Silläkin rahalla olisi Joroisissa ollut kesällä terveyskeskuspäivyatys tai vanhusten hoidossa lisää hoitajia. Uusi Demarilinja kautta.Suomen..
75000e skeittipuistoon
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Demarien syytä. Ehdottomasti.
- Anonyymi
75000eSketipuistoon, 1miljoona e Taititalo auditorioon 150000e 90 vuotisjuhliin 3 milliä yli uimahallibudjettiin
Kummasti rahsa näyttää löytyvän Demari hankkeille. Niilläkin rahoilla saisi uudet tilat Varkaiden Demareille - Anonyymi
On tuo järkevämpi sijoitus kuin lämmitettävä kauppakatu johon vaihettiin kivipinta asvalttiin uutuuttaan.
Oisin muuten ilmaseksi voinut kertoa, että asentamanne kivipinta ei toimi/kestä. - Anonyymi
Eikait nyt varkautelaisten veronmaksajien pidä maksaa joroisten päivystystä. Eikös siellä ole rahhoo evväänä
- Anonyymi
Joroisten rahat on varattu Varkauden Demareiden lentokenttään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joroisten rahat on varattu Varkauden Demareiden lentokenttään
Milloin Demareiden lentokenttä avataan? Pitääkö kokkareitten ja kepujen lentää Kuopiosta? Entäs Persujen?
- Anonyymi
Perhanan demarit. Niiden syytä kaikki.
- Anonyymi
Valvontakameroita sillä rahalla ympäri kaupunkia,jotta on faktaa pojista. Kun ei näköjään saa kuin paskaa niskaan,kun puhuu totta!#
- Anonyymi
Minäkin oisin rikas, kaunis ja onnellinen mutta kun... demarit.
- Anonyymi
Ihanko ,mihinkääös se sinuun ektoplasnaäskeptilimo jäi.,että.pääset Nekkariin rapulakaljalle
- Anonyymi
Mä oon kohta ; 60v ja plantaari faskiitti sekä limapussitulehus lonkassa. Pitäs saada Pohjola sairaalaan aika.
- Anonyymi
Demarien syytä.
- Anonyymi
Köpen pentujen myös.
- Anonyymi
Ois Joroisissa lääkärit ja pelit kohdallaan jos ei ois alettu jakamaan rahojamme kaupunkiin. Sossut on saaneet sörssittyä omat rahansa minne sattuu ja törmätään naapureidenkin rahat...
-Sitoutumattomat osaa - Anonyymi
Juu ei kannata vehdata Rajamäen Demareideiden kanssa ,varsinkaan raha-asioista.
- Anonyymi
Te valittavat tenunenät otte saaneet vuosikymmenet mitä olette halunneet, että oisko välillä huolehdittava nuorisostakin.
Mitä harraste paikkoja löytyy varkaudesta nuorisolle ja mitä tenunenä sdp/akkutehas jauhajille?- Anonyymi
En ole saanut mitään, en tarvitse teiltä mitään, enkä teitä. Turhaa tenuja jauhat. Ne tenut on muita,Vasemmistoliiton ja Demareiden äänestäjiä .Herrat teltassa ja tenut lavan edessä. Ruusutenurock. Jouluaterialla tenut myös. Tenuilemisiin.
- Anonyymi
Ilmastonmuutos. Demarien syytä.
- Anonyymi
Älkoon Demarit olutta kyllä menis kaupaksi .T.Janoiset äänestäjöt
- Anonyymi
Oot tainnut nauttia sitä jo..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027