- Anonyymi
Höpö höpö! Olet aivan pihalla t. Nainen
- Anonyymi
Joo.... tietty toi on tabu asia naisille koska jos jätkät ton tajuaisivat, iso osa lopettaisi kokonaan naisten perässä juoksemisen ja sillonhan naisille jäisi vähemmän uhreja joita penkittää, ja roikottaa löysässä hirressä aina sillon kun sen oman jätkän kristallipallo ja meedion lahjat ei toimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö! Olet aivan pihalla t. Nainen
Jos nainen odottaa mihen aloitte, niin nainen hakee vain ego buustia. Oikeasti kiinnostunt nainen tekee itse aloitte.
- Anonyymi
Komppaan tätä. Valitettavaa on että ei tule tapahtumaan ikinä. Naiset haluaa sen egopuustin, naiset haluaa jonkun jota rääkätä korkokengän koron alla, niiden oma itsetunto vaatii sitä
- Anonyymi
Et sinä tee mitään aloitetta. Joka viikko samat jutut palstalla.
- Anonyymi
Tuskin tekee mitään tosielämässä. Höpöttelee omiaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2742507Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762419SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis121615- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis511510Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1331359
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731029