75000e skeittipuistoon

Anonyymi

Silläkin rahalla olisi Joroisissa ollut kesällä terveyskeskuspäivyatys tai vanhusten hoidossa lisää hoitajia. Uusi Demarilinja kautta.Suomen..

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Demarien syytä. Ehdottomasti.

• Anonyymi

75000eSketipuistoon, 1miljoona e Taititalo auditorioon 150000e 90 vuotisjuhliin 3 milliä yli uimahallibudjettiin
      Kummasti rahsa näyttää löytyvän Demari hankkeille. Niilläkin rahoilla saisi uudet tilat Varkaiden Demareille

• Anonyymi

On tuo järkevämpi sijoitus kuin lämmitettävä kauppakatu johon vaihettiin kivipinta asvalttiin uutuuttaan.
      Oisin muuten ilmaseksi voinut kertoa, että asentamanne kivipinta ei toimi/kestä.

• Anonyymi

Eikait nyt varkautelaisten veronmaksajien pidä maksaa joroisten päivystystä. Eikös siellä ole rahhoo evväänä

• Anonyymi

Joroisten rahat on varattu Varkauden Demareiden lentokenttään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joroisten rahat on varattu Varkauden Demareiden lentokenttään

Milloin Demareiden lentokenttä avataan? Pitääkö kokkareitten ja kepujen lentää Kuopiosta? Entäs Persujen?

• Anonyymi

Perhanan demarit. Niiden syytä kaikki.

• Anonyymi

Valvontakameroita sillä rahalla ympäri kaupunkia,jotta on faktaa pojista. Kun ei näköjään saa kuin paskaa niskaan,kun puhuu totta!#

• Anonyymi

Minäkin oisin rikas, kaunis ja onnellinen mutta kun... demarit.

• Anonyymi

Ihanko ,mihinkääös se sinuun ektoplasnaäskeptilimo jäi.,että.pääset Nekkariin rapulakaljalle

• Anonyymi

Mä oon kohta ; 60v ja plantaari faskiitti sekä limapussitulehus lonkassa. Pitäs saada Pohjola sairaalaan aika.

• Anonyymi

Demarien syytä.

• Anonyymi

Köpen pentujen myös.

• Anonyymi

Ois Joroisissa lääkärit ja pelit kohdallaan jos ei ois alettu jakamaan rahojamme kaupunkiin. Sossut on saaneet sörssittyä omat rahansa minne sattuu ja törmätään naapureidenkin rahat...

-Sitoutumattomat osaa

• Anonyymi

Juu ei kannata vehdata Rajamäen Demareideiden kanssa ,varsinkaan raha-asioista.

• Anonyymi

Te valittavat tenunenät otte saaneet vuosikymmenet mitä olette halunneet, että oisko välillä huolehdittava nuorisostakin.
      Mitä harraste paikkoja löytyy varkaudesta nuorisolle ja mitä tenunenä sdp/akkutehas jauhajille?

• Anonyymi

En ole saanut mitään, en tarvitse teiltä mitään, enkä teitä. Turhaa tenuja jauhat. Ne tenut on muita,Vasemmistoliiton ja Demareiden äänestäjiä .Herrat teltassa ja tenut lavan edessä. Ruusutenurock. Jouluaterialla tenut myös. Tenuilemisiin.

• Anonyymi

Ilmastonmuutos. Demarien syytä.

• Anonyymi

Älkoon Demarit olutta kyllä menis kaupaksi .T.Janoiset äänestäjöt

• Anonyymi

Oot tainnut nauttia sitä jo..

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe